Autor |
Wiadomość |
czechu20vt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-05-06, 10:37 [D2 01 3.3TDI
] Zawór
|
|
|
witam mam pytanko po czym poznać czy któryś zawór jest uszkodzony :?: |
_________________ czechu |
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-05-06, 12:16
|
|
|
brak kompresji, stukanie, nierówna praca silnika, w sumie przy uszkodzonym zaworze nie powinien nawet odpalić, nie wiem jak u Ciebie to wyglada |
|
|
|
|
|
|
|
czechu20vt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-05-06, 12:43
|
|
|
normalnie odpala słabo idzie przy wysokich obrotach jak wyprzedzam pare aut to przyspiesza i zwalnia a chodzi jak jakiś kuter rybacki jakby powietrze cofał |
_________________ czechu |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-05-06, 16:21
|
|
|
dobry mechanik szczelność zaworów sprawdzi Ci bez demontażu głowicy albo na vagu zobacz i lepiej nim nie jeździj bo możesz narobić ładnego bałaganu w silniku |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2011-05-06, 18:19
|
|
|
Coś mi się wydaje że jak to bywa w 3.3 tdi padły wałki |
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2011-05-07, 22:01
|
|
|
Też obstawiam ''klawiature''
Kolego czas zdiagnozować bo może się bigos narobić! |
|
|
|
|
|
|
|
czechu20vt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-05-09, 11:24
|
|
|
ja już długo na tym jeżdze mam ok 30 000km zrobione i nic dalej się nie dzieje nie wiem czy przy wałkach zrobiłbym tyle km |
_________________ czechu |
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2011-05-09, 17:44
|
|
|
moja chodziła na połowie zaworów i tylko przez przypadek zobaczyłem że dzwigienki pospadały jak jest słychać takie pufanie na wolnych obrotach i słabo idzie to napewno wałki sprawdzisz to wtedy jak wyciągniesz wtryski chyba że uda ci sie zobaczys dzwigienki odkręcając same pokrywki na wtryskach |
|
|
|
|
|
|
|
czechu20vt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 55 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-05-09, 20:38
|
|
|
trzeba bedzie zobaczyć ale aż strach o kieszeń |
_________________ czechu |
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2011-05-10, 12:30
|
|
|
Mnie wszystko z robocizną nowym olejem i płynem, sprawdzeniem wtrysków kosztowało 6500 zł |
|
|
|
|
|
|
|
|