Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Niska temperatura  
Autor Wiadomość
PIPPEN 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 175
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-02-15, 21:09   [D2 98 4.2PB/LPG ] Niska temperatura

Witam mam problemik w tym roku z dogrzaniem autka tzn. mam ok 70paru do 80 stopni i dalej opornie idzie wskazówka .Ogrzewanie jest ok .Pytanie brzmi czy robi mnie w konia czujnik temp. ten na wskaźnik czy walnął termostat .4.2 motor 299kucy.



PIPPEN poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tagów nie musisz już wpisywać "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę... wystarczy wybrać odpowiedni i już.
Pozdrawiam, FOSS
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2011-02-15, 21:32   

Spróbuj zasłonić chłodnice,jeśli temperatura będzie rosła normalnie to termostat walnięty.a jak się nie myle termostat jest za pąpą wody czyli rozrząd masz do ściągnięcia.czyli parę ładnych godzin ci to zajmie (o ile masz pojęcie)przy okazji załóż przynajmniej nowy napinacz do paska rozrządu bo byli tacy co to olali i do kosztów doszło robienie głowic
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-02-15, 21:37   

termostat do wymiany. Roboty na kilkanascie minut doslownie nie tak jak kolega bzdury wypisuje u gory
Ostatnio zmieniony przez paulo79 2011-02-15, 21:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PIPPEN 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 175
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-02-15, 21:38   

Rozrząd robiłem sam 2 lata temu jak kupiłem niunie , a do termostatu nie trzeba go na pewno ściągać tylko dostęp jest do dupy .Obudowa termostatu jest obok pompy wody a nie za nią .Z tym przysłonieniem chłodnicy to nie bardzo bo silnik czy zimą czy latem raczej powinien mieć tą samą temperaturę .Jakiej firmy najlepiej termostat kupić bo nie chce mi sie 2c razy rozbierać?
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2011-02-15, 21:45   

z tą temperaturą to się mylisz w moim poprzednim samochodem było tak samo lato normalna temperatura a w zimę do 80(w porywach)jak stałem w miejscu(zima)temperatura rosła normalnie,wystarczyło jednak przejechać kawałek i od razu spadek temperatury(po zasłonieniu chłodnicy temperatura 90 oczywiście nie całej) i nie było innej opcji niż termostat.a z wymiana mówiłem że mogę się mylić.
Ostatnio zmieniony przez merc4891 2011-02-15, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PIPPEN 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 175
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-02-15, 21:52   

Rosła ci bo chodził ciągle na dużym obiegu i go powietrze na postoju nie schładzało ale na chłopski rozum to każdy silnik po jakimś czasie pracy powinien osiągnąć optymalną temp. i taką utrzymywać od tego jest termostat i visco.Z tego co wiem to siadają albo czujniki temp. na zegar albo właśnie termostat tylko nie wiem jaki urok ma d2.
Silnik musimieć te 90 stopni bo inaczej smarowanko jest bardziej do bani.
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2011-02-15, 21:54   

termostat kup lepiej oryginal w ASO nie jest to jakis drogi wydatek
 
 
PIPPEN 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 175
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-02-15, 21:56   

orientuje się ktoś czy bez rozbierania przodu da się tam dość tzn . bez odchylenia chłodnic, bo już nie pamiętam .Ostatnio jak zmieniałem pasek to też chcieli ode mnie parę stówek a zrobiłem to w pół godz. Oczywiście pasek osprzętu
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5138
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-02-15, 22:00   

http://www.a8team.pl/topics12/2704.htm
_________________
Black Cars Matters
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-15, 23:37   

a VAGiem odczytałeś temperaturę ?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
PIPPEN 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 175
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-02-16, 06:56   

Vagiem nie mam gdzie w tej chwili ale sprawdzę na klimatroniku jak się nie myle to kod 51 tylko nie pamiętam kombinacji klawiszy ale gdzieś znajdę

[ Dodano: 2011-02-16, 16:46 ]
Panowie jak sprawdzić visco? bo moje przy temp. ok50-60 stopni już kręci się jak szalone i nie da sie go zatrzymać a wiem że raczej powinno je dać sie zatrzymać tylko nie wiem czy na całkiem zimnym silniku nie trzeba tego sprawdzić. Wie ktoś przy jakiej temp.powinno ono zasprzęglać bo może przez nie mi wychladza silnik, a tak na marginesie to mam gazik w autku i nie wiem czy to też nie schładza go przez to tylko że w poprzednich latkach było normalnie

[ Dodano: 2011-02-18, 17:11 ]
Kupiłem termostat Whlera na 87 stopni jutro wymieniam w razie czego wziąłem też czujnik ten biały , ale będzie to termostat bo zrobiłem trasę i przysłoniłem chłodnice i temperaturka ciągle trzymała się na 90.Podejrzewam ,że kanalia nie domyka się do końca albo za szybko otwiera.

[ Dodano: 2011-02-19, 16:04 ]
Dzięki wszystkim za pomoc .Dziś wymieniłem termostat całe 40 min wolnej pracy i wszystko jak ręką odjął.Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.