Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8 D2 Lift 4.2 V8 Q by Michal_ST  
Autor Wiadomość
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-11-27, 09:32   

Michal_ST napisał/a:
Prosiłem o demontaż kolektora a oni twierdzą że jakoś odsysają przy nawiercaniu


Wpuszczają powietrze pod ciśnieniem i to niby wypycha opiłki.

Do D2 podkładek nie ma Dani ?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-28, 17:37   

Lechu napisał/a:
Do D2 podkładek nie ma Dani ?


są, wtryski są też te same co D3 więc te adaptery pasują.

Warsztaty tego nie montują bo to dla nich strata pieniędzy. Komplet kosztuje 80zł i 10min, natomiast całe nawiercanie, odsysanie, ogólny montaż dysz w kolektor trwa dłużej, a dysze są tańsze, tym samym profit jest większy.

Przy zdejmowaniu kolektora jest o wiele więcej roboty, ale jest ona "czysta", i zapobiega się dostawianiu opiłków do silnika
Dani kiedyś pokazywał tu ile tego się zbiera z całego kolektora.

Jak dobrze pamiętam to wspominałem Ci chyba o tych adapterach, bo to piękna sprawa jest. Praktycznie nie ingerujesz w silnik, tyle że potem górną osłone w D2 było by ciężko zamontować
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-11-28, 22:03   

CINEK napisał/a:

Jak dobrze pamiętam to wspominałem Ci chyba o tych adapterach, bo to piękna sprawa jest. Praktycznie nie ingerujesz w silnik, tyle że potem górną osłone w D2 było by ciężko zamontować
_________________

Nie montują takich rzeczy. Nie powiem bo jeden z pracowników twierdził że wydziwiam mówiąc jak co i gdzie ma być zamontowane. No niestety płacę i to nie małe pieniądze to wymagam :D
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-11-29, 16:52   

Jak dla mnie to te plastikowe rozdzielacze są guzik warte, i tak szczerze to widać że panowie małą wiedzę posiadają odnośnie osprzętu który można montować, lub poprostu małą, <bezradny> wiedze
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-29, 18:28   

pb41ns napisał/a:
Jak dla mnie to te plastikowe rozdzielacze są guzik warte,


no ja bym też to zrobił na aluminium pojedynczo, i też można ładnie schować pod pokrywę...

ale jest ok...jest gwarancja, wszystko ma działać i już ;) <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-11-29, 19:12   

W czasie trwania gwarancji nie bd modyfikował żeby jej nie utracić.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-29, 19:19   

ale nie ma co modyfikować nawet po gwarancji, jeśli wszystko będzie chodzic jak należy. <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-11-29, 19:24   

Nie wiem jak to możliwe ale na 50l zrobiłem 409km :)
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-11-29, 19:49   

To tak jakoś wyjątkowo mało pali twoja bestia
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-29, 20:00   

no ok, ale w jakich warunkach??? jak kiedyś zszedłem poniżej 12 L jadąc trasą do 100km/h

poza tym, pytanie po ilu KM sie przełącza na LPG, tzn od jakies temperatury ? ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-29, 20:29   

jak mierzyć to w kilometrach to już spore mrozy by musiały być...

ja miałem ustawione w okolicach kilkunastu stopni
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-11-30, 08:30   

Temperaturę mam wysoko ustawioną w okolicach 65 stopni. Co do w przeliczeniu na km tow zależności czy zapalę i stoję dłuższą chwilę czy palę chwilę czekam i jadę to dopiero po ok. 4km przełącza.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-30, 12:29   

spokojnie możesz to obniżyć, na gaz przełączał mi się b szybko...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-30, 14:27   

Michal_ST napisał/a:
Temperaturę mam wysoko ustawioną w okolicach 65 stopni. Co do w przeliczeniu na km tow zależności czy zapalę i stoję dłuższą chwilę czy palę chwilę czekam i jadę to dopiero po ok. 4km przełącza.


<boisie> masakra...spokojnie mozesz na 30° obnjzyc. Ja mam na 20-25. Przełącza sie do 1KM
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-11-30, 16:10   

Obniżył bym sobie sam ale nie wiem czy w sterowniki nie ma przypadkiem pamięci podłączenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.