Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 ] Radio nie fabryczne - ramka maskująca  
Autor Wiadomość
ostry1981 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-02-01, 13:41   [D2 97 ] Radio nie fabryczne - ramka maskująca

witam moze ktos wie jaka dokladnie ramke zamontowac do radia pioneer po zmianie z oryginalnego ?? na necie sa takie zaslepki , bylem w sklepie i tez maja wchodza ladnie ale niema jak je zamontowac , sa jakies otwory w tych ramkach i sa otowy w tym schowku ??
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-01, 13:46   

wciskasz je normalnie płaskimi stronami do radia ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
ostry1981 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-02-01, 13:52   

szczerze :) niewiem jak , niemam ich teraz przy sobie ale miałem i przymierzyłem do obudowy po rogach wpadaja we wneki i tyle ruszaja sie nic sie nie przykreca bo niema srobek i nic nie zatrzaskuje :)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-01, 14:00   

tymi zaokrągleniami to zakładasz do kokpitu a płaskimi stronami do radia i wciskasz , masz tam 2 bolce i 2 dziury w ramce od radia i te bolce z zaślepek muszą wejść w te dziurki ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
ostry1981 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-02-01, 14:55   

hehe a nowidzisz niema bolcow w tych zaslepkach :) sa takie same dziurki jak w ramce od radia , tak to bym wcisnoł dlatego dziwne , bo w sklepie zamawiali z katalogu do a8 :) masz znasz moze jaks aukcje z prawidłowa ramka ?? :)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-01, 16:27   

http://moto.allegro.pl/au...2082349028.html
tu masz link do foto gdzie widać jak to powinno być wciśnięte ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
ostry1981 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-02-02, 12:22   

powiem tak wiem jak wygladaj te zaslepki i wiem gdzie je zamontowac i jak ale niemaja zadnych wypustow w postaci bolcow i niema jak tego zatrzasnac :) wiec moze wie ktos jakie dokladnie sa te ramki i ze na bank beda pasowały :)
 
 
lookier 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 4,2 Quattro
Wiek: 46
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-03, 18:11   

U mnie w samochodzie były przykręcone od spodu. Musiałem wyciągać cały panel, żeby to dziadostwo poodkręcać, bo nie było jak podejść przez dziurę od radia. Być może kupiłeś wersję do przykręcenia (pomimo braku śrubek w zestawie) a nie tę wciskaną. Jeżeli masz jeszcze możliwość, to wymień je na te z zatrzaskami, bo z rozbieraniem konsoli będziesz miał sporo pracy.
_________________
Pozdrawiam,
L.
 
 
grabson89 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2012-02-06, 19:05   

Jak kupiłem auto to u mnie już była zaślepka i co się okazuje też na śruby :-/ nie wiem co za geniusz wymyślił tak patent ;-)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-06, 19:21   

lookier napisał/a:
U mnie w samochodzie były przykręcone od spodu. Musiałem wyciągać cały panel, żeby to dziadostwo poodkręcać, bo nie było jak podejść przez dziurę od radia.

co wy macie z tymi zaślepkami do radia :?:
co za debil to przykręca , skoro to wchodzi na wcisk i siedzi , a tym bardziej ciężko to wyciągnąć , może ktoś kilkakrotnie wyciągał i to wkładał , w końcu nie chciało się trzymać to wziął to przykręcił , parodia
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
grabson89 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2012-02-06, 19:22   

a może chodziło konstruktorowi o to że jak już będą kraść radio to żeby przynajmniej ramka została :D
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-02-11, 16:57   

Ja kupowałem ramki te na allegro i normalnie na śrubki przykręcasz ramki do oryginalnego miejsca jakoś :-)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-02-13, 10:16   

Ja mam identyczne jak na zdjeciu wyżej, nic nie przykręcałem, wchodzą ładnie nic nie wypada.
Wieczorem zamieszczę jakieś zdjęcie/filmik jak to wygląda.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-13, 11:01   

Cytat:
Ja mam identyczne jak na zdjeciu wyżej, nic nie przykręcałem, wchodzą ładnie nic nie wypada.
Wieczorem zamieszczę jakieś zdjęcie/filmik jak to wygląda.

dokładnie , tak że nie wiem co wy chcecie tam przykręcić skoro to się tylko delikatnie wciska i wszystko się trzyma :shock:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
lookier 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 4,2 Quattro
Wiek: 46
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-13, 23:59   

mdamian napisał/a:
nie wiem co wy chcecie tam przykręcić skoro to się tylko delikatnie wciska i wszystko się trzyma :shock:


Słuchaj, być może Ty masz zaślepki, które się wciska, wkłada, wmasowuje, wprasowuje czy jakkolwiek pieści, żeby się trzymały. Ja też, gdybym chciał wspomniane zaślepki założyć, szukałbym takich, z którymi właśnie takie czynności się wykonuje. Jednak są tacy, którzy kupili samochód z radiem niefabrycznym, w którym takie zaślepki już były i to przykręcone śrubkami od spodu. Potem chcieli zmienić radio na np Deltę i mieli duży problem z wyjęciem zaślepek już istniejących, bo ktoś zamontował je z przesadną starannością, przykręcając je od spodu. Wspomniałem o tym Koledze, ponieważ właśnie taka sytuacja miała miejsce w moim A8. Spróbujmy zatem pomóc, a nie obrzucać inwektywami ludzi, którzy niegdyś kupili do swojego samochodu zaślepki z taką a nie inną techniką montażu. Zapewniam Cię bowiem, że wśród oferowanych tego typu elementów znajdziesz nie tylko takie na wcisk, ale również takie, które przykręca się śrubkami od spodu. Nie koniecznie dlatego, że wyrobiły się od częstego wkładania i wyjmowania. Te drugie są dość kłopotliwe zarówno w montażu jak i w demontażu, ze względu na fakt, iż trzeba do tej czynności zdejmować konsolę środkową.
Myślę, że wyczerpałem temat przykręcanych bądź wciskanych zaślepek ramki radia w Audi A8.
_________________
Pozdrawiam,
L.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.