|
Autor |
Wiadomość |
Gawlik
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi 80 B4
Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 1 Skąd: Wola Szczygiełkowa
|
Wysłany: 2011-08-14, 22:35 [D2 preFL ALL
] 2.5 TDI 150 KM Opinie na temat tego silnik
|
|
|
Witam klubowiczów, planuję zakup Audi A8 z roku 1997-99 z silnikiem 2.5 TDI więc chciałbym się dowiedzieć coś więcej na temat silnika 2.5 TDI 150KM.Co się w nim najczęściej psuje,zawodzi itp. Czy występuje on z napędem Quattro czy nie??? Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
MaKs10
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-08-15, 04:12
|
|
|
Witam.
Ja powiem tak, jeżdżę takim już 3 lata, leje pełen syntetyk MOTUL-a i nie narzekam, oprócz 2, 3 awarii Rurki od Turbo (brak zamienników) więcej przykrości mi się nie przytrafiło, poza standardowymi wymianami (olej, klocki itp), spalanie na trasie zjechałem do 6,5 ale to było na 16 felgach, aktualnie jest gorzej na 19. No ale w zimie w mieście potrafi łyknąć 10-11 oczywiście skrzynia manual.
P.S.
Wiadomo jak to diesel, osobiście doradzam 4.2 na LPG (dobrym LPG).
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-08-15, 06:48
|
|
|
MaKs10 napisał/a: | Witam.
Ja powiem tak, jeżdżę takim już 3 lata, leje pełen syntetyk MOTUL-a i nie narzekam, oprócz 2, 3 awarii Rurki od Turbo (brak zamienników) więcej przykrości mi się nie przytrafiło, poza standardowymi wymianami (olej, klocki itp), spalanie na trasie zjechałem do 6,5 ale to było na 16 felgach, aktualnie jest gorzej na 19. No ale w zimie w mieście potrafi łyknąć 10-11 oczywiście skrzynia manual.
P.S.
Wiadomo jak to diesel, osobiście doradzam 4.2 na LPG (dobrym LPG).
Pozdrawiam |
To będzie jedna z niewielu pochlebnych opinii na temat tego silnika.
Silnik fajny, jednak nie w dzisiejszych czasach gdzie mają już 400 - 600 tys przelatane. Nikt nie kupował auta z takim silnikiem po to aby rocznie 20 tys km robić. Kolejna sprawa, wymiany oleju i jego normy. Jeżeli był olej zmieniany co 10 tys km to wałki może jeszcze żyją, ale jeżeli były to wymiany typu LongLife i na dodatek na słabym oleju to albo już silnik nadaje się do remontu albo zaraz po zakupie zostawisz kilka ładnych tysięcy.
Tutaj masz w skrócie przygodę z 2.5TDI z naszego froum http://www.a8team.pl/topics4/371.htm
Jeżeli musisz jeździć na ON to kup C5 z 1.9, Jak A8 to polecam PB z LPG, tanio to 2,8, drożej ale przyjemniej 4,2 |
|
|
|
|
MaKs10
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-08-15, 14:50
|
|
|
U mnie było tyle dobrze, że ściągałem ją z Niemiec niby przebieg udokumentowany chociaż w to i tak nie można wierzyć, zrobiłem około 75 tys. km. W niedługim okresie czasu planuje zmianę na 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|