Autor |
Wiadomość |
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-14, 15:49 [D2 98 2.5TDI
] Problem z cisnieniem w kolektorze
|
|
|
D2. 2.5TDI synek220 Witam wszystkich.potrzebuję pomocy.mam problem a dokładnie chodzi o brak mocy.wrzuciłem na VAGA i wyszło że jest problem z ciśnieniem w kolektorze ssącym.co może być powodem.Proszę o pomoc.zz Góry Dzięki. |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
|
|
|
MaKs10
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-08-14, 17:44
|
|
|
Witam, u mnie częstym problemem była nieszczelna gumowa rurka od Turbo
-Brak zamienników
Sprawdź czy auto nie kopci na czarno.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-14, 18:01
|
|
|
cooler i kopcenie juz przerabiałem bo był pęknięty rura nowa i napewno jest ok.na poczatku myslałęm ze czujnik map sensor co jest w rurze od coolera ale to juz wykluczyłem. w tej chwili to sa objawy tak jak by odpioł czujnik tzn wkreca sie do 2000 max 3000tys obr i jak by nie wciskał gaz do podłogi to zadnej reakcji.raz na 100razy nagle złapie i jest ok. |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
MaKs10
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-08-14, 18:06
|
|
|
A sprawdzałeś przepływke ? |
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-14, 18:09
|
|
|
tak tez jest ok :-(
[ Dodano: 2011-08-14, 23:22 ]
dodam jeszcze ze tuż po odpaleniu na parkingu w kreca sie normalnie na obroty ale przy ruszeniu juz jest problem z mocą i w kręceniem sie na obroty...w tedy nawet juz na postoju sie nie chce wkrecac na obroty pow. 2000,3000tys obr. |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-08-14, 23:51
|
|
|
turbina? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-15, 07:44
|
|
|
do turbo jeszcze nie doszedłem .lece pokolei i sprawdzam wszytko.jak macie jeszcze jakieś propozycjie co to może być to proszę o wiadomosc...pozdrawiam. |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-15, 08:41
|
|
|
vag + logi i wszystko jasne ;-)
sprawdz zawor gaszenia czy sie nie zamyka, oraz egr, ktory najlepiej zatkaj ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-15, 14:17
|
|
|
mam vaga z programami tylko nie za bardzo umiem zrobic logow.jest gdzies jakaś instrukcjia lub opis jak to zrobić? |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-15, 16:35
|
|
|
widze ze z krk jestes ;-) zadzwon to Ci pomoge 502512543 |
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-15, 16:48
|
|
|
mam jeszcze jedno pytanko...czy problemem moze byc malutka dziurka w róze przy czyjniku cisnienia map sensor i żeby czyjnik nie załanczał turbo???taka informacjie mam od mechanika ale cos mi sie wydaje ze to mało prawdopodobne poniewaz nie kopci wogule na czorno...lutro to sprawde jeszcez raz to napewno sie skontakuje z Tobą Arthur..Wielkie dzieki.Pozdrawiam :lol: |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
MaKs10
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-08-15, 23:44
|
|
|
Usłyszał byś takie dziwne syczenie u mnie lekko kopciłooo + "nitro" "syczenie" i auto stoi w miejscu |
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-21, 17:27
|
|
|
Witam byłem u doktorka typowo od TDI i stwierdił ze to cos zwiazane z zaworem lub czujnikiem od turbo.wszytko bede wiedział jutro po odebraniu autka od doktorka...jaki finał i co konrketnie było powodem napisze jutro.Pozdrawiam. :lol:
[ Dodano: 2011-08-22, 18:21 ]
Witam ponownie...autko zrbione i odebrane od doktorka.od czego tu zaczać.głownym powodem braku mocy był zawor przy turbinie ktory sie otwiera i daje cisnienie.w nim jest membrama ktora była pęknieta i sie nie otwierała,jak sie to nazywa fachowo to nie mam pojecia.znajduje sie to przy samej turbinie w kształcie okragłego dzwonka.druga sprawa osobiscie nie jestem długim posiadaczem tego autka i co mojemu zdziwieniu ludzie potrafią mnie z szokowac.poprzedni własciciel całkowicie z demontował filtr paliwa....dziwie sie ze pompa nie padła...poprsostu zgroza jak mozna tak zrobic.najwazniejsze ze finał wszystkiego pozytywny.pozdrawiam i dzieki wsztkim za pomoc. :-D |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-08-23, 22:26
|
|
|
o ile dobrze wyczytałem to mowa tu o gruszce podcisnienia. |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-31, 21:27
|
|
|
tak dokładnie kolego a co jeszcze dodadkowo doszedł czyjnik pedału hamulca ktory odcinał moc raz na jakis czas.ale juz jest wszystko ok...pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-08-31, 22:29 ]
Arthur, witam Cię Arthur.jesli jest mozliwoś to chciabym sie spotkac i pogadac np jutro.pzdr.....daj znac ....nr tel.697957828.Grzesiek...synek220 |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
|