Autor |
Wiadomość |
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-10-04, 10:40 [D2 98 4.2PB/LPG
] Elektryczna regulacja zagłówka fotelu k
|
|
|
Witam Panowie.
Nie działa w mojej A8 elektryczna regulacja zagłówka fotelu kierowcy i pasażera. Przy próbie podniesienia lub opuszczenia zagłówki stoją w miejscu ale silniczki w obu fotelach pracują bez względu czy chę opuścić czy podnieść zagłówek. Próby ręcznej zmiany wysokości przy pracujących silniczkach też nie dają rezultatu.
Może ktoś ma podobny problem albo ewentualnie uporał się z czymś takim?
POZDRAWIAM |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-10-04, 12:13
|
|
|
Dziękuję za pomoc. W wolnej chwili postaram się usunąć tą niewielką aczkolwiek denerwującą usterkę.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2011-10-04, 22:43
|
|
|
Odnośnie zagłówków to podpowiem, że linkę można bardziej elegancko zrobić jak zaciskając na opaski.
U siebie to zrobiłem obcinając linkę zaraz za metalowym zakończeniem (czyli jakieś 5-8 mm). Następnie lutownicą ze środka wydłubałem resztki starego pancerza. Następnie trzeba wziąć odpowiednie wiertło (tzn. średnicy takiej jak linka) i wyklepać zadziory. Tak spreparowane zakończenie mocujemy na nowo poprostu na nowo je zaklepując, a dokładniej takie trójkątne pazurki.
Efekt - wygląda jakby nie było ruszane i wg mnie mniejsze ryzyko aniżeli przy opaskach. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-05, 16:53
|
|
|
Ja kolego jedną końcówkę skręciłem w imadle a drugą kombinerki ciągnąłem, 5mm wystarczyło :-D |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2011-10-07, 06:57
|
|
|
klesk1986 napisał/a: | Odnośnie zagłówków to podpowiem, że linkę można bardziej elegancko zrobić jak zaciskając na opaski.
U siebie to zrobiłem obcinając linkę zaraz za metalowym zakończeniem (czyli jakieś 5-8 mm). Następnie lutownicą ze środka wydłubałem resztki starego pancerza. Następnie trzeba wziąć odpowiednie wiertło (tzn. średnicy takiej jak linka) i wyklepać zadziory. Tak spreparowane zakończenie mocujemy na nowo poprostu na nowo je zaklepując, a dokładniej takie trójkątne pazurki.
Efekt - wygląda jakby nie było ruszane i wg mnie mniejsze ryzyko aniżeli przy opaskach. |
Dosłownie, też tak u siebie robiłem. Linka wygląda jak nowa... |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2897 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-08, 09:09
|
|
|
a ja tylko wyciągnałem nieco z pancerza (bez rozciągania)
po dwóch latach zero problemów |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-14, 22:37
|
|
|
maciu napisał/a: | a ja tylko wyciągnałem nieco z pancerza (bez rozciągania)
po dwóch latach zero problemów |
To samo ja u siebie zrobiłem i przez jakieś kilka miesięcy mam spokój. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-10-23, 13:01
|
|
|
Problem rozwiązany, mam nadzieję że na dłużej. Po stronie pasażera ścisnąłem końcówkę metalową przy mechaniźmie zagłówka, a po stronie kierowcy za pomocą opasek elastycznych (sztuk 2) odpowiednio ułożyłem linkę podnoszenia i opuszczania.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|