Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Silnik gaśnie po 15 sekundach.  
Autor Wiadomość
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-03-15, 21:26   

Miałem dokładnie te same objawy , gasło po kilkunastu sekundach - FOSS podpowiedział mi przez telefon : wymień pompę paliwa ( prawa strona w bagażniku ) i skończył się problem . Przez kilka dni zanim przyszła pompa jeździłem tylko na lewej ( kolega elektryk podłączył masę do przekaźnika od lewej pompy ) .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-03-15, 21:51   

raczej pompa
albo bokiem gdzieś ucieka i z powrotem do baku
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-15, 22:34   

Byłem w samochodzie podłączyć ponownie VCDS i wszedłem w Engine >Advanced Measuring Values i zaznaczyłem :

1 Electric Fuel Pump 1/2
2 Electric Fuel Pump 3/4

na zapłonie wartości dla powyższych były OFF i OFF
odpaliłem na benzynie to wartości wskoczyły na ON i ON
po jakiś 15 sekundach wartość dla Electric Fuel Pump 1/2 pozostało na ON ,a dla Electric Fuel Pump 3/4 wskoczyło na OFF i po jakiś kolejnych kilku sekundach auto zdechło.

Więc pojadę do tych gamoni i powiem żeby założyli nową pompę na moją odpowiedzialność......
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-16, 00:15   

Zdecydowanie pompa, masz dwa objawy o tym mowiace...15-20sek i padaka i powyzej 3tys obr/min da rade jechac - wtedy tak naprawde zalacza ci sie dodatkowo lewa pompa i naniej jedziesz. Mialem tak samo. Lewego pradu, czy slabego alternatora zostaw na sam koniec. Na jakis czas mozesz zmostkowac przekaznik, tylko go wyjmuj po zgaszeniu auto, bo lewa pompa bedzie caly czas dzialac i ci wyczerpie akumulator.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-16, 00:46   

Pisałem wyraźnie-zmostkuj plusa jednej i drugiej i jesli auto nie zgasnie masz odpowiedź.
Pozdro
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-16, 07:06   

Dobra,dzięki Panowie.

Dzisiaj podjadę do nich ,zapewme kilka dji będę musiał znowu czekać na wymianę. Jestem ciekaw co powiedzą teraz.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-16, 12:29   

Apophis napisał/a:
Pisałem wyraźnie-zmostkuj plusa jednej i drugiej i jesli auto nie zgasnie masz odpowiedź.
Pozdro


Z wtyczki od pompy prawej plus do wtyczki lewej pompy plus?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-16, 13:21   

Tak cos takiego. Można jeszcze gdzieś w instalacji zrobic to "profi" ale ten trick widziałem u naszego Marcina (k44) :) Miał identycznie ten sam problem.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-16, 15:28   

Więc byłem u tych "znawców " od VW i AUDI ,twierdzą nadal ze to pompa niema winy, ale ciśnienia nie sprawdzali!!!!!!! <blee>

Mówili że jak sprawdzali to 2 pompy zaczynają pracę i po chwili przekaźnik rozlącza 2 pompy i koniec....

To im powiedziałem dlaczego powyżej 3000obr mogę jechać bez problemu-to mina gościa bezcenna......
Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....


Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-16, 15:42   

jordan233 napisał/a:
Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...


Zrób to sam a tam na ich stronce internetowej jak taka posiadaja napisz-"znajomośc mechaniki poziom-przedszkole" :)
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-16, 23:36   

jordan233 napisał/a:

Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
...


Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess :)
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-17, 06:58   

Korton napisał/a:
jordan233 napisał/a:

Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
...


Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess :)


Aź taka tragedia jest z wymianą tej pompy?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-17, 09:30   

Tym z tamtego serwisu na bank lekko nie bedzie.
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-17, 22:23   

jordan233 napisał/a:
Korton napisał/a:
jordan233 napisał/a:

Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
...


Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess :)


Aź taka tragedia jest z wymianą tej pompy?

http://www.a8team.pl/d3-0...-vt14278,15.htm

Male otwory rewizyjne, reka troche po omacku tam operujesz + nieszczesliwy waz laczacy prawa pome z lewa, przy montazu trzeba go przedziac na druga strone....jak ktos robi za pierwszym razem i nie bardzo pomysli glowa jak problemy rozwiazac to moze lekko nerwa zlapac :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-03-17, 22:49   

Apophis napisał/a:
jordan233 napisał/a:
Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...

Zrób to sam a tam na ich stronce internetowej jak taka posiadaja napisz-"znajomośc mechaniki poziom-przedszkole" :)

Znawcy VW/AUDI :P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.