Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] VAG 16716 czujnik antystukowy niskie na  
Autor Wiadomość
dariuszmuzyka 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-05-27, 19:44   [D2 97 3.7PB/LPG ] VAG 16716 czujnik antystukowy niskie na

Witam serdecznie mam problem, przy odpalaniu i gwałtownym ruszaniu słychać jednorazowe uderzenie w silniku po czym silnik pracuje należycie, w vagu wyskakuje błąd 16716 Obwód czujnika uderzeniowego #2 - niskie wejście (bank 2), co się dzieje? czy to czemuś zagraża? jak to naprawić? Pozdrawiam
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-06-11, 09:35   

Panowie. Mały problem i prośba o pomoc.
przeleciałem VAGiem autko i wywala mi: 16716 Obwód czujnika uderzeniowego #2 - niskie wejście (bank 2) . Nie wiem jak to ugryzc, ponieważ nie wiem gdzie go szukać. No i tu moja prośba:
Gdzie znajduje się ten czujnik, bo rozumię ze żywot jego dobiega końca.
Jedno co wiem to ze przykręcony gdzieś na bloku silnika. Jak by ktoś miał ochotę i dobrą wolę to proszę o pomoc w zlokalizowaniu tegoż czujnika.
Zauważyłem że jak dam pedał przyspieszania w podłogę, to autko tak lekko przerywa (jak by paliwa brakowało) bardzo delikatnie odczuwalne. Pewnie to za przyczyną tegoż czujnika??
Z góry dziękuję i pozdrawiam ;-)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-06-11, 22:34   

z tego co pamietam to prawy czujnik jest umieszczony w bardzo fajnym miejscu(wymiana :-P ) na bloku od strony koła zamachowego pod kolektorem ssacym,lewy natomiast pod kolektorem wydechowym i tu wymiana jest juz prostrza i szybsza oczywiście :mrgreen: , koledze jak kiedys padł to nie wiedziałem który jest który ,wiec odłączałem wtyczke i na vagu sprawdzałem czy ten sam bład wywala :lol: ,wtyczki od tych czujników masz tak w połowie listwy wtryskowej ,bodajże jedna brazowa a druga zielona,mozesz po kablu od tych wtyczek isc i znajdziesz na bank czujniki
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-06-12, 06:25   

No też tak mi sie wydawało zę te wtyczki są od tych czujników. Dzięki wielkie za podpowiedz, bardzo mi to sprawę ułatwiło :-D i pozdrawiam.

[ Dodano: 2011-06-12, 07:32 ]
No zapomniałem zapytać ważną rzecz: jakim momentem dokręca się ten czujnik, bo z tego co się zorientowałem to jest to istotne bardzo. Jak by ktoś wiedział to miło by było :-)
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-07-01, 07:36   

Dla potomnych :) 25Nm
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.