Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] Masa błędów w sterowniku silnika  
Autor Wiadomość
dariuszmuzyka 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-05-27, 17:49   [D2 97 3.7PB/LPG ] Masa błędów w sterowniku silnika

jak myślicie co może być przyczyną tych błędów, po skasowaniu wyskakuje to samo ale nie zawsze

16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16538 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17604 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zły prąd podgrzewania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17605 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16692 Brak zapłonu cylinder 8
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16691 Brak zapłonu cylinder 7
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

[ Dodano: 2012-05-27, 18:52 ]
dodam że z rana kuleje po postoju dłuższym a jak świeci słonce i jest gorąco to po dłuższym postoju zapala za pierwszym razem i delikatnie kuleje po wciśnięciu gazu
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2012-05-27, 19:13   

Wszystkie te błędy mogą być i pewnie są spowodowane gazem.

Na benzynie są jakies objawy?

Jak przedstawia się wypadanie zaplonow w blokach pomiarowych?
 
 
dariuszmuzyka 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-05-27, 19:51   

nie no to jest na benzie z rana jak na gaz przełączę to jest ok ale ciężko mi wkręcić go na 2 tys, a po gwałtownym wciśnięciu gazu gaśnie. Jak jest rozgrzany to odpala na benzie idealnie i na wciśniecie gazu reaguje ok, ale jak chce przyspieszyć na benzynie np na biegu 2 do dna to ledwo idzie a jak popuszczę do polowy i wciskam sukcesywnie to przyspiesza idealnie, czasami wtedy wyskakuje cat i w vagu wypadają cylindry.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-05-27, 22:36   

Według mnie wina po stronie LPG. Identyczną historię miałem, na gazie było O.K. na benzynie nie można go było odpalić (i błędy podobne). Każdy magik co innego kazał wymienić, aż ktoś mądry podpowiedział jaka przyczyna. Wystarczyło zresetować kompa -przez odłączenie akumulatora na parę minut i pojeżdżenie na PB i było O.K. Jak zacząłem jeździć z powrotem na LPG ponownie zaczęły pojawiać się problemy. Wystarczyła regulacja instalki i już z rok najmniejszych problemów. Przez źle zestrojoną instalację komputer uczył się nieprawidłowych parametrów i objawiało się to dopiero na benzynie.
 
 
dariuszmuzyka 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-05-28, 19:19   

spoko dzieki, zobaczę co się stanie po odłączeniu aku dzisiaj wieczorem i jutro rano jak będę jechał do pracy to zobaczymy jak odpali i pojadę na benzie. Zakręcić też butle i wyjarac do końca z przewodów?

[ Dodano: 2012-05-29, 18:54 ]
troche jakby lepiej ale za wiele nie najezdzilem,

[ Dodano: 2012-05-30, 20:52 ]
dzisiaj po postoju dłuższym sprawdziłem i jest cały czas tak samo, pili dobrze jak jest ciepło a im zimniej tym gorzej
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-31, 10:28   

dariuszmuzyka napisał/a:
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16692 Brak zapłonu cylinder 8
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16691 Brak zapłonu cylinder 7
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


zamień miejscami moduły zapłonu masz je na nadkolu po przeciwnej stronie co zbiorniczek płynu chłodzącego pod tym materiałowym przykryciem.............jeśli po zmianie miejsc pojawia się błędy 1,3,2,4.....to masz walnięty jeden moduł odpowiadający za stronę silnika 5,6,7,8 8-)



 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.