Autor |
Wiadomość |
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-03-15, 21:26
|
|
|
Miałem dokładnie te same objawy , gasło po kilkunastu sekundach - FOSS podpowiedział mi przez telefon : wymień pompę paliwa ( prawa strona w bagażniku ) i skończył się problem . Przez kilka dni zanim przyszła pompa jeździłem tylko na lewej ( kolega elektryk podłączył masę do przekaźnika od lewej pompy ) . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-15, 21:51
|
|
|
raczej pompa
albo bokiem gdzieś ucieka i z powrotem do baku |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-15, 22:34
|
|
|
Byłem w samochodzie podłączyć ponownie VCDS i wszedłem w Engine >Advanced Measuring Values i zaznaczyłem :
1 Electric Fuel Pump 1/2
2 Electric Fuel Pump 3/4
na zapłonie wartości dla powyższych były OFF i OFF
odpaliłem na benzynie to wartości wskoczyły na ON i ON
po jakiś 15 sekundach wartość dla Electric Fuel Pump 1/2 pozostało na ON ,a dla Electric Fuel Pump 3/4 wskoczyło na OFF i po jakiś kolejnych kilku sekundach auto zdechło.
Więc pojadę do tych gamoni i powiem żeby założyli nową pompę na moją odpowiedzialność...... |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-16, 00:15
|
|
|
Zdecydowanie pompa, masz dwa objawy o tym mowiace...15-20sek i padaka i powyzej 3tys obr/min da rade jechac - wtedy tak naprawde zalacza ci sie dodatkowo lewa pompa i naniej jedziesz. Mialem tak samo. Lewego pradu, czy slabego alternatora zostaw na sam koniec. Na jakis czas mozesz zmostkowac przekaznik, tylko go wyjmuj po zgaszeniu auto, bo lewa pompa bedzie caly czas dzialac i ci wyczerpie akumulator. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-16, 00:46
|
|
|
Pisałem wyraźnie-zmostkuj plusa jednej i drugiej i jesli auto nie zgasnie masz odpowiedź.
Pozdro |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-16, 07:06
|
|
|
Dobra,dzięki Panowie.
Dzisiaj podjadę do nich ,zapewme kilka dji będę musiał znowu czekać na wymianę. Jestem ciekaw co powiedzą teraz. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-16, 12:29
|
|
|
Apophis napisał/a: | Pisałem wyraźnie-zmostkuj plusa jednej i drugiej i jesli auto nie zgasnie masz odpowiedź.
Pozdro |
Z wtyczki od pompy prawej plus do wtyczki lewej pompy plus? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-16, 13:21
|
|
|
Tak cos takiego. Można jeszcze gdzieś w instalacji zrobic to "profi" ale ten trick widziałem u naszego Marcina (k44) Miał identycznie ten sam problem. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-16, 15:28
|
|
|
Więc byłem u tych "znawców " od VW i AUDI ,twierdzą nadal ze to pompa niema winy, ale ciśnienia nie sprawdzali!!!!!!!
Mówili że jak sprawdzali to 2 pompy zaczynają pracę i po chwili przekaźnik rozlącza 2 pompy i koniec....
To im powiedziałem dlaczego powyżej 3000obr mogę jechać bez problemu-to mina gościa bezcenna......
Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ... |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-16, 15:42
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ... |
Zrób to sam a tam na ich stronce internetowej jak taka posiadaja napisz-"znajomośc mechaniki poziom-przedszkole" |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-16, 23:36
|
|
|
jordan233 napisał/a: |
Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
... |
Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-17, 06:58
|
|
|
Korton napisał/a: | jordan233 napisał/a: |
Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
... |
Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess |
Aź taka tragedia jest z wymianą tej pompy? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-17, 09:30
|
|
|
Tym z tamtego serwisu na bank lekko nie bedzie. |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-17, 22:23
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Korton napisał/a: | jordan233 napisał/a: |
Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
... |
Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess |
Aź taka tragedia jest z wymianą tej pompy? |
http://www.a8team.pl/d3-0...-vt14278,15.htm
Male otwory rewizyjne, reka troche po omacku tam operujesz + nieszczesliwy waz laczacy prawa pome z lewa, przy montazu trzeba go przedziac na druga strone....jak ktos robi za pierwszym razem i nie bardzo pomysli glowa jak problemy rozwiazac to moze lekko nerwa zlapac |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-17, 22:49
|
|
|
Apophis napisał/a: | jordan233 napisał/a: | Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ... |
Zrób to sam a tam na ich stronce internetowej jak taka posiadaja napisz-"znajomośc mechaniki poziom-przedszkole" |
Znawcy VW/AUDI |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|