|
Autor |
Wiadomość |
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-05-27, 19:44 [D2 97 3.7PB/LPG
] VAG 16716 czujnik antystukowy niskie na
|
|
|
Witam serdecznie mam problem, przy odpalaniu i gwałtownym ruszaniu słychać jednorazowe uderzenie w silniku po czym silnik pracuje należycie, w vagu wyskakuje błąd 16716 Obwód czujnika uderzeniowego #2 - niskie wejście (bank 2), co się dzieje? czy to czemuś zagraża? jak to naprawić? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-06-11, 09:35
|
|
|
Panowie. Mały problem i prośba o pomoc.
przeleciałem VAGiem autko i wywala mi: 16716 Obwód czujnika uderzeniowego #2 - niskie wejście (bank 2) . Nie wiem jak to ugryzc, ponieważ nie wiem gdzie go szukać. No i tu moja prośba:
Gdzie znajduje się ten czujnik, bo rozumię ze żywot jego dobiega końca.
Jedno co wiem to ze przykręcony gdzieś na bloku silnika. Jak by ktoś miał ochotę i dobrą wolę to proszę o pomoc w zlokalizowaniu tegoż czujnika.
Zauważyłem że jak dam pedał przyspieszania w podłogę, to autko tak lekko przerywa (jak by paliwa brakowało) bardzo delikatnie odczuwalne. Pewnie to za przyczyną tegoż czujnika??
Z góry dziękuję i pozdrawiam ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-06-11, 22:34
|
|
|
z tego co pamietam to prawy czujnik jest umieszczony w bardzo fajnym miejscu(wymiana :-P ) na bloku od strony koła zamachowego pod kolektorem ssacym,lewy natomiast pod kolektorem wydechowym i tu wymiana jest juz prostrza i szybsza oczywiście :mrgreen: , koledze jak kiedys padł to nie wiedziałem który jest który ,wiec odłączałem wtyczke i na vagu sprawdzałem czy ten sam bład wywala :lol: ,wtyczki od tych czujników masz tak w połowie listwy wtryskowej ,bodajże jedna brazowa a druga zielona,mozesz po kablu od tych wtyczek isc i znajdziesz na bank czujniki |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-06-12, 06:25
|
|
|
No też tak mi sie wydawało zę te wtyczki są od tych czujników. Dzięki wielkie za podpowiedz, bardzo mi to sprawę ułatwiło :-D i pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-06-12, 07:32 ]
No zapomniałem zapytać ważną rzecz: jakim momentem dokręca się ten czujnik, bo z tego co się zorientowałem to jest to istotne bardzo. Jak by ktoś wiedział to miło by było :-) |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-07-01, 07:36
|
|
|
Dla potomnych 25Nm |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |