Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Szarpnęło i poleciał olej ze skrzyni  
Autor Wiadomość
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-05-28, 06:45   [D2 FL ALL ] Szarpnęło i poleciał olej ze skrzyni

Witam ponownie, wczoraj gdy jechałem auto mi szarpnęło dość mocno, po 2-3 km zaczęło dość mocno wyć w okolicach skrzyni oraz jest ochlapane olejem w okolicach przedniego prawego koła, zawróciłem w kierunku domu i w tym miejscu gdzie nastąpiło szarpnięcie zobaczyłem dość dużą plamę oleju, wyciek jest na tyle duży że gdy już wracałem do domu mocno szarpało a przy ostrym skręcie skrzynia przestawała ciągnąć.
Teraz moje pytanie czy skrzynia ma jakieś przewody wokół siebie czy możliwe że pękła obudowa skrzyni?
A może ktoś miał z czymś takim do czynienia?
Proszę o pomoc...
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-05-28, 08:34   

Przewody są do chłodnicy oleju.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-05-28, 10:11   

Przednie prawe koło, z tej strony jest mechanizm różnicowy, może on tylko się rozsypał - jest szansa naprawy bez wyciągania skrzyni.
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-05-28, 11:17   

A czy mechanizm różnicowy jest smarowany tym samym olejem co skrzynia?
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-05-28, 11:41   

Po FL nie,są trzy komory dwie z olejem przekładniowym przedni dyfer i różnicowy i jedna na olej do skrzyni.
http://sleev.neostrada.pl...zewodyV6TDI.pdf
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-05-28, 11:59   

Dzięki za schemacik...
Już samochód pojechał na lawecie do naprawy nie będę sam tego grzebał bo nie mam o tym pojęcia...jak będzie po naprawie to napisze co i jak.
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-28, 19:35   

123mielony napisał/a:
Po FL nie,są trzy komory dwie z olejem przekładniowym przedni dyfer i różnicowy i jedna na olej do skrzyni.
http://sleev.neostrada.pl...zewodyV6TDI.pdf


a przed liftem to dyfry pracują w ATFie?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-05-29, 07:23   

maciu nie wiem jak jest w prefl i dlatego napisałem tylko o pofl.
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-06-06, 17:26   

Więc tak, jest już diagnoza skrzynki... :cry:
1. Uszkodzony konwerter
2. uszkodzone tarczki ścierne
3. uszkodzona pompa oleju w skrzyni
koszt według mechanika: 4300zł z olejem, wszystkimi częściami i robocizną.

Mam pytanie czy robić swoją czy kupić regenerowaną z konwerterem za 2500zł bez oleju? mechanik za samą robotę czyli przełożenie skrzyni chce 500zł.

I czy możecie mi polecić kogoś pewnego od regenerowanych skrzynek.
A może się ktoś orientuje ile kosztuje przeróbka na manuala.
Proszę o pomoc.
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
Grzechu 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-06-07, 08:38   

Kupiłbym regenerowaną.

Twoja po naprawie za 4300 też będzie właśnie taką regenerowaną.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-06-07, 09:20   

Grzechu napisał/a:
Kupiłbym regenerowaną.

Twoja po naprawie za 4300 też będzie właśnie taką regenerowaną.

za 2500zł to nie kupisz regenerowanej skrzyni , tylko używkę , jaką masz pewność że ta skrzynia nie rozsypie się po 1000-2000 km ??
Jak dajesz do naprawy skrzynię to masz przynajmniej gwarancje , napraw swoją i będziesz miał św. spokój ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-06-07, 09:40   

Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-06-07, 09:47   

mdamian napisał/a:
Grzechu napisał/a:
Kupiłbym regenerowaną.

Twoja po naprawie za 4300 też będzie właśnie taką regenerowaną.

za 2500zł to nie kupisz regenerowanej skrzyni , tylko używkę , jaką masz pewność że ta skrzynia nie rozsypie się po 1000-2000 km ??
Jak dajesz do naprawy skrzynię to masz przynajmniej gwarancje , napraw swoją i będziesz miał św. spokój ;-)


Za 2500zł ale starą skrzynię i konwerter muszę oddać temu facetowi.

http://allegro.pl/audi-a4...2371493753.html
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-07, 22:18   

daro72 napisał/a:
Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php

Jeśli masz na mysli Łobody warsztat z Biestrzykowa to naprawde polecam. Chłopaki robili kapitalke mojej i oprócz gwarancji mam juz 3 rok bezproblemowego użytkowania :)
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2012-06-08, 14:46   

Apophis napisał/a:
daro72 napisał/a:
Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php

Jeśli masz na mysli Łobody warsztat z Biestrzykowa to naprawde polecam. Chłopaki robili kapitalke mojej i oprócz gwarancji mam juz 3 rok bezproblemowego użytkowania :)


I tam właśnie dzisiaj moja fura pojechała na lawecie...

Ci partacze z LUKOSZEK Opole (radze omijać szerokim łukiem) nic nie zrobili w 2 tyg.
Tak jak pisałem wystawili mi kosztorys 4300zł, dzisiaj pojechałem po skrzynie żeby mi ją dali, a oni mówią że jeszcze nie wyciągnęli z samochodu :shock: na moje pytanie skąd wiedzą co się zepsuło skoro jej nie wyciągali powiedzieli że tak przypuszczają i nie trzeba wyciągać skrzyni żeby stwierdzić że uszkodzona jest pompa oleju i konwerter oraz tarczki :shock: . Ostro się wkurzyłem, nie zapłaciłem ani grosza (no bo za co?!) i zadzwoniłem do Łobody facet przyjechał z lawetą załadował i powiedział że na poniedziałek będzie na 99% gotowy.
Taniej nie będzie ale przynajmniej solidnie...taką mam nadzieje
_________________
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.