Autor |
Wiadomość |
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-11-27, 16:01 [D2 97 2.8PB/LPG
] problem ze wspomaganiem, zapowietrzone?
|
|
|
witam, mam problem, mianowicie - chcialem wyczyscic wezyki I wszystko pod nimi poniewaz saczy sie plyn od wspomagania, wypuscilem plyn, wyczyscilem, zalozylem z powrotem, zmienilem opaski, wlalem plyn wydawalo sie wszystko ok, jednak po przejechaniu kilku km pompa zaczela wydawac dziwne dzwieki, myslalem moze to jest malo plynu, a wiec kupilem hipol atf czerwony, bo czerowony byl zalany, niby wszystko w porzadu lecz gdy po 15km kilometrzach zaczelo sie dziec to samo, otworzylem maske a tu wypier... plyn korkiem, myslalem moze zapowietrzony uklad, ale teraz widze ze jak na zimnym go odpale to przez chwile jest ok, dopiero jak robi sie piana w zbiorniku to pompa zaczyna chodzic jak na sucho, czy moze zmieszanie plynu spowodowalo takie cos? prosze o jakies rady... |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-11-27, 17:39
|
|
|
Kolego jak wszystko dobrze poskładałeś to wygląda na to że właśnie skończyła Ci się pompa od wspomagania,a co do płynu to według mojej wiedzy powinien być Febi zielony 6162 |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-11-27, 19:49
|
|
|
Jakbys potrzebował pompe to mam do sprzedania |
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-11-28, 08:32
|
|
|
Postanowilem na pocztek wymienic olej na febi, moze mi ktos powiedziec ile litrow potrzebuje? I czym najlepiej przeplukac uklad? a co do tego czy pompa siadla to wydaje mi sie ze nie, poniewaz przez pierwsze kilka sekund wszystko jest ok, pozniej plyn zaczyna sie pienic I dopiero wtedy zaczyna byc ja slychac... |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-11-28, 09:33
|
|
|
Jak się nie mylę to coś około 1,3L. |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-28, 19:37
|
|
|
2 litry śmiało starcza na wymianę i jak wymieniałem u siebie jeszcze mi zostało pół butelki. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-29, 19:37
|
|
|
nie pozamieniałeś czasem węży? |
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-12-02, 22:49
|
|
|
Płyn nie ma tu nic wspolnego.Tak jak koledzy wczesniej napisali na 99 proc poszła Tobie pompa(moze chodzic ale jak płyn sie pieni to nie daje rady serduszko) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-12-03, 13:02
|
|
|
z tym czy pozamienialem weze to wydaje mi sie ze sie nie da, bo jeden jest grubszy a drugi cienszy... :-) moze mi ktos podpowiedziec czym najpeiej przeplukac uklad?? |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-12-05, 20:21
|
|
|
mlody91 napisał/a: | z tym czy pozamienialem weze to wydaje mi sie ze sie nie da, bo jeden jest grubszy a drugi cienszy... :-) moze mi ktos podpowiedziec czym najpeiej przeplukac uklad?? |
Wlej setkę żołądkowej miętowej ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-12-05, 22:04
|
|
|
mlody91 napisał/a: | moze mi ktos podpowiedziec czym najpeiej przeplukac uklad?? |
Ściągasz cały płyn ze zbiorniczka, odpinasz przewód od powrotu, zaślepiasz otwór w zbiorniczku, odpięty przewód wkładasz do jakiegoś pojemnika (np bańka 5l) (przy okazji można wyczyścić filterek co jest w zbiorniczku - siteczko). Wlewasz w zbiorniczek świeży płyn, odpalasz na 5-10s zaciągnie świeży płyn, powrotem wyrzuci z układu stary. Zakładasz z powrotem przewód powrotu do zbiorniczka, uzupełniasz płyn. Mi na taki zabieg 2 litry płynu wystarczyły. |
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-12-07, 11:15
|
|
|
Masa napisał/a: | Jakbys potrzebował pompe to mam do sprzedania | jesli bede potrzebowal to napewno sie odezwe, a ile chcesz za ta pompe?
Problem rozwiazany:-) przyczyna byl zly plyn hipol atfIId. febi 06162 jest znacznie zadszy I wszystko wrocilo do normy.. |
|
|
|
|
|
|
|
|