Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Moduł mocy - różnice  
Autor Wiadomość
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2012-04-25, 10:50   [D2 95 4.2PB/LPG ] Moduł mocy - różnice

Hej czy jest jakakolwiek różnica pomiędzy modułami mocy 4D0 905 351 a 8D0 905 351 oprócz oznaczenia bo wyglądają identycznie a różnia się cenowo praktycznie dwukrotnie .
U mnie mam 4D0 905 351 bosha 0227100211 czy ten 8D0 905 351 będzie dobry ??? I czy warto kupić nowy moduł z logo Audi 4D0 905 351 tyle że jest Made in Brazil ale kosztuje prawie tyle co używka Bosha
D2 95 4.2PB/LPG
Pozdrawiam
_________________

 
 
Buniek4200 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 81
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-04-25, 14:34   

Kolego lepiej używke Boscha bo na taką elektronike praktycznie nie masz gwarancji, a tak na marginesie modul do Twoiego auta pasuje też od a6 c4 2.6l bo mam takie samo auto 4.2 95r i kupiłem taką używkę 2 lata temu i dotej pory śmigam, a była tańsza niż bym kupowal od a8.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-25, 15:16   

Ja kupiłem parę dni temu taki moduł w sklepie motoryzacyjnym i dałem 300zł (zamiennik) za taki moduł , ponieważ też mi padł ;-)
Oryginał Bosch coś koło 1000zł , a siemens to około 850zł (takie ceny mi zaproponowali w sklepie , może ktoś ma jakiś rabat to będzie taniej )
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2012-04-26, 09:03   

Hej dzięki panowie za odpowiedź jednak kupiłem nowe moduły - te Made in Brazil oryginalne są podobno , dają 2 lata gwarancji ale mają LOGO Audi wybite i na foli też tak jak w oryginale- kupiłem od firmy od której sporo częsci kiedyś brałem do Opla i wszystkie mieli oryginalne , więc jestem dobrej myśli. Nie wiem jeszcze czy moduły mam uszkodzone czy może któraś z cewek jest uszkodzona ale w weekend będe grzebał, jak się okaże , że moduły ok to będe miał prawdopodobnie moduły Bosha do opchnięcia :)
_________________

 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-04-29, 12:56   

te pseudo made in brazil to chińszczyzna. U nas na giełdzie w Gliwiach tego na tony sprzredają. Ostatnio koleś chciał 90zl za jeden made in brazil i logoo audi i tez mi probowal wmowic ze to oryginal :)

[ Dodano: 2012-04-29, 13:59 ]
a 4do i 8do są to te same moduły ale mają inne mocowania. Jeden jest chyba do 1.8t i tych słabszych silników, a ten 4d0 i 8d0 jest z a8. Można je zamontowac ale na jedna śróbke, a nie na dwie w katalogach się zamieniaja na siebie i te do a4 idzie taniej kupić. Za Boscha coś koło 400zł za nowy.


Dodam jeszcze, że tańsze moduły maja jakąs inna rezystnacje czy cos, bo niektóre auta, które mają LPG potrafią na benzynie chodzić idelanie a na gazie faluje. Na takich modułach oryginalch i firmówkach tego efektu nie ma. Widac gaz bardziej wrażliwy na chińską elektryke :)
 
 
jajopn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-05-02, 09:10   

Judo napisał/a:
Hej dzięki panowie za odpowiedź jednak kupiłem nowe moduły - te Made in Brazil oryginalne są podobno , dają 2 lata gwarancji ale mają LOGO Audi wybite i na foli też tak jak w oryginale- kupiłem od firmy od której sporo częsci kiedyś brałem do Opla i wszystkie mieli oryginalne , więc jestem dobrej myśli. Nie wiem jeszcze czy moduły mam uszkodzone czy może któraś z cewek jest uszkodzona ale w weekend będe grzebał, jak się okaże , że moduły ok to będe miał prawdopodobnie moduły Bosha do opchnięcia :)


Widzę że kupiłeś moduły u Stachowiaka ?? Możesz trochę poczekać na przesyłkę :( Ja czekałem od 18 kwietnia do 27. Ide zaraz je założyć i zobaczymy czy są oki.Wieczorem dam znać

Moduły założone ,wcześniej przed awarią trochę było czuć wibracje na gazie , teraz nie poznaje samochodu :) Na razie jestem zadowolony z zakupu :)
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-03-09, 08:46   

Nurtuje mnie cały czas pewien problem odnośnie układów elektronicznych w naszych autach. Ostatnio padł mi moduł zapłonu i stałem przed pewnym dylematem, czy kupić:
1. nowy oryginalny - za ok.500zl,
2. nowy made in EU - za 90 zl,
3. używka 100zl

Kupiłem made in EU (pasuje do silników audi 1.8T), ale nie odczuwam rożnic na gazie jak i na benzynie. Nie kupiłem używki bo nie wiadomo jak długo pochodzi.
Czy ten moduł EU ma krótszą żywotność niż oryginał? Co sądzicie o takich układach elektronicznych made in EU?
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-03-09, 09:17   

kmicic-lt, Prawdą jest że dla producentów aut podzespoły wykonują inne firmy , więc twój moduł made in EU jest pewnie tym samym produktem co oryginał tylko bez logo Audi. :-D
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-03-09, 10:55   

jacek napisał/a:
kmicic-lt, Prawdą jest że dla producentów aut podzespoły wykonują inne firmy , więc twój moduł made in EU jest pewnie tym samym produktem co oryginał tylko bez logo Audi. :-D



Heh, to wtedy wole kupic taki modul bo jest 4 razy tańszy :-D
Chcę kupić drugi moduł, ażeby mieć obydwa nowe - tylko się zastanawiam:
1. czy lepiej kupić dwie używki i ten nowy zostawic na podmiankę?
2. czy moze kupić taki sam drugi, a ten stary oryginał zostawic na podmianke?
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-03-09, 11:33   

kmicic-lt, Jeżeli silnik pracuje prawidłowo to po co kupować kolejny moduł?

A co do części zamiennych czy modułów to żaden producent nie produkuje tego sam , zawsze jest jakiś podwykonawca np. Bosch , Delphi , Beru itd. Tylko że na orginalnych masz nazwe marki a na zamienniku tylko firme podwykonawcy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.