|
Autor |
Wiadomość |
Limbo
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-11, 13:24 [D3 4.2MPI ] Skrzynia biegów z błędem 17125 i 17090
|
|
|
Cześć chłopaki!
Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży mojej a8 kupiłem TT
Stoje przed opcją zakupu D3 z motorem 4,2 335km.
Jestem samochodem zainteresowany.. jednak mam komputer diagnostyczny i podłączyłem go pod pojazd.
Troche chęc zakupu mi opadła.
Do rzeczy.
1. Auto ma słaby aku bo stoi (facet nie uzywa bo ma budowę i kupił jakiegoś trupa kombi zeby wozić manele) czy przez słaby aku możliwe ze pojawiają się jakieś błędy?
2. Na skrzyni są następujące błedy 17125 z tego co w sieci szukałem to może to być coś poważnego ale może być też coś mało istotnego. Drugi błąd 17090 mógłbym powiedzieć ze z tego co czytam prawdopodobne ze pojawił sie przez niskie napięcie z aku. Może ten 1 tez?
Błędów specjlanie nie kasowałem bo pojade z nimi jutro do specjalisty.
3. Czy skrzynia tiptronic w d3 tez jest tak awaryjna jak w d2?? czy skrzynie w d3 są takie same w dieslu i benzynie?
4. Auto nie miało kasowanych błędów od bardzo dawna nikt go nigdzie nie podpinał od jakichs 1,5 rok.
5. Auto jezdzie płynnie nie zauważyłem problemów ze skrzynią (kick down dziala, zmienia płynnie i ciągnie do odcięcia) czy możliwe ze właścicel użył jakichs środków abym się nie zorientował?
6. Brak błędów check engine.
7. Na silniku są dwa błędy- dotyczyą zaworu elektromegnetycznego zawieszenia silnika rząd 1 i 2. dopisane również o złym napięciu lub przerwaniu obwodu... czy możliwe ze problem powoduje slaby aku? Auto rozładowane było parę razy.
Jutro właściciel jedzie do jendego z lepszych speców u mnie w miescie... jednak nie znalazłem na forum podobnego tematu w D3... wiec moze w przyszłosci pomoże komuś jeszcze bo napiszę tu diagnozę speca.
Jestem oczywiście ciekawy waszego zdania i opinii odnośnie problemów.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-06-11, 13:40
|
|
|
Kolego z tego co czytałem i słyszałem to D3 jest strasznie czuła na spadki napięcia i potrafi posypać błędami. |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-06-11, 13:50
|
|
|
Po rozładowaniu, odpięciu akumulatora, w każdym sterowniku pojawią się błędy.
Trzeba podpiąć zdrowy aku, pokasować błędy. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-06-13, 23:00
|
|
|
Tak jak już koledzy powyżej sygnalizują w D3 spadek napięcia na akumulatorze skutkuje całą masą różnych błędów w wielu sterownikach... a sterowników jest tu dużo więc i błędów będzie cała masa.
Bez dobrego aku kasowanie błędów z każdego sterownika to syzyfowa praca... większość z nich i tak powróci jak napięcie na aku spadnie.
Jeżeli już temat przed zakupowy a aku padaczka to na uruchomionym silniku pokasować wszystkie błędy, pojechać na jazdę testową i na koniec bez wyłączania silnika ponownie sprawdzić błędy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |