Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi  
Autor Wiadomość
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2012-01-16, 22:31   No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi

I dostałem nowe auto .... :-/

Patata 2,0 TDi, niby tylko się cieszyć, ale z tego co wiem to ostatnio nikt nie wypuścił gorszego silnika niż 2,0TDi ( podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi)

Auto 2007 i silnik 170KM , zrobiłem 800km jeszcze się nie popsuł, jednak wolał bym wiedzieć coś na przyszłość... :/ totalna padaka ??
_________________
no i "ni mom" A8 :/
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-01-16, 23:03   

Poczytaj sobie -http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-01-16, 23:08   

Cóż audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)

Służbowe niby zawsze jest najlepsze ale... kiedy prywatnie jeździ się autem klasy Audi A8 to twierdzenie to nabiera zdecydowanie innej barwy - znam to z autopsji bo wychowałem się na służbówkach i do niedawna zawsze jakąś, lepszą lub gorszą służbówkę posiadałem :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-16, 23:23   

bardzo fajny silnik :) Teraz przerabiam go tak ze nie ma bata. Calosc idzie na kolach zebatych...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-01-16, 23:24   

audik napisał/a:
truposza audi 2,5TDi


Nie jest najgorzej ;-)
_________________

 
 
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-01-16, 23:46   

[quote="FOSS"]Cóż audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)


Chyba napęd pompy oleju ;)
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-17, 00:16   

a najfajniejsze jest to ze kontrolka braku cisnienia zapali sie dopiero gdy obroty beda powyzej 2000rpm, tak wiec zatrzesz go nawet w korku na jalowych obrotach :D
W zasadzie kazdy uzuszkodnik tego gowna powinien obejrzec naped pompy oleju i zmodyfikowac go tak aby nie zaliczyl padaczki.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2012-01-17, 00:19   

audik napisał/a:
podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi


oj za mocno poleciałeś po 2003 spełniające normę spalania Euro 3 silniki 163 KM oraz 179 KM są bardzo udane.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-01-17, 00:31   

gibon napisał/a:
FOSS napisał/a:
.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)

Chyba napęd pompy oleju ;)

Ależ babola walnąłem.... oczywiście że o pompę oleju mi chodziło :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2012-01-17, 09:29   

sylwekr napisał/a:
Poczytaj sobie -http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki.


Znam to ;-) jak również na AKP o niejakim A4 2,0TDi ;-)

+ dla passata za mnogość schowków 8-)
_________________
no i "ni mom" A8 :/
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-01-17, 10:14   

Nie ma co się martwić na zapas do remontu napewno wytrzyma :-P
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2012-01-17, 10:32   

Jeżeli auto służbowe to nie ma co się przejmować naprawami

BTW. 2 lata temu odbierałem z Daimlera nowego Peugeota 207 1.4 HDi przejechałem 430 km do domu, na drugi dzień samochód już nie odpalił, laweta i Aso a na liczniku było 450 km :roll:
_________________
Było S8....:(
 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-01-17, 13:44   

Problem wałków w 2.0TDI jbył z początku produkcji. Po 2006 to poprawili także nie ma sie czym martwić. Ja znam kilka aut z 2.0TDI mających ponad 200Tkm i nic im sie nie dzieję. Nie żebym bronił passata czy VW ale sypiące się każde 2.0TDI to troche urban legends ;-)
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2012-01-17, 18:04   

:mrgreen: Na szczęście moim służbowym autem jest VW T4 1,9 turbinka z 1995 roku, 3-trzy latka bez awarji .tylko bieżące naprawy -końcówka, łącznik, gumy. A trzaskam nawet po 840 km w jedną stronę .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-17, 18:25   

I ja potwierdzam T4 nie do zajechania, ja latam T4 2.4d codziennie w pięciu paka załadowana i na haku jeszcze maszyna 1600kg,przez trzy lata wymieniłem tylko sprzęgło, nie licząc klocków i rozrządu, oleju, od wymiany do wymiany nawet ml oleju nie łyknie! :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.