Autor |
Wiadomość |
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-02-19, 15:25 [D2 99 4.2PB/LPG
] Zbyt niskie obroty na D
|
|
|
Mianowicie chodzi o to ze po zagrzaniu silnika do 90 stopni jak sie zatrzymuje to moje obroty spadają do 480 czy tak powinno byc sprawdzałem vagiem i wyszło 17546 P1138 mam opis błedu ale co on oznacza ,silnik tak dziwnie pracuje jakby nie hulał na wszystkie cylindry kiedys miałem wiecej błędów ale je skasowałem i zapomniałem spisac |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-02-19, 15:39
|
|
|
Ten błąd oznacza, że masz problem ze składem mieszanki a dokładnie przekroczona adaptacja długa czyli po polskiemu żle wyregulowana instalacja LPG lub problem z sondą lambda lub ciśnieniem paliwa.
Co do obrotów silnika też może byc spowodowane tym błedem aczkolwiek jeśli na luzie obroty są na poziomie 750- 800 to coś innego jest powodem. Ja na D mam jakieś 600-700
Jeśli silnik pracuje normalnie na D nietelepie się , nie faluje i rusza bez problemu po puszczeniu hamulca to może ten typ tak ma.
Odłącz akumulator na kilka godzin to wykasuje się adaptacja i wtedy sprawdz najlepiej na Pb niech silnik pracuje od odpalenia.
Masz Vaga ? czy byłeś u kogoś sprawdzic błąd. |
Ostatnio zmieniony przez hipcio 2012-02-19, 15:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-02-19, 15:46
|
|
|
mam vaga kurcze jak kasowałem te błedy to cos tam pisało o sondzie i nawet chyba o dwuch a i mam LPG musze jeszcze dopasc te błedy bo pewnie sie jeszcze pojawią a niedawno miałem taki przypadek ze jak go rano odpaliłem to trzepał sie jak dziki nie pracował na wszystkie cylindry a jak delikatnie dodawałem gazu to tak strzelał ze szok ale go zostawiłem na pare miniut na wolnych obrotach i sie sam uspokoił i nie miałem do tej pory takiego przypadku a jeszcze dodam ze jakby spalanie znacznie wzrosło jak jezdze spokojnie to wpierdzieli nawet 20 litrów (spokojnie znaczy do 100km/h) |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-02-19, 15:52
|
|
|
Sprawdz blędy w skrzyni biegów. Co do telepania to zapewne wypadanie zapłonów się pojawiło. Jeśli to sporadyczne to a nie codzienne zjawisko po odpaleniu z rana to narazie się tym nie przejmuj.
Sprawdz czy na Pb masz bład składu miszanki. Raczej nie, więc regulacja Lpg Cie czeka jeśli chcesz cieszyc się autem i nie miec problemów. |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-02-19, 16:00
|
|
|
w skrzyni błedów niema a do gazownika jestem umówiony bo kurcze jakas dziwna instalka jest nie maja programu |
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-02-21, 19:07
|
|
|
Witam
Ostatnio zauważyłem że mam czasami zbyt niskie obroty, wczoraj przestał mi silnik chodzic na jednym cylindrze ,przejechałem jakieś 15 km i wziąłem się za sprawdzanie cewek.Traf chciał że udało się za pierwszym razem znaleźc tą cewkę. Dziś znów zauważyłem zbyt niskie obroty na D przy zatrzymywaniu no i pali się silniczek.Poza tym na vagu wystąpił błąd miezanki - zbyt uboga mieszanka i zbyt bogata mieszanka - pokazuje to samo na benzynie jak i na gazie ( tzn cyferki skaczą w dół i w górę) .Ma nowe świece ngk i cewki tej samej firmy gdzie jedna z nich mi wczoraj padła( po 3 tys km) |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-22, 10:04
|
|
|
mmaciek, Poszukaj przyczyny w instalacji gazowej. U mnie błąd słabej mieszanki wyskakiwał jak tylko przełączył się na tlenek gazotu. Okazało się że miałem nieszczelność w układzie i spadało ciśnienie na instalacji. Teraz jest ok i silnik lepiej pracuje i równiej. Spróbuj skasować błędy, zakręcić butlę, odłączyć aku na kilka minut i potem pośmigać troszkę na benzynie. Zobacz czy błędy się pojawią. Jeśli nie to będzie znaczyło że gaz coś świruje |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-02-24, 13:44
|
|
|
Dzięki ernesto, sprawdzę to dziś |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:27
|
|
|
Przejechałem na paliwie ok 400 km i chodzi ok.Pojechałem do gazownika i okazuje się że wtryski nie takie, gaz zalewa silnik.Mam do wymiany wtryski i parownik z którego leci płyn.
Pozdrawiam |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:34
|
|
|
jeden reduktor masz ? |
|
|
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:42
|
|
|
No właśnie jeden.Będę go wymieniał i dokładał drugi.Poprzedniemu właścicielowi super gazownicy zamontowali jeden parownik ,zimą zamarzał musiałem go obłorzyc .Wstawili też jakiś podgrzewacz parownika który niewiele pomagał. |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-26, 20:18
|
|
|
jeśli można to jeden reduktor to za mało
bo nie dość że on dostaje w tyłek a wtryski też są dobijane
jakie wtryski miałeś . |
|
|
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-02-26, 20:49
|
|
|
Wtryski hana. Gazownik powiedział że może da się je nagwintowac i wstawic jakieś reduktory |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-27, 16:28
|
|
|
dysze to znaczy
albo zjechać ciśnienie w układzie
pasują podobno od MJ
magic jet |
|
|
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-02-27, 17:13
|
|
|
Jeszcze tydzień czekania na przeróbkę i będzie z górki. |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
|