|
Autor |
Wiadomość |
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-10, 12:27 [D2 96 4.2PB/LPG
] return of the pompa paliwowa :)
|
|
|
Hejka
czy Ktoś może odpowiedzieć na pytanie jak pracuje ta nieszczęsna spędzająca sen z powiek pompa w sensie praca ciągła czy okresowa. Jak przekręcę kluczyk w stacyjce słychać lekkie brzęczenie około 1-1.5 sek i cisza, jak odpalę silnik to za cholerę już się nic nie usłyszy :mrgreen:
Z tego co się orientuję jest na listwie czujnik ciśnienia paliwa po lewej stronie, czy czasem nie steruje tym pompingiem ??
Druga rzecz: wyczytałem na necie, że można dostać się do pompy od strony kabiny po demontażu tylnych siedzeń, podobno 4 śruby i wychodzą. Jeżeli tak to wtedy wymiana pompy to bajka 8-) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-09-10, 13:20
|
|
|
robsonik4 napisał/a: | Jak przekręcę kluczyk w stacyjce słychać lekkie brzęczenie około 1-1.5 sek i cisza, jak odpalę silnik to za cholerę już się nic nie usłyszy :mrgreen: |
Po włączeniu zapłonu pompuje przez około 1-1,5 sek paliwo żeby napompować w przewody , ale po odpaleniu cały czas pompuje paliwo
robsonik4 napisał/a: | można dostać się do pompy od strony kabiny po demontażu tylnych siedzeń |
jak zdemontujesz tylną kanapę to zobaczysz blachę , masz 2 wyjścia żeby dojść do pompy :
1- przez bagażnik
2- wyjmując zbiornik paliwa . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-10, 13:51
|
|
|
I tyle w temacie Thx |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-09-15, 19:39
|
|
|
wymiana pompy to bajka, kilkanascie minut na chodniku pod blokiem |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-18, 09:26
|
|
|
Ja się zbieram z moją do wymiany ale przeraża mnie montaż aby trafić tak jak powinno, bo z demontażem problemu nie ma...a ty piszesz że pod blokiem więc musiałeś dojść do wprawy :mrgreen:
[ Dodano: 2011-09-20, 17:11 ]
A przy wymianie pompy paliwa chciałbym wymienić wszystkie te oringi co są w koszu, skąd je dostać czy można kupić gdzieś w komplecie czy szukać pojedyńczo....? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |