Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 Air  
Autor Wiadomość
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-05-23, 06:41   A8 Air

MODEL: Audi A8 D2 1995
SILNIK: 4.2
MOC: 300 PS
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: AIR ride na amorach KONI, butla 25 L, zawory 4x1/2”, kompresory 1xViair + 1x WABCO
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: 2 częściowe skręcane RIAL Daytona RACE ranty radinox, przód 9x20 +235/30 tył 10,5x20 + 245/30. Z przodu dystanse H&R 20 mm.
NADWOZIE: Zderzaki poliftowe po modyfikacjach, US kierunki, duże lustro,
WNETRZE: Kompletna tapicerka z Audi S8 czarna skóra, kierownica i gałka obszyte na nowo. Ringi na zegarach zegary w milach,
AUDIO: Alpina, wzmacniacz, skrzynia

Zmiany przeprowadzone:

Audi A8 D2 z 1995 roku (modelowo 96 i taki rok podany jest w dowodzie). Silnik 4.2 skrzynia automat 4 biegi.
Auto kupione w listopadzie 2009 roku Od mojego dobrego kolegi z Wrocławia (Kamil zawsze dbał o to aby auto było sprawne technicznie a na tym mi dosyć mocno zależało). D2 przed liftem pasowało mi ze względu na to że jest już niewiele warte (ale mało popularne do "stylowego" tuningu) i przez to nie straci już dużo na wartości.
Tak wyglądało po kupnie (już po zdarciu folii z szyb). Zamontowałem instalacje gazową wymieniłem radio z clariona z monitorem na zwykłą czarną alpinie z czerwonym podświetleniem. Pierwsza zime użytkowałem auto normalnie chociaż wiedziałem że to z pewnością ostatnia zima tego auta na drogach w moim posiadaniu


Na początku sezonu 2010 w aucie pojawiły się sprężyny obniżające bo wiedziałem że nad pneumatyką zejdzie mi jeszcze trochę czasu. Na aucie przewinęło się sporo felg ale najlepiej pasowały RIALE Daytona race 9x20 + 225/35 i 10,5x20 + 265/30.




W sierpniu przyśpieszyłem robote. Pneumatyczne zawieszenie (wielkie podziękowania dla Przemka z zg za pomoc przy AIR).


Do tego doszedł tylny zderzak ze zlikwidowanym wycięciem na klapke i wycięciem na wydech. Końcówki tłumika ukryte. Przedni zderzak również poliftowy zmodyfikowany do przedliftowego przodu. Przerobione chromy i zlikwidowana szpara pod maską. Przeróbki + lakierowanie to w 100% moje autorstwo. Niestety po montażu air tlne błotniki oparły się na oponach w rialach i musiałem założyć inne koło. Troche nietypowo zrobiony lowenchart 9i10x20 (opony w tych samych rozmiarach). Tak zrobione auto zawiozło mnie do ślubu 






Cały sezon zimowy auto przestało w garażu. W tym czasie doszły jedynie kierunkowskazy US.


Zimą również zakupiłem drugie A8 4,2 4hp z Anglii jako magazyn części zamiennych. Dawca części miał czarną skórę RECARO w bardzo dobrym stanie. U mnie wszechogarniający był szaro granatowy kolor i drewno.
Po rozpoczęciu sezonu auto wyglądało już tak. Wyleciały znaczki S8. NA rialach pojawiły się opony przód 235/30 tyl 245/30. Z tyłu koło zmieściło się na styk. Szpara 1 mm od rantu felgi do nadkola.


W maju dzięki pomocy Mariusza z Bolesławca udało się przełożyć środek. Przy okazji przykręcone zostało wszystko to co odkręcone, przyklejone to co odklejone. Wszystko co było pokryte imitacją drewna zostało oklejone imitacją karbonu 3M. Przy okazji wyleciały chromowane nakładki na lustra. A małe lustro po przeróbce z anglika zostało zastąpione dużym (lusterko jest zmodyfikowane i posiada prawidłowy kąt . Obydwa zostały polakierowane. Poprawiłem troche wgnioty i odświeżony został lakier.












Tak prezentowało się auto na pierwszym zlocie po wymianie środka.






W tym tygodniu ruszyła przeróbka pneumata (trzeba to wszystko ładnie poukładać i zabudować). Udało się również kupić poliftowe podłokietniki i przerzucić zegary z anglika (skala w MPH) które dostały aluminiowe ringi.


na montaż czekają również hamulce na przód



O takich rzeczach jak bieżące naprawy czy wymiany eksploatacyjne nie wspominam bo naturalne dla mnie jest że auto przede wszystkim ma być w dobrym stanie technicznym.

Plany:
W najbliższym czasie atrapa i kratki w zderzak zostaną polakierowane na czarny połysk. Listwy na drzwiach i progi w kolor nadwozia. Przód musi jeszcze minimalnie usiąść ale wiąże się z tym sporo przeróbek także najszybciej zima. Jak się uda dostać to troche szersze ranty (najchętniej takie same jak na tyle) na przód. Z pewnością kilka elementów zostanie polakierowanych. US klapa.
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-05-23, 07:01   

Szacun za pasję i wkład pracy. Śliczna Audiczka. :mrgreen:
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-05-23, 07:08   

Fajne auto, jak dla mnie czysta pasja :mrgreen:
Gratuluję wytrwałości oraz pomysłów!

Napisz tylko coś więcej na temat AirRide jak to się sprawuje na naszych drogach, jak wygląda komfort w porównaniu do zwykłych amorków, itp itd
_________________

 
 
mateusz21-86 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: lubin
Wysłany: 2011-05-23, 08:03   

bardzo dobra robota :) to już się nazywa pasja !
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-23, 08:29   

tylko nie spapraj tak zacnej limuzyny ;-)
_________________

 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-05-23, 09:28   

jak kolega wyżej już wspomniał coś o tym zawieszeniu możesz napisać więcej, co tam dokładnie robiłeś i jak to sie sprawuje w normalnym użytkowaniu , jak już założysz te hamulce od porsche to napisz co tam trzeba było przerabiać czy podeszły bez większych kombinacji bo bardzo mnie ten temat interesuje, też sie zastanawiam nad takim rozwiązaniem bo ori hamulce są bardzo słabe jak na te auto.
 
 
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-05-23, 10:53   

Dzięki za miłe słowa.

Cytat:
tylko nie spapraj tak zacnej limuzyny ;-)


biorąc pod uwage ewolucje auta to raczej nie grozi mu to

kojot1 napisał/a:
jak już założysz te hamulce od porsche


hamulce są zdjęte z A8 także jedyna przeróbka to przyłączenie przewodów hamulcowych bo jest inne.

Odnośnie air napisze coś więcej jak skończe przeróbkę.
_________________
A8- nie dla idiotów !!
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2011-05-23, 11:26   

No i nareszcie założyłeś temat o swojej lalce ;-) pięknie się prezentuję na takiej glebie i tym kole :) też bym tak chętnie zrobił ze swoim autem, żebym miał jakieś 2 do normalnego poruszania się :-(
 
 
lunizS8 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 85
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-05-23, 16:07   

Nieziemsko wygląda. gratuluje
_________________
Sweet Child O'Mine

http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY

http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
 
 
tomow 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomo
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 44
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Jawor
Wysłany: 2011-05-23, 16:30   

piękna furka , masa włożonej pracy :shock:
_________________
A8 V8 Engine
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-05-23, 19:45   

Pszendza powiedz jak sprawuję się ta folia M3,bardzo mozolna to robota z oklejaniem tych wszystkich okrągłości.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2011-05-23, 19:49   

Pasja, pasja - niesamowite. Sporo godzin ciężkiej pracy. Wielki szacun za cierpliwość i pracowitość. Pozdrawiam.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-05-25, 18:49   

Stary szacun, sam od jakiegoś czasu planuje coś zrobić z Moją Lalą ale zawsze brak czasu, bardzo mi się podoba

Ps.Nie złą strone rozdarłeś z opisem ;-)
_________________
Było S8....:(
 
 
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2011-05-25, 19:49   

Jest piękna. Podziwiam ;)
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-27, 10:33   Re: A8 Air

Pszendza napisał/a:
A małe lustro po przeróbce z anglika zostało zastąpione dużym (lusterko jest zmodyfikowane i posiada prawidłowy kąt .


Przełozyłeś stopkę ze starego?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.