Autor |
Wiadomość |
moku
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: roznie
|
Wysłany: 2011-05-09, 16:10 [D2 00 2.5TDI
] nie mozna ruszyc silnika
|
|
|
witam
auto po zmainie silnika nie chce odpalic- raz czy dwa zapalilo na kilka secund i tyle...na uszkodzonym silniku nie wiem czy dzialala prawidlowo juz taki kupilem.
wtryski sprawdzone, paliwo podane na pompe bezposrednio i nic...tak jakby pompa siadla podlaczono inny wtrysk pod pompe i nie dawala odpowiedniego cisnienia ale za to VAG nie pokazal zadnego bledu na pompie specjalisci od pomp mowia ze powinien a wiadomo ile taka naprawa kosztuje samo sprawdzenie pare stowek
czy jest jakas elektroniczna przyczyna przed pompa ze nie dziala prawidlowo?? ma ktos jakies sugestie?? |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-09, 16:36
|
|
|
Sprawdzałeś świece żarowe bo to może być też przyczyna niemożności uruchomienia na zimnym silniku. Przed pompą masz jeszcze pompę elektryczną w zbiorniku.
W tym koszu który zaznaczyłem strzałką znajduję się pompka elektryczna. Jest to pompa niskiego ciśnienia i powinna dawać około 4 bar. Tylko jak wcześniej chodziła to nie myślę aby tak siadła bez przyczyny. Chyba że nastąpiło gdzieś zwarcie. sprawdź bezpieczniki od pompy znajduje się on w kufrze nad akumulatorem. Posprawdzaj także bezpieczniki w samochodzie są po stronie pasażera przy nogach. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
moku
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: roznie
|
Wysłany: 2011-05-09, 16:49
|
|
|
swiece sprawdzono, ta pompka przy kreceniu buczala takze powinna byc ok ale jakie to ma znaczenie w sumie skoro podalismy paliwo bezposrednio do weza na pompie tego przezroczystego pod cisnieniem uzywajac innej pompki...z metalowych przewodow od pompy wtryskowej idzie cisnienie....moze to sterownik pompy...silnik po zmienie rozrzaddu ale nie bardzo wiem o co chcodzi z tym katem ustawienia pompy na 2' moze to jest wina? ale silnik tylko mruk nie odpala...
dzieki daro za schemat jeszcze zajrze tam jutro i wte bezpieczniki dokladniej.. |
_________________ AKE FEE |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-09, 20:36
|
|
|
jesli idzie cisnienie to musi palic chyba ze rozrzad jest przestawiony. Jak idzie cisnienie??? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
minus4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-09, 23:17
|
|
|
przy okazji szeryfisch w tygodniu zajade do Ciebie z tym regulatorem cisnienia co ostatnio sprawdzales, kupilem nowke jutro odbieram, podejrzewam ze to jeszcze nie bedzie to.. wiec szybko bedzie mozna sprawdzic ,bez rozbierania i magi |
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2011-05-10, 18:06
|
|
|
Jak zły kąt wtrysku to nie zapali.
Jak przestawiony wał korbowy w stosunku do wałków rozrządu też nie zapali pomimo że kąt wtrysku dobry może być
Jak pompa wtryskowa kaput lub elektryka to też może nie odpalać
Pisałeś że podłączyłeś wtryskiwacz do przewodu wychodzącego z pompy ...i co rozpyla paliwko??
Wybacz ale nie zrozumiałem do końca Twojej wypowiedzi , a to jest podstawą aby był wtrysk paliwka! |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-11, 16:54
|
|
|
teraz doczytalem ze wymieniales silnik. Pompe przelozyles ze starego? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
moku
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: roznie
|
Wysłany: 2011-06-30, 10:41
|
|
|
tak pompa ze starego...ale odpalilem go wczoraj z butelki i reczna pompka pomoglem mu, zaskoczyl i ladnie pracowal ale jak zgasilem i podlaczylem weze pod filtr juz nie pali..
najchetniej bym go porabal sikiera
szeryfisch czemu jestes tak daleko chetnie oddalbym tobie na warsztat |
_________________ AKE FEE |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-07-01, 11:52
|
|
|
a skad jestes? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
moku
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: roznie
|
Wysłany: 2011-07-01, 17:18
|
|
|
ech auto stoi teraz w olsztynie..
[ Dodano: 2011-07-05, 18:39 ]
szeryfisch, szeryfisch,
teraz juz jestem pewny ze to pompa
prosze o porade gdzie dac swoja do regeneracji badz zamienic na regenerowana, potrzebuje jakiegos solidnego serwisu... :-| |
|
|
|
|
|
|
|
|