Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 ] kilka błędów klimy  
Autor Wiadomość
stach.. 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 4
Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-04-02, 11:27   [D2 97 ] kilka błędów klimy

Witam, kilka błędów jak ktoś miał z nimi odczynienia albo wie gdzie tego szukać to prosze o pomoc ;-)


734 Potencjometrw klapie nawiewu środkowego - G142, Czujnik pozycji centralnego otworu went. - G142


722 Włącznik nawiewu lewy środek - F183, Przełącznik lewego środkowego otworu wentyl. - F183

796 Czujnik temperatury powietrza za dmuchawą - V42, Nawiew do czujnika temperatury - V42

723 Włącznik nawiewu prawy środek - F184, Przełącznik prawego środkowego otworu wentyl.



Kolego stach.., TAGów nie piszemy "z palca", tylko wybieramy odpowiedni z rozwijanej listy.

Pozdrawiam
Simone331
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-04-02, 13:13   

stach.., A robiłeś test klimy pojedynczy ??
Sprawdzasz wszystko po kolei , będziesz słyszał mniej więcej gdzie szukać , co działa , a co nie .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
stach.. 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 4
Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-04-02, 14:49   

No nie robiłem a mozesz mi objaśnić jak to zrobić ? :-)
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-04-02, 14:53   

Jest coś takiego jak,,test pojedynczy,,Klikasz i dmuchawa daje test na każde wyjście po kolei.Możesz wysłuchać lub wyczuć gdzie dmucha a gdzie nie.
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-04-02, 15:45   

stach.., włącz zapłon , Wejdź Wagiem w klimatyzacje , zjedź na dół , tam będziesz miał Test Pojedynczy (czy jakoś tak) . Potem strzałkami dajesz dalej i dalej .
Sprawdzisz w klimie podświetlenie , potem nadmuch , potem wszystkie klapy po kolei sprawdzisz , musisz poczekać z 3-5 sek i usłyszysz czy klapy jakieś się otwierają , czy nie .
Jeśli nie to na wagu będziesz widział która to klapa .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
stach.. 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 4
Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-04-03, 13:02   

Aha no to bede próbował i napisze co i jak ;-) a jak któraś klapka nie domyka się lub nie otwiera na full to silniczek do wymiany tak ?
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-04-03, 17:11   

Podaj mi adres mejlowy to Ci wysle w PDFie wszystko o klimie w A8 tylko że po Niemiecku ale będziesz dokładnie wiedział gdzie się co znajduje a nie na słuch łapał, a jak nie zadziała to i tak nie znajdziesz.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-04-03, 17:45   

hipcio, Nie chodzi o to by łapał na słuch , chodzi o to że jak będzie przeprowadzać test to usłyszy ( lub nie usłyszy ) co działa , a co nie .
Na Vagu pokazuje co obecnie jest testowane , ale jak wyślesz koledze schemat to będzie wiedział jak mniej więcej się dostać do uszkodzonego elementu .
Kolego nie wiem dokładnie czy chodzi o silniczek w tych klapach czy o zębatki które są plastykowe i lubią się wycierać .
Nie rozbierałem tego ( nie miałem takiego powodu )
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-04-03, 18:43   

Damian ja rozumie doskonale o co chodzi w teście wyjśc w Vagu. To nie zmienia faktu że np.
Czujnik temperatury powietrza za dmuchawą - V42

w ten sposób nie znajdzie.

klima4.JPG
Plik ściągnięto 213 raz(y) 103,7 KB

klima3.JPG
Plik ściągnięto 282 raz(y) 103,7 KB

klima1.JPG
Plik ściągnięto 335 raz(y) 113,1 KB

klima2.JPG
Plik ściągnięto 353 raz(y) 109,71 KB

 
 
stach.. 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 4
Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-04-04, 09:49   

Hipcio wysłałem pw. przyda sie to bardzo :)
 
 
Rycho124 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rysiek
Jeżdzę: Audi S8
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-03, 16:00   jw

hipcio zapodałeś b.dobry materiał. Sporo sobie uświadomiłem o klimie. Ustaliłem miejsce usterki, które wykazał VAG. Jednakże nie mogę znaleźć miejsca usterki: 00728 Potencjometr w silniku nastawczym lewej dyszy nawiewu środkowego (G136). Zleciłem wymianę silniczka jw /9 bm/ i nie chcę być osobą, która nie wie czy to spora robota rozbebeszając cały panel środkowy, czy taka niewielka jak zdjąć osłony z komory silnika i podłączyć nowy silniczek pod cięgna klapy nawiewu. Ponieważ nie wiedziałem czy do wymiany jest duży czy mały, kupiłem obydwa silniczki. Z postów orientuję się, że jesteś oblatany w te klocki i nie sprawię Ci kłopotu prosząc o opisowe zlokalizowanie miejsca opisanej operacji, a ja będę miał pogląd czy płacę za adekwatną robotę.
Z góry dziękuję RA
_________________
RA
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-12-03, 17:54   Re: jw

Rycho124 napisał/a:
hJednakże nie mogę znaleźć miejsca usterki: 00728 Potencjometr w silniku nastawczym lewej dyszy nawiewu środkowego (G136). Zleciłem wymianę silniczka jw /9 bm/ i nie chcę być osobą, która nie wie czy to spora robota rozbebeszając cały panel środkowy, czy taka niewielka jak zdjąć osłony z komory silnika i podłączyć nowy silniczek pod cięgna klapy nawiewu.

Masa roboty, trzeba całą deskę rozdzielczą ściągać. To ten silniczek na górze w czerwonym kółku.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Rycho124 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rysiek
Jeżdzę: Audi S8
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-03, 22:25   jw

gtfan duże dzięki. Wiem, że na klubowiczów można liczyć.

[ Dodano: 2013-12-12, 16:29 ]
Jak tyle roboty, to w warsztacie audi będzie mnie kosztować majątek.
Może inni koledzy znają jakieś rozwiązanie na tzw. "skróty" np po wymontowaniu kratki przedniej i zegarów, albo jeszcze radio, a może boczek panelu?. Jeżeli nie ma takiej obcji to proszę o informacje jak /chociaż w skrócie/ dobrać się do tej deski? A może ktoś podrzuci link do wcześniejszych postów/tematów n/t temat / po cichu liczę na modelatora/.
Koledzy liczę na Was. Dopytuje o to, bo stołuję się w warsztacie BMW i mój zaufany mechanik w przypadku S8 nie zna szczegółów. zatem, liczę na pomoc.

[ Dodano: 2013-12-20, 18:43 ]
gtfan, proszę cię o zweryfikowanie diagnozy mojego przypadku awarii ogrzewania. Objawami awarii jest całkowity brak ciepłego nawiewu w otworze pod szybą tam gdzie mieści się czujnik napromieniowania słonecznego i frontowych kratkach nawiewu nad radiem plus. Dokładnie chodzi o brak ciepła bo zimne leci z siłą sterowaną automatycznie albo manualnie.Diagnoza kompa brzmi: błąd 00728; potencjometr w silniku nastawczym lewej dyszy nawiewu środkowego /G136/.
W odpowiedzi sugerowałeś, że chodzi o silniczek najwyżej usytuowany na panelu nagrzewnicy i dalej, że chyba bez demontażu deski nie da się podejść.
Z kolei w warsztacie /co prawda bmw/ po obejrzeniu twojego zdjęcia sugerują, że za brak ciepłego powietrza szczególnie pod szybą odpowiada trzeci silniczek licząc od dołu, bowiem ten czwarty u samej góry za pomocą długiej dźwigienki odpowiada za boczne nawiewy /te bliżej drzwi/. Napisz proszę na podstawie jakich przesłanek oceniłeś, że do wymiany są właśnie te zaznaczone kółkiem na foto. Stary jest to dla mnie b.ważne, a innym też się przyda, bo okazuje się że te silniczki to częsta sprawa.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
_________________
RA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.