Autor |
Wiadomość |
AudiA8
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6 Avant 3.0 TDI Quattro
Wiek: 41 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-09-12, 22:29 Ciekawy artykuł o grupie aut VW.
|
|
|
Polecam poczytać, kolega podesłał mi linka, wciągające, jaka jest nasza nowoczesność
http://vwszrot.pl/ |
_________________ Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-12, 23:06
|
|
|
No to jest bardzo popularny artykuł i jeszcze bardziej prawdziwy Moje motto to: Nigdy żadnego nowego złoma :mrgreen: Wole 1/4 tej kasy włozyć w renowacje i tuning mojej lali dać jej drugie zycie i sie cieszyć kolejne lata |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-09-13, 07:48
|
|
|
Czytałem już ten artykuł kawałek czasu temu, ręce opadają gdy tylko się pomyśli w jakim kierunku idzie świat.. Zamiast iść w jakość to brnie się w tanią masówkę z góry nastawioną na zyski płynące z serwisowania.. :-( |
_________________
|
|
|
|
|
AudiA8
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6 Avant 3.0 TDI Quattro
Wiek: 41 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-09-13, 09:28
|
|
|
Ja myślę, że ten artykuł świetnie pokazuje że czasy solidności, trwałości dawno minęły.
Nie można powiedzieć, bo volkswageny słynne B5, czy golfy IV są udane dosyć i cieszą się dużym zainteresowaniem ciągle, ale dzisiaj jest inny czas.
Teraz serwisy muszą zarabiać aby się utrzymać.
Jednak fajnie, że są auta nie pierwszej nowości, ale trwałe i solidne jak przystało na daną markę, z tego się można cieszyć. B6 to już nie jest B5, gdzie 90 konne TDI jest proste jak cep.
Nie chcę się wypowiadać za innych, ale Audi zaczyna na " siłę " produkować co to różne modele aby tylko sprzedać, kiedyś nie było wyboru i ludzie kupowali, to co było i na co ich było stać. Wiadomo że jak VW produkuje tyle samochodów masowo to wszystko odbije się na jakości. |
_________________ Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.
|
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-09-13, 15:46
|
|
|
co prawda to prawda - choćby na przykładzie MB - kiedyś ich serwis to były - wymiany oleju hamulców itp.... a teraz co kawałek naprawa MB - bo non stop się coś sypie:( |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
AudiA8
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6 Avant 3.0 TDI Quattro
Wiek: 41 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-09-13, 17:35
|
|
|
martinezzg napisał/a: | co prawda to prawda - choćby na przykładzie MB - kiedyś ich serwis to były - wymiany oleju hamulców itp.... a teraz co kawałek naprawa MB - bo non stop się coś sypie:( | Mercedesy zmieniły się bardzo, są stylistycznie nowoczesne i drogie.
Ale cena nie jest adekwatna do solidności. Dobre czasy się skończyły i w Mercedesie i wszędzie, wszystko chce zarabiać na serwisie, przez co musi się psuć. |
_________________ Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pamek
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: Mazda 6
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2012-09-22, 11:24
|
|
|
AudiA8 napisał/a: | martinezzg napisał/a: | co prawda to prawda - choćby na przykładzie MB - kiedyś ich serwis to były - wymiany oleju hamulców itp.... a teraz co kawałek naprawa MB - bo non stop się coś sypie:( | Mercedesy zmieniły się bardzo, są stylistycznie nowoczesne i drogie.
Ale cena nie jest adekwatna do solidności. Dobre czasy się skończyły i w Mercedesie i wszędzie, wszystko chce zarabiać na serwisie, przez co musi się psuć. |
Popieram. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-09-22, 20:55
|
|
|
Nasze audiki tez tak maja, tylko ze D2 sa wyliczone mechanicznie a D3 juz elektronicznie. Padaja moduły ktore sa tak zaprogramowane zeby zdechly po czasie lub po okreslonej liczbie uruchomien. I najlepsze ze pada w nich soft bo hardware jest nadal sprawny.
Podobnie jest robione w przypadku sprzetu agd - pralki, lodowki itd zaliczaja padake po okreslonym czasie i juz. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-22, 23:37
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Nasze audiki tez tak maja, tylko ze D2 sa wyliczone mechanicznie a D3 juz elektronicznie. | To wychodzi że D2 sa po prostu trwalsze?? |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-09-23, 15:45
|
|
|
Apophis napisał/a: | To wychodzi że D2 sa po prostu trwalsze?? |
Oby tak było :-D , jak na razie na D3 mnie nie stać, zatem to co mam zapowiada się, że parę lat będzie musiało mi posłużyć. A o zakupie nowego to tylko zostaje mi pomarzyć i tego typu opinie mnie przekonują do długiej eksploatacji poczciwego staruszka. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-23, 15:55
|
|
|
sylwekr napisał/a: | Apophis napisał/a: | To wychodzi że D2 sa po prostu trwalsze?? |
Oby tak było :-D , jak na razie na D3 mnie nie stać, zatem to co mam zapowiada się, że parę lat będzie musiało mi posłużyć. A o zakupie nowego to tylko zostaje mi pomarzyć i tego typu opinie mnie przekonują do długiej eksploatacji poczciwego staruszka. |
ja szczerze powiem że mi słuzyc bedzie raczej długo. Za cene już mniej trwalej D3 mogę zrobić gruntowny remont D2 i hasac nastepne lata wygodną i ładna lumuzyną. O D4 już nie wspomne bo to najnowsze i chyba najgorzej pod względem trwałości modele. Drodzy wielbiciele A8 D2 jak chcecie sie długo cieszyć to dbajcie o fury i bedą wam słuzyć latami! |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-09-23, 16:03
|
|
|
Cholera, nie wiedziałem że jeżdżę szrotem :lol: |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-23, 16:19
|
|
|
labas, Nie popadajmy w skrajności :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-09-23, 17:39
|
|
|
Nie jest tak źle z D3 , trochę więcej elektroniki która może się sypnąć a pozostałe rzeczy mają taką samą zasadę jak w D2 : jak się dba to się ma . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|