Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-02, 14:56 [S8 D2 00
] 17521 błąd Lambdy
|
|
|
17521 Oxygen sensor. B1 S1 Internal resistance too high.
Hej, czy ten błąd oznacza koniec lambdy?? jak tak to która to będzie |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-01-02, 16:16
|
|
|
Pierwsza po lewej. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-02, 17:24
|
|
|
nie koniecznie jest uszkodzona
lewe powietrze przek katalizatorem
zła dawka paliwa (spalanie ) zbyt duzo tlenu w układzie wydechowym lub za mało
uszkodzone ogrzewanie sondy (sonda do wymiany)
przewody uszkodzone lub słaby styk na wtyczkach |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-02, 20:22
|
|
|
pepi napisał/a: | nie koniecznie jest uszkodzona
lewe powietrze przek katalizatorem
zła dawka paliwa (spalanie ) zbyt duzo tlenu w układzie wydechowym lub za mało
uszkodzone ogrzewanie sondy (sonda do wymiany)
przewody uszkodzone lub słaby styk na wtyczkach |
Dzieki za info, przyda sie na 100%.
Na pierwszym miejscu stawiam:
-przewody uszkodzone lub słaby styk na wtyczkach
Miałem zakładany gaz, może przy wpinaniu się powstał gdzies slaby styk albo coś zwiera o masę.
-uszkodzone ogrzewanie sondy (sonda do wymiany)
w sumie w objaśnieniu błedu jest wzmianka o uszkodzonym ogrzewaniu.
Ale tym bedzie sie musial zająć elektryk
Co do reszty błędów, podejrzewam że jak by było z mieszanką coś nie tak to by wyszedł jeszcze błąd na temat składu mieszanki, tak miałem w poprzedniej.
Będę powoli wykluczał... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-01-02, 20:27
|
|
|
tomi5 napisał/a: |
uszkodzone ogrzewanie sondy (sonda do wymiany)
w sumie w objaśnieniu błedu jest wzmianka o uszkodzonym ogrzewaniu.
Ale tym bedzie sie musial zająć elektryk
|
17521 P1113 4471 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-10-30, 21:08
|
|
|
a ktora to sonda? nie rozumiem pierwsza po lewej? znaczy od kierowcy? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-30, 21:18
|
|
|
uszek napisał/a: | a ktora to sonda? nie rozumiem pierwsza po lewej? znaczy od kierowcy? |
Strony zawsze są ustalane z pozycji kierowcy. Lewa to strona kierowcy.
Tylko że bank 1 to strona prawa czyli pasażera
Tutaj fajna fotka
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez karol208 2013-10-30, 21:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-10-30, 21:23
|
|
|
Kod: | 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent |
Czyli to dotyczy sondy od strony kierowcy i za duza dawke paliwa tez?
Moze to być wina ustawienia gazu? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-30, 21:41
|
|
|
uszek napisał/a: | Kod: | 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent |
Czyli to dotyczy sondy od strony kierowcy i za duza dawke paliwa od strony pasazera?
Moze to być wina ustawienia gazu? |
Jest to strona pasażera
Błąd 17535 może być od gazu ale bład 17521 świadczy o uszkodzeniu grzałki najprawdopodobniej. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez karol208 2013-10-30, 21:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-10-30, 21:42
|
|
|
karol208 napisał/a: | Jest to strona pasażera
Błąd 17535 może być od gazu ale bład 17521 świadczy o uszkodzeniu grzałki najprawdopodobniej. | To wymienimy sonde i zobaczymy co dalej bedzie |
|
|
|
|
|
|
|
|