Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 2.5TDI ] problem z porannym odpaleniem  
Autor Wiadomość
foxx3101 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 26
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-09-13, 09:46   [D2 02 2.5TDI ] problem z porannym odpaleniem

witam mam problem z odpaleniem porannym ale moze zaczne od poczatku otoz ostatnio moje audi odpalilem po 4 tyg dopiero w sumie to nie chciala odpalic baterie byly puste druga sprawa to ze bylo malo disla po odpalenie na wyswietlaczu migala swieca zarowa po zatankowaniu i ponownym odpalenie nic juz sie nie swiecilo wrocilem do kraju i wszystko bylo ok wymienilem pompe hamulcowa bo padla i zauwazylem ze rano ma problemy z odpaleniem w ciagu dnia jest ok odpala od razu ale z rana trzeba pokrecic dluzej i zachowuje sie tak jakby gubil prad baterie kupilem w tym roku sprawdzilem u mechanika jest 81% czyli ok. Moze ktos z Was mial podobny problem jesli chodzi o disla to prosze o rade. Czy moga to byc swiece do wymiany? w sumie nie wymienialem ich jeszcze :/
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-09-13, 13:37   

jak najbardziej mogą być winne świece ale nie wiem czy przy takiej temperaturze jaką mamy w tej chwili , kuleje ci auto po ciężkim paleniu ? taki przypadek to może być wszystko pompa , wtryski zły kąt wtrysku itp.
_________________

 
 
foxx3101 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 26
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-09-13, 14:03   

wlasnie mialem sie spytac czy swiece moga miec duzy wplyw teraz przy takich temperaturach. Po odpalenie z rana auto chodzi bardzo dobrze nic sie nie dzieje w ciagu dnia juz nie ma problemow z odpaleniem paliwo wszedzie dochodzi jedyny objawiem wizualnym przy odpaleniu z rana jest dosc aczkolwiek nie az tak mocna chmura ciemnego dymu czy moga problem stwarzac wtryski?
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-09-13, 14:05   

musiał byś logi porobić , żeby sprawdzić co i jak
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-13, 14:07   

foxx3101 napisał/a:
nie az tak mocna chmura ciemnego dymu

Tak,moga tez klękać wtryski. Nie pamietam czy tam jest listwa jak w 3,3 bo jesli tak to jeden leje reszta milczy na amen.
 
 
foxx3101 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 26
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-09-13, 14:08   

wczesniej nic sie nie dzialo odpalal bez problemu nawet po 3 tyg nie ruszania. Po tym ostatnim wyczerpaniu baterii musialem uzyc plaka do odpalenia a w filtr paliwa byl pusty ale po zalaniu go i uzyciu plaka odpalil i mam nadzieje ze pierwszy i ostatni raz odpalem w ten sposob auto bo akustycznie start silnika nie brzmial rewelacyjnie dlatego nie wiem czy poprzez odpalenie w ten sposob moglo cos mu sie nie spodobac i popsuc :-|
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-09-13, 14:10   

nigdy nie odpalaj w ten sposób 2.5 tdi bo to tragedia dla tego silnika , szczególnie pompy wtryskowej , w 2.5 tdi nie ma listwy wtryskowej , jest jeden wtrysk sterujący i reszta tak jak w każdym dieslu
_________________

 
 
foxx3101 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 26
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-09-13, 14:13   

moja wina bo nie sprawdzilem filtra paliwa drugi raz juz tego bledu nie popelnie i nie bede odpalal w ten sposob :oops:
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2012-09-16, 23:04   

Pusty filtr paliwa, więc chyba jest odpowiedź.

Zapowietrza Ci się układ i musisz go odpowietrzyć. Z tego wzięło by się ciężkie odpalanie oraz zapalenie się spiralki, (błąd G80) . Możesz podpiąć pod vag-a i sprawdzić czy coś ciekawego nie napisał.

Poczytaj o odpowietrzaniu 2.5 TDI vp44 .
 
 
majes 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Krzyś
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 1
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2012-09-18, 19:16   

tez mialem takie problemy z odpalaniem ,wymienilem uszczelniacze na pompie i chodzi jak zloto
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.