Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-12-21, 11:30 [D2 ALL
] Po odpaleniu nie równo pracuję silnik.
|
|
|
Witam.Panowie mam problem,po rozruchu silnika z rana coś kuleję,tak jagby nie pracowały wszystkie cylindry ale tak się dzieję tylko przez pierwsze 2-5 minut a puźniej jest idealnie.Wcześniej odpalał bez żadnych niespodzianek,dzieje się to dopiero od dwuch dni.Co to może być i od czego zacząć. |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-12-21, 14:07
|
|
|
podstawa to swiece miałem tak w innym aucie jak zimny to kulał a po rozgrzaniu przestawał |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-21, 14:34
|
|
|
123mielony napisał/a: | ale tak się dzieję tylko przez pierwsze 2-5 minut a puźniej jest idealnie.Wcześniej odpalał bez żadnych niespodzianek |
Wcześniej nie było takich mrozów po pierwsze a po drugie jaki masz olej ? |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-12-21, 16:06
|
|
|
Faktycznie nie było takich mrozów,ale przy -16 c procował jak ta lala.a olej to Mobil 5W-50 Rally Formula.A co do świec to faktycznie od kąt kupiłem to jeszcze nie zmieniałem,czyżby to znak że czas na wymianę. |
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-12-21, 18:31
|
|
|
Witam
Pierwsze co to podepnij vaginę, ona ci prawdę powie. Przyczyn może być wiele, nie koniecznie świeczki. |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2010-01-04, 10:57
|
|
|
Kolego ja bym stawiał na zaworek cisnieniowy na listwie wtryskowej.
Zdejmij z niego ten cienki wężyk podciśnieniowy co idzie do przepustnicy i zostaw tak na noc zobaczysz rano jak bedzie lepiej to znaczy że zaworek puszcza paliwo do przepustnicy ja tak miałem u siebie. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-01-05, 09:05
|
|
|
Kolego Ogród-Lca jak u Ciebie był ten zaworek uszkodzony to tak kulał cały czas czy raz tak ,a raz tak? |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2010-01-05, 09:28
|
|
|
U mnie zawsze po odpaleniu na zimno auto kulało i zaswiecała sie kontrolka CAT.
ten zaworek ma membranke i ona się rozszczelnia i nie trzyma paliwa puszcza przez wężyk podciśnienia do przepustnicy i jak odpalasz auto w przepustnicy jest paliwo i zaczyna warjować. Znam też przypadki że na nieszczelnym zaworku auto też źle na ciepło odpala. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-01-05, 12:09
|
|
|
Wiesz kolego u mnie to przez dwa dni tak kulał , i wydaje mi się że to faktycznie przez te mrozy bo teraz odpala tak jak powinien i oby tak dalej.Wielkie dzięki za wszystko. |
|
|
|
|
|