Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0TDI ] Szarpie, trzesie calym samochodem  
Autor Wiadomość
gotman25 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3 3.0TDI
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 69
Skąd: Mansfield
Wysłany: 2011-07-30, 19:55   [D3 04 3.0TDI ] Szarpie, trzesie calym samochodem

Witam. Mam problem z moja A8 3.0 TDI quattro, tipronic manetki przy kierownicy, silnik ASB skrzynia GZV. Podczas wolnej jazdy, gdy przyspieszam powoli auto miedzy miedzy 1300 - 2000 okolo bardzo szarpie. Trzesie cala buda az sie nie da wytrzymac. Straszne wibracje. Powyzej 2000 obrotow problemow nie mam. Gdy ostro przyspieszam problemo nie ma. Ale przy normalnej jezdzie nie da sie juz powoli jezdzic. Co zauwazylem to jedynie gdy w momencie jak tak trzesie przezuce dzwignie skrzyni na manualne przezucanie biegow (+ -) problem ustaje. Czasami sie pojawie ale nie az tak mocno. Moje pytanie jest co to moze byc. Mieszkam w Anglii i tutaj z tymi magikami nie mozna wygrac. Co to moze byc. Mam VAGa w domu takze jak jakies info potrzebne to nie ma problemu. Po przeskanowaniu w silniku wywalilo:
16785 - EGR System: Insufficient Flow
NA skrzyni nie ma zadnych bledow.
EGR byl wymieniony na inny ale wlasnie blad powrocil.
Czy to jest problem ze skrzynia, czy skupic sie na tym egr. Co moze powodowac takie szarpanie? Magicy chca mi juz skrzynie rozbierac ale jedni mowia ze to na 100 skrzynia ale widac ze nie sa pewni, drudzy ze napewno nie skrzynia ze musi byc cos innego. 2 warsztaty mi sprawdzaly cale zawieszenie. Aha zazwyczaj na zimnym mniej szarpie bardziej na cieplym. Dziekuje za odpowiedzi i pomoc
 
 
sqra 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: ośno lubuskie
Wysłany: 2011-07-31, 13:50   szarpie budą..

Witam.
Na 99,9% skrzynia-miałem ten sam przypadek w a6-identyczny!!!Byłem u mechaników (dobrych)w Holandi jak i w Polsce-każdy mówił to samo-SKRZYNIA i niestety była to prawda..
A okazało sie to prawdą w 100% przy wizycie w Audi Amersfoort w NL>:(
Audi sprzedałem z uszkodzoną skrzynią-jezdzaca!!Jezdziłem tak 7 miesięcy kolego ,raz było lepiej raz gorzej czasem pomagałem mu tiptronic-kiem recznie:)lub odpuszczałem gaz gdy wpadał w wibracje lub chciał zmienić bieg-wtedy ją oszczedzisz!!
Autko jezdzi tak dalej-widze je prawie codziennie(kupił je mój pracownik)w sumie będzie to już 9 miesiecy(razem)jak tak auto jezdzi.....
Remont w Polsce około 2500-4000zl..(można i wiecej:))w lubuskim..
W Holandii 2000-4000 euro..
Po wymianie oleju będzie troszkę lepiej..ale na nic sie w sumie nie przyda ...remont musowy...
Powodzenia..Sqra s8

[ Dodano: 2011-07-31, 14:53 ]
Ahh-byli i tacy ,jak i u Ciebie:)którzy twierdzili ze to zawieszenie- wymienione i niestety,jak i w Twoim przypadku NIC to nie dało...Wiec badałem dalej-resztę już wiesz..
_________________
..S8
 
 
gotman25 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3 3.0TDI
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 69
Skąd: Mansfield
Wysłany: 2011-07-31, 14:52   

Hej. Dzieki za odpowiedz. No tego sie obawialem. Jestem umowiony na piatek. Najpierw chca mi wymienic olej w skrzyni i zobaczyc co bedzie. Jak nie pomoze beda skrzynie zwalac. Podusze jeszcze ich o ten egr. Bo jakos dziwnym trafem zaczat tak wpadac w wibracje od czasu jak pojawia mi sie egr, ale moze egr bylo wczesniej. Zawsze wywala problem z egr przy okolo 1500 obrotow czyli tam gdzie najmocniej trzesie. I jak widze w vag to powietrza chce 250 a dostaje niby okolo 400, czyli tak jakby egr byl przyblokowany i moze zla mieszanke robi.Dodam jescze ze podczas jazdy widze jak obroty lekko faluja. Nie wiem co to moze oznaczac. No coz zobaczymy. Jak w Polsce to gdzie najlepiej zrobic skrzynie i jak to dlugo trwa bo moze wsiade i zrobie w Polsce.
 
 
sqra 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: ośno lubuskie
Wysłany: 2011-07-31, 17:03   skrzynia..

Siema..
Jeśli chodzi o remont skrzyni-dobry fachowiec robi ją cały dzień(oczywiscie zależy od mechanika)powiem Ci że mi w lubuskim miałmi robic skrzynie pan który wozi ją w sumie do Poznania-wszystko to moze zrobić w weekend(mi akurat na tym zależało:))..Robili u niego chłopaki ode mnie skrzynie w audi i jest git(cena w moim przypadku,a miałem taki jak Ty w 100%-2500-2800zł!!Jest też firma Zielonej Górze-filia z Warszawy- 10 lat na rynku biorą około 4000-4500zł..Tyle wiem...Jak coś dam namiar
_________________
..S8
 
 
lunizS8 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 85
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-07-31, 17:29   

Znajomy miał te objawy co prawda w aucie mało porównywalnym bo w Fordzie Mondeo, ale u niego okazało się, że był to właśnie zawór EGR
_________________
Sweet Child O'Mine

http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY

http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
 
 
gotman25 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3 3.0TDI
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 69
Skąd: Mansfield
Wysłany: 2011-07-31, 17:42   

dzieki za odpowiedz. No mi wlasnie te EGR nie daje spokoju. Zeby to nie wyskakiwalo to bym mial w miare jasna sytuacje. A tak to sie zastanawiam dziwnym trafem od czasu jak wyskakuje ten blad, to zaczynaja sie problemy z wibracjami. No to mam 1:1.

[ Dodano: 2011-08-01, 19:49 ]
Dzisiaj skontaktowalem sie z firma ZF. Firma ktora produkuje skrzynie dla audi. Dostalem pare porad i wytycznych. Dam znac co i jak powiedzieli jak tylko potwiedzi sie wszystko. Zadalem im jeszcze pare pytan mysle, ze odpowiedz powinna byc jutro.
 
 
sqra 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: ośno lubuskie
Wysłany: 2011-08-02, 08:30   skrzynia?

Siemano..
No to daj znać co Ci powiedzieli i jakie efekty:)
Moze niepotrzebnie sprzedałem A6..heheh-daj znac..
_________________
..S8
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2011-08-02, 13:02   

Przeczysc cały egr i wszystkie elementy składowe
 
 
gotman25 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3 3.0TDI
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 69
Skąd: Mansfield
Wysłany: 2011-08-04, 19:41   

W ZF powiedzieli, ze mam wymienic olej dwa razy + filter i uszczelka. Mowila tylko o wymianie statycznej. NA moje pytanie co do wymiany dynamicznej odpowiedzieli, ze wymianiaja statycznie. Dlatego wlasnie wymienic olej dwa razy bo nie wszystko zostanie wymienione za pierwszym. Ogolnie powiedzieli, ze mam problem z konwerterem i moze wynikac to ze zlego stanu oleju(z powodu lat - olej sie starzeje i traci wlasciwosci). Sugeruja tez wgranie nowego softu do skrzyni, byl wydany wlasnie z powodu tych problemow. Zaproponowali tez przed pierwsza wymiana oleju zrobienie testu na obecnosc Glycolu w oleju od skrzyni. Jezeli jest to do wymiany chlodnica, przewody i skrzynia. Jutro wymieniam olej pierwszy raz i dam znac czy cos lepiej. Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-08-06, 14:11 ]
Witam ponownie. Jestem po pierwszej wymianie oleju w skrzyni. Roznica jest ogromna. Zupelnie inny samochod. Wszelkie objawy prawie zniknely. Jeszcze czasmi wpada w wibracje ale bardzo male i prawie niewyczuwalne. Wydaje mi sie, ze z kazdym kilometrem jest coraz lepiej. Byc moze wszystko musi sie lepiej przeplukac i wymieszac ze starym olejem. Wymiana byla statyczna i wymienione zoslato 6 litorw i filter. A jak wiemy do skrzyni wchodzi 9.2-9.5 litra wiec nie caly olej nowy. Za pare tysiecy jade jeszcze raz na wymiane ale juz tylko olej bez filtra. Miejmy nadzieje ze wszystko sie uspokoi calkowicie. Pozdrawiam. Byc moze temat powinnien byc przeniesiony do dzialu uklad napedowy i skrzynie bo wyglada na to, ze byl problem ze skrzynia.
 
 
gotman25 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3 3.0TDI
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 69
Skąd: Mansfield
Wysłany: 2014-06-09, 20:26   

No to znowu problem powraca.
Po wymianie oleju w skrzyni bylo calkiem ok.
Niestety problem powraca i jest coraz gorzej.

Zawor EGR byl wstawiony nowy i to definitywnie jest z tym zwiazane.

Definitywnie cos ze skrzynia.
Oleju nie chce znowu wymieniac bo to na krotka mete.

Samochod musi jechac do mechanika na dobre sprawdzenie skrzyni.

Moje pytanie teraz.

Szukam dobrego fachowca od skrzyn.
Bede wdzieczny za wszelkie namiary.
 
 
songo 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 127
Skąd: CW/CT
Wysłany: 2017-06-03, 22:37   

Czy ktoś już ogarną te drgania na skrzyni ? ja odczuwam jak zimny samochód jak bym miał koło krzywe takie drgania nie wiem czy mogę określić je jako mocne lub słabe po prostu drgania czuję .
Dodam że przy jeździe na auto czuję jedynie przerzucanie biegu z 2-3 takie można określić szarpnięcie jak jadę powoli
Trochę bardziej czuć na Trybie Sport .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.