Autor |
Wiadomość |
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-06-17, 01:02
|
|
|
Nie |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2015-06-17, 11:11
|
|
|
Świetny projekt Jest to byłe auto mojego kolegi z mojej okolicy, było to R32 zrobione na 590KM, później kolega sprzedał te auto do Kosowa do Serbii i obecny właściciel zrobił je na 900KM na silniku R32, obecnie jest tam 5,2 V10 z RS6 i ma mieć grubo ponad 1000KM |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-17, 11:28
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | ... obecnie jest tam 5,2 V10 z RS6 i ma mieć grubo ponad 1000KM |
Chyba 5.0V10 BiT z RS6 C6 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-17, 11:38
|
|
|
A załozyli przód?? Bo bez tego wyglada kiepsko |
|
|
|
|
giganteusz
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: nie a8 :(
Wiek: 36 Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: BS-ski
|
Wysłany: 2015-06-17, 11:56
|
|
|
Przerost foremki i treści. Tak samo jak golf 2 po tysiąc km to dalej tylko golf 2 jedzie jak taczka i śmierć w oczach w razie wypadku. Co innego jakieś camaro coś wyjątkowego a nie golfiacze co kopca jak TDI. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-17, 13:14
|
|
|
To zalezy od punktu widzenia. Jak ktos widzi w tym zabawe to wszystko ok jak super projekt to raczej porażka |
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2015-06-17, 13:56
|
|
|
Ja to widzę tylko w inny sposób , bebechy zostawić a na zewnątrz zwykły pakiet jak to ma miejsce w 1.6 tdi wtedy to ma sens |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-17, 14:15
|
|
|
rafalr93 napisał/a: | Ja to widzę tylko w inny sposób , bebechy zostawić a na zewnątrz zwykły pakiet jak to ma miejsce w 1.6 tdi wtedy to ma sens |
Sleepery są najfajniejsze....
znam kilka takich starych S4B5 2.7BiT, z zewnątrz nie podobne do niczego szczególnie mocnego ale porobione na 400+ i 500+ KM |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-17, 18:18
|
|
|
a pozniej takie januszostwo tak konczy ale niestety nie na torze a zazwyczaj na miescie
https://youtu.be/umWGoO-OFgo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-17, 18:52
|
|
|
Nürburgring To piekny tor. Dośc długi,wąski,kręty i nie wybacza |
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-17, 19:16
|
|
|
I pewnie to to ma napęd na przód? Nie dziękuję. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-17, 20:29
|
|
|
Nie uważnie oglądacie 1.54 |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-06-17, 20:55
|
|
|
Kurcze no dla mnie troche kicha, totalny przerost formy nad trescia.... Szacun za ogarniecie i odpalenie... No ale jak to wyglada...tego przodu nie poskladaja i to dla mnie kupa... To juz lepiej mogli pospawac jakas rame i do tego wsadzic silnik zawieche i napedy i zrobic takie "COS" do zapitalania....
Pomijam juz fakt wywazenia auta i to jak ono sie wogole haniebnie prowadzi dla mnie to popsuty golfiarz, do takiego auta lepiej bylo isc w jakies 2,7 biT i byloby to z sensem |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|