|
Autor |
Wiadomość |
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2012-03-31, 10:13 [D2 97 3.7PB/LPG
] Problem z odpalaniem na zimno
|
|
|
Witam serdecznie mam od dłuższego czasu problem z odpalaniem jak wystygnie silnik, jak ciepły pali ok, ostatnio w vagu sprawdziłem kąt wyprzedzania zapłonu i wynosi 17 stopni a powinien od 6 do 13,5 przy minimalnej temperaturze +80. Pompę też mam źle zamontowaną bo nie ssie do końca ale mam zawsze pełny bak i to nic nie daje. Czytałem że przyczyną może być niesprawny czujnik położenia wału lub czujnik położenia przepustnicy. W vagu nie mam błędów. Dodam jeszcze że na benzynie po wciśnięciu ponad połowę gazu przyśpiesza wolniej a nawet prawie wogole przy tym jak powinien a gdy wcisnę mniej niż połowę to idzie jak trzeba. Co może być? przestawiony rozrząd czy może coś innego?
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-03-31, 18:14
|
|
|
Zakręć wieczorem gaz na chodzącym silniku , niech się wypali i przełączy na benzynę . Rano zobacz jak odpala . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-03-31, 22:10
|
|
|
U mnie jakiś czas temu nieźle namieszała źle ustawiona instalacja gazowa i też problemów z pacą silnika było sporo. Aby wyeliminować tą ewentualną przyczynę to proponuje zresetowanie do ustawień początkowych (można odpiąć akumulator na 30 minut) i pojeździć na PB i zobaczyć co się będzie działo. Ja miałem sporo problemów z silnikiem przez źle ustawioną instalacje LPG. Po resecie na PB chodził idealnie, więc już byłem pewien że to problem instalacji. A co ciekawe na LPG chodził idealnie a problemy były z odpaleniem i pracą na PB (kiedyś o tym na forum już pisałem) |
|
|
|
|
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2012-04-01, 17:23
|
|
|
z tym gazem to już próbowałem i nic nie daje to, wymieniłem regulator ciśnienia, czujnik temperatury (zielony) pompę, założyłem zaworek zwrotny na przewodzie paliwa i nic, dalej tak pali
[ Dodano: 2012-04-01, 18:25 ]
a ten kąt jest za duży i właśnie nie wiem czy to ma znaczenie przy odpalaniu zimnego
[ Dodano: 2012-04-16, 14:51 ]
ostatnio skasowałem błędy i odpaliłem po dłuższym postoju, wyskoczyły takie:
17547 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16534 Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16692 Brak zapłonu cylinder 8
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
[ Dodano: 2012-04-16, 14:53 ]
błędy wyskoczyły po wciśnięciu zaraz po odpaleniu gazu po odpaleniu, nie wkręcał się na obroty i strzelał z tłumika, proszę o pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |