Autor |
Wiadomość |
john_locke
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi S8 D2 AQH
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2012 Posty: 5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-12-17, 17:02 [S8 D2 00 LPG
] Półoś lewa - jak ściągnąć flanszę?
|
|
|
Witam, mam problem ponieważ po rozebraniu i wyciąnięciu półosi lewej nie mogę sciągnąć flanszy - jest inna niż na załączonym zdjęciu które wrzucam - w miejscu na srodku flanszy, gdzie powinna być ta śruba trzymająca ją mam pusty kielich
załączone zdjęcie przedstawią flanszę ale tą ze śróbą na środku, której ja nigdzie nie mogę znaleźć,
moja skrzynia to tiptronic 5 biegowa, audi s8 d2
Jeśli możecie napiszcie jak zabrać się do ściagnięcia tej flanszy, ponieważ chcę wymienić znajdujący się pod nią simering,
dziękuję i pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
BJ
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: S8 D2, A8D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-12-17, 23:19
|
|
|
Nie chcę wprowadzać Cię w błąd, ale wydaje mi się, że trzeba wyciągąć wałek od strony drugiej półosi. Robiłem to u siebie z rok temu. Uszczelniacze chyba są dwa. Po drugiej stronie jest duży oring, też warto zmienić. Jeśli dobrze pamiętam oczywiście. |
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2012-12-18, 10:24
|
|
|
musisz odkrecic czesc 11 (pokrywa przekladni) od skrzyni i zdemontowac calosc
potem na stole wymieniasz oring
os.png
|
|
Plik ściągnięto 471 raz(y) 19,58 KB |
|
_________________ Marcin |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-12-18, 10:46
|
|
|
wszystko ok ale musi spuscic olej z dyferencjalu i pozniej ze skrzyni. Bo inaczej jak wyjmie lewy zabierak to oleje sie wymieszaja... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2012-12-18, 10:49
|
|
|
ja jak wymienialem to zadnego oleju nie spuszczalem ,po wymianie dolalem troche tylko do dyferencjalu ,od skrzyni nic nie ruszalem (bo przeciez nie ma mozliwosci zeby sie pomieszaly) |
_________________ Marcin |
Ostatnio zmieniony przez MARCINSOBI 2012-12-19, 10:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
john_locke
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi S8 D2 AQH
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2012 Posty: 5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-12-19, 00:05
|
|
|
dziękuję za podpowiedzi, ogólnie przybieram się do kompleksowego uszczelnienia całej skrzyni więc każda rada mile widziana, jak ruszę dalej z tematem dam znać jak poszło
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-12-19, 19:36
|
|
|
no wlasnie sie pomieszaja, jak wyciagales lewy zabierak to widziales ze jest on zajebiscie dlugi. Przechodzi przez cala skrzynie do mechanizmu roznicowego po prawej stronie. No i wlasnie tam jest uszczelniacz ktory oddziela oleje od siebie. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|