|
Autor |
Wiadomość |
piotr83a
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3,A6 Avant quattro
Wiek: 41 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-12-19, 20:10 [D3 03 4.2MPI
] Sterownik akumulatora ??
|
|
|
witam,podlaczylem samochod pod komputer bo mam problem z elektryka,mianowicie na wolnych obrotach pulsuje mi oswietlenie w calym samochodzie,nie duzo ale pulsuje,wykazalo sterownik akumulatora.teraz pytanko,znalazlem taki http://moto.allegro.pl/st...2857833671.html i to jest to co potrzeboje,ale czy jak go bede wymienial rozkoduja mi sie ustawienia i jak zrobic zeby sie radio nie zablokowalo,bo nie wiem czy ma kod,jak auto kupilem to nie dostalem zadnych papierow z radia i teraz nie wiem czy jest tam jakis kod |
_________________ Piotr83a |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:42
|
|
|
a kolega sprawdzal napiecie ladowania? Bo moze alternator sie konczy... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-12-21, 23:09
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | a kolega sprawdzal napiecie ladowania? Bo moze alternator sie konczy... |
Też bym obstawiał alternator... nawet jeżeli ładuje to i tak pewnikiem nie działa już poprawnie.
Kodów do radia czy też MMI nie ma... aku można odłączać do woli... jak masz FPR to po rozpoznaniu odcisków palca powrócą praktycznie wszystkie ustawienia (radio, navi, klima, systemy auta i inne) oprócz daty i godziny na FIS. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-12-22, 10:36
|
|
|
U siebie też dopiero przerabiałem pulsowanie świateł (dodatkowo zbyt niskie napięcie ładowania). Diagnoza regulator napięcia, wymiana nie pomogła. Alternator sprawdzany u elektryka i u niego napięcie idealne i brak pulsowania i twierdził, że to na pewno nie alternator. Szukałem innej przyczyny, w końcu kupiłem drugi alternator i po wymianie żadnych problemów. Później byłem u tego elektryka i wyszło, że on sprawdzał alternator na obrotach ok. 2800 i wtedy nie było pulsowania, zresztą u mnie w aucie też tak było, na wolnych pulsowało, a przy ok 1400-1500 pulsowanie znikało. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |