Autor |
Wiadomość |
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-03-18, 19:27 [S8 D2 99 LPG] Pompa wspomagania zaczęła kuleć
|
|
|
Witam,
od dwóch dni zauważyłem większy opór na kierownicy przy manewrowaniu parking itp. problem znika jak obroty silnika są większe a czasem wcale go nie ma...
godziny pompy są policzone czy jest jakaś inna diagnoza?
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
nynek16
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 134 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2011-03-18, 21:12
|
|
|
sprawdz olej czy go masz jak mało to dolej wydaje mi sie że pompa raczej by wyła albo coś w tym stylu jakby sie coś z nią działo niedobrego i efekt bylby stały może byc wina oleju albo listwy popatrz czy nie masz gdzieś wycieku jakiegos.. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników. |
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-03-18, 22:04
|
|
|
ok, dzięki za rade |
|
|
|
|
labul82
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42 Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2011-03-19, 09:35
|
|
|
GDYBYS MIAŁ ZAMIAR WYMINIAĆ POMPĘ WSPOMAGANIA TO RADZE SZUKAC UŻYWANEJ NA ALLEGRO ORYGINALNEJ BO JA WSTAWIŁEM JAKIS ZAMIENNIK ZA 300 ZŁ I BYŁA MASAKRA. NIE POLECAM!
[ Dodano: 2011-03-19, 09:36 ]
A MIAŁEM TO SAMO W TYM SAMYM ROCZNIKU CO TY D2 1999 PO LIFCIE |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-03-19, 11:32
|
|
|
Coś się Ci wcisnęło . Taki klawisz z lewej strony trzeci od dołu . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-03-19, 11:39
|
|
|
labul82 napisał/a: | GDYBYS MIAŁ ZAMIAR WYMINIAĆ POMPĘ WSPOMAGANIA TO RADZE SZUKAC UŻYWANEJ NA ALLEGRO ORYGINALNEJ BO JA WSTAWIŁEM JAKIS ZAMIENNIK ZA 300 ZŁ I BYŁA MASAKRA. NIE POLECAM!
[ Dodano: 2011-03-19, 09:36 ]
A MIAŁEM TO SAMO W TYM SAMYM ROCZNIKU CO TY D2 1999 PO LIFCIE |
no własnie już szukałem wstępnie i są nawet nowe po 200zł, ale pierwsze skojarzenie - pochodzi tyle ile jest warta |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-03-19, 14:59
|
|
|
Ja mam taka za 200 zł z Allegro i hula bez problemu, zależy na co się trafi chyba. Też się bałem zakładać chińszczyznę ale zaryzykowałem i jest ok na razie, na razie, odpukać ;-) |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-20, 10:57
|
|
|
lunizS8 a może servotronic poległ,bo jak by to była pompa to tak jak kolega nynek16 pisał że pompa jak ma za słabe ciśnienie to zaczyna wyć.Co do tego zaworu servotronic to bardzo często się zdarza że coś z zasilaniem nie domaga np.przełamany przewód i nie działa.Trochę lipa bo żeby to sprawdzić to trzeba wyjąć całą przekładnię niestety, a to nie jest takie proste :-( . |
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-03-20, 12:56
|
|
|
123mielony napisał/a: | lunizS8 a może servotronic poległ,bo jak by to była pompa to tak jak kolega nynek16 pisał że pompa jak ma za słabe ciśnienie to zaczyna wyć.Co do tego zaworu servotronic to bardzo często się zdarza że coś z zasilaniem nie domaga np.przełamany przewód i nie działa.Trochę lipa bo żeby to sprawdzić to trzeba wyjąć całą przekładnię niestety, a to nie jest takie proste :-( . |
hmm no właśnie lipa jeżeli to będzie servo, ale muszę to jeszcze dokładnie zdiagnozować
Dwa tyg.temu wymieniałem pompę paliwa i to niedomaganie wspomagania zaczęło się krótko po tym :cry:
123mielony nie idzie się dostać do modułu bez wyciągania całej przekładni? |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-20, 20:13
|
|
|
Raczej się nie da,tam jak wiesz jest strasznie ciasno a zawór serworonic jest w samej główce przekładni i w dodatku jak patrzysz przez nadkole od strony kierowcy to zawór jest z tyłu główki.Nawet bardzo zgrabne rączki nie mają szans tam dotrzeć. |
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-18, 09:19
|
|
|
To u mnie chyba robi się to samo. Też mam servotronic i w weekend przy ostrym kręceniu zauważyłem, że wspomaganie zaczyna niedomagać tak jakby przestawało działać i ciężko kręci się kierownicą. Jak kręcę wolno lub dodam gazu idzie lżej. Nie wiem czy to pompa wspomagania czy servo? Nie wymieniałem jeszcze płynu wspomagania a autko mam już dwa lata więc nie wiem od czego zacząć :?: |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-18, 16:26
|
|
|
SERGIO jak nie wymieniałeś jeszcze płynu to ja bym zaczą właśnie od wymiany płynu,jak by chciało pomóc to zawsze to mniejszy wydatek niż wymiana pompy. |
|
|
|
|
|
|
|
PIOTREK77
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: PIOTREK
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 19 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2011-04-18, 18:45
|
|
|
właśnie najpierw wymiana i porządne płukanie całego układu bo odkładają się drobiny wody i stad te kłopoty jak dawno płyn nie zmieniany 8-)
tak przynajmniej myślę :roll: |
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-19, 07:23
|
|
|
No tak też myślałem że najprościej zacząć od płynu. W bagażniku leży już FEBI 06162 i czeka na wymianę. Kupiłem więcej z myślą o przepłukaniu układu zobaczymy jakie będą efekty.
Tak na marginesie zauważyłem że mam delikatny luz na maglu, dostać się do śruby regulującej luz to chyba graniczy z cudem, bynajmniej tak mi się wydaje. Może robił już to ktoś i podpowie jak zabrać się do tego. Objaw chyba dobrze zdiagnozowałem bo jak ruszam szybko prawo lewo, krótkie ruchy to słyszę stuki. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-19, 07:57
|
|
|
SERGIO tak te stuki to luz na maglu,osobiście nie kręciłem ale przy mnie mechanik to robił co prawda mięso leciało strasznie że nie ma dostępu ale jakoś tam się dostał bez odkręcania czegokolwiek. |
|
|
|
|
|