Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Falujące obroty  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-04-23, 11:37   [D2 00 3.3TDI ] Falujące obroty

Witam. Zauważyłem że na postoju falują mi obroty tzn. stoję normalnie, skrzynia na P, wciskam hamulec, odpalam auto, i obroty zaczynają chodzić tak minimalnie góra dół, góra dół. Po podpięciu Vag'a zero błędów. Co to może być? Jest to tak minimalnie odczuwalne. I czy powinno być też tak, że nacisnę na np. zamykanie lewej i prawej szyby równocześnie to obroty idą do góry, gdy wyłączę klimatronik to obroty idą w dół itp.
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
otto 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 34
Skąd: Uć
Wysłany: 2013-04-23, 19:10   

Kolego, to że nie ma żadnych błędów to nic nie oznacza. Sprawdziłeś vagiem dawkę wtrysku poszczególnych wtryskiwaczy?

Natomiast przy podnoszeniu szyb pobór prądu jest większy niż normalnie więc obrotu powinny przysiąść, tak samo przy włączaniu climatronika załącza się sprzęgiełko od kompresora i to normalne że obroty spadną... :-)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=IJ2kvZpJ_BU
 
 
pinio1983 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: PINIO
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 25
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-04-23, 20:11   

mam tak samo ale jeszcze nie odkryłem co to może być :(
jak byś kolego odkrył co to sie dzieje to zapodaj tu na posta. dzięki pozdro
_________________
Hey
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-04-23, 20:15   

A może macie brudny silniczek krokowy ??
Wcześniej w Oplu senatorze falowały mi obroty .
Wykręciłem i przeczyściłem silniczek krokowy i problem znikł .
Może u was jest podobnie ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pinio1983 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: PINIO
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 25
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-04-23, 21:21   

mógłbyś przybliżyć gdzie dokladnie znaleść taki silniczek krokowy? z góry dzieki
_________________
Hey
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-04-24, 07:18   

W benzynie 4.2 jest pod osłoną V8
W 3.3 TDI nie wiem , ale też gdzieś tam będzie , on jest odpowiedzialny za obroty jałowe .
( chyba dobrze to z interpretowałem )
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-04-24, 07:28   

Ale w klekocie chyba nie ma krokowca.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-04-24, 07:43   

labas napisał/a:
Ale w klekocie chyba nie ma krokowca.


Chciałem po fotkach dojrzeć , gdzie on jest , ale nigdzie nie znalazłem :-/
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pinio1983 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: PINIO
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 25
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-04-24, 14:05   

dziś po zbadaniu vagiem wyskoczył mi błąd silnika 19464
wiecie może czy on ma cos wspolnego z obrotami?? ponadto rozrzad robiłem miesiąc temu i jest nowy :oops:
pozdro i dzięki za wcześniejsze info.
_________________
Hey
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-04-24, 16:15   

19464 P3008 4C08 Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - przekroczony górny limit > niepewny wirnik, wyrównanie
 
 
pinio1983 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: PINIO
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 25
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-04-25, 05:23   

co to panowie oznacza?? :roll:
_________________
Hey
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-04-25, 07:24   

Cytat:
co to panowie oznacza??


Rozrząd do sprawdzenia i to jak najszybciej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.