Autor |
Wiadomość |
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2011-11-10, 10:34 [D2 95 4.2PB/LPG
] Różne oznaczenie cewek zapłonowych, czy
|
|
|
Witam
Czy ktoś mógłby mi napisać jaka jest różnica pomiędzy tymi dwiema cewkami, różnią się białymi oznaczeniami na jednej jest TAE a na drugiej NCD . U mnie w aucie sa te z oznaczeniem TAE czy ta z oznaczeniem NCD bedzie dobra, poza tą małą różnicą widzę , że wszystkie numery są te same... ?? Proszę o szybką odpowiedź bo sprawa jest mega pilna. Zdjęcia:
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-11-10, 11:15
|
|
|
Jeśli jest to mega pilne to zadzwoń do ASO i tam nawet telefonicznie powinni Ci dać konkretną odpowiedź co i jak. Nawet dla pewności wykonaj dwa albo trzy telefony do różnych ASO AUDI. Ja bym tak zrobił. Sam niedawno poznałm kod na swoich cewkach i fajkach ale są inne od Twoich i nie wiem czym jest to spowodowane, może rokiem produkcji, typem silnika, mocą.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2011-11-10, 14:28
|
|
|
No cały dylemat jest taki ,że model, rok produkcji, silnik, moc jak i nawet numer VIN odpowiada tym numerom cewki..., zastanawiał mnie natomiast ten trzy literowy biały kod, ale skoro kolega Damian ma FEE , to wydaję mi się że zarówno TAE jak i NCD nie mają tutaj jakiegoś większego znaczenia . |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-11-10, 17:20
|
|
|
Mam dwa rodzaje ( jeden rodzaj został mi z poprzedniej ABZ ) te starsze mają troszkę krótszą gumową fajkę . Myślałem że będą na zapas ale brakuje chyba z 1cm . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-11-10, 17:56
|
|
|
pioter napisał/a: | Mam dwa rodzaje ( jeden rodzaj został mi z poprzedniej ABZ ) te starsze mają troszkę krótszą gumową fajkę . Myślałem że będą na zapas ale brakuje chyba z 1cm . |
cewki do 4.2 przed liftem (sa dwa rodzaje)
do 96r mocowane do dekli na 4 sruby oraz posiadaja inne fajki
od 96r montowane na 2 sruby(po przekątnej)
jesli te co piszesz sa od 4.2 /3.7 i obie maja mocowania na 4 sruby ,beda pasowały |
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2011-11-10, 22:49
|
|
|
Git , zakupiłem , zamontuje jak przyślą i zobaczę jak hula |
_________________
|
|
|
|
|
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-11-21, 16:16
|
|
|
w moim 4,2 z 95r mam cewki na 2 śruby!!!
Morze z tego powodu źle chodzić?? Bo właśnie chyba z cewkami mam problem. Jak trochę polatam to przy równej jeździe zaczyna mi delikatnie przerywać. Na gazie czuć to znacznie mocniej. |
|
|
|
|
|
|
|
|