Autor |
Wiadomość |
adamoas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 70 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 2011-03-06, 13:28 [D2 97 4.2PB/LPG
] Świece zapłonowe , jakie ?
|
|
|
Witam wszystkich .
Mam pytanie odnośnie świec zapłonowych. Czytałem już wszystkie posty odnośnie tego tematu , i chciałbym jedynie potwierdzenia że świece Denso - T20EPRU będą pasowały do mojej Audi . Są w dobrej cenie tylko czy jakość i model oki ?
Dziękuję z góry za pomoc i jak dobre to zaraz kupuję
Pozdrawiam! |
_________________ Audi A8 D2 4,2 PB + LPG
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5132 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-03-06, 14:22
|
|
|
Dobre japońskie świeczki. Będą pasować. Siedzą u mnie.
Jak chcesz irydowe to IT20 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-03-11, 08:02
|
|
|
a ja do mojej niuni 3.7 PB/LPG tez bym mógł je dać czy jakieś inne???...
Rozumiem, że to było zapytanie więc dodałem odpowiednie znaki interpunkcyjne w odpowiednim miejscu.
Pozdrawiam, FOSS |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5132 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-03-11, 13:16
|
|
|
Kooguut3, z Denso dla Ciebie "zwykłe" - K20TT, platynówki - PK20PTR-S9, lub irydówki - VK20 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-03-11, 14:01
|
|
|
dzieki za porade dice111.pozdrawiam |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-03-11, 17:43
|
|
|
Panowie w BMW 3l V8 używałem 4 elektrodowe NGK BKR 6 EK czy takie będą odpowiednie do 4,2 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5132 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-03-11, 17:55
|
|
|
Do ABZ, AKG - BUR6EFSZ (6837) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-26, 16:01
|
|
|
Podepnę się pod temat.
Czy do AQD 2.8 DENSO K20TT również będą dobre? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5132 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-26, 17:37
|
|
|
Tak, irydowa IK20 lub Twin Tip K20TT |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-26, 17:57
|
|
|
Dzięki. Mam jeszcze 2 pytania, a mianowicie, czy jest zasadne dopłacanie do irydowej oraz jaka jest rozsądna cena za jedną i drugą? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-26, 20:36
|
|
|
jak się ma lpg to lepiej mieć zwykłe świece |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-26, 21:32
|
|
|
ja tam mam siece irydowe NGK LPG 1 Laser Line i jestem bardzo zadowolony. A podobno deklarowany przez producenta okres przegladowy co 50kkm. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-27, 06:53
|
|
|
no tak ale mniejsza z tym
nie mam humoru tego tłumaczyć |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-03-27, 08:22
|
|
|
NGK made in Japan - zwykłe jednoelektrodowe, nie są drogie a spisują sie znakomicie, i na PB i na LPG. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-27, 09:18
|
|
|
pepi napisał/a: | no tak ale mniejsza z tym
nie mam humoru tego tłumaczyć |
tłumacz pepi, bedzie dla potomnych... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|