Autor |
Wiadomość |
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-18, 15:47 [D3 03 4.2MPI
] Niskie obroty
|
|
|
witam mam problem jak rano odpalam silnik wreca sie na wysokie obroty ok 2000 a po chwili jest ok jak jest zimny jak sie rozgrzeje obroty spadaj do 400 i jak ruszam kierownica to spadaj do 300 nawet ja stoi na rozgrzanym silniku to obroty delikatnie faluja nie ma lpg rozrząd byl wymieniony podobno swiece tez
dzis po poludniu po odpolaniu cos przez chwile zaklekotalo w siniku i przestaol jak odpalilem jeszcze raz to nic |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-03-18, 20:19
|
|
|
Sprawdź akumulator, może go doładowywać, bo jest już za słaby. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-19, 10:55
|
|
|
komputer pokazuje ze jest slaby jest powyzej 50% tak pokazuje auto myslisz ze to wina akumulatora ?
a spotkales sie z problemem jak sie rano auto odpala to cos przez sekundy grzechocze w silniku |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-03-19, 15:39
|
|
|
a cewki ? podlegają one akcji serwisowej sprawdź jakie masz nr albo podjedz do ASO
może rozrząd przeskoczył ? można to vcds sprawdzić .
ale tak jak kolega pebo, pisał sprawdz stan aku jak jest oki to podladuj na ful zakoduj i obserwuj |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-19, 20:04
|
|
|
wymienili mi wszystkie poza jedna na akcji serwisowej akumulator to najlepiej varty 90ah a tez macie rano taki dziny odglos przy odpalaniu |
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-19, 20:05
|
|
|
bo podobno cos zaczyna sie dziac z tymi silnikami po 150 tys |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:33
|
|
|
Ten głos przy odpalaniu to przede wszystkim wina oleju silnikowego. Jeśli masz Castrol'a, to niestety często się to zdarza. Spróbuj zalać inny olej. Ogólnie to polecam posty na temat oleju silnikowego w D3 - sporo tego na forum. Innymi objawami mogą być nastawniki, ale na początek zacznij od oleju. Jeśli masz słaby akumulator, to EPS wprowadza silnik na wyższe obroty (około 2 tys obr./min) aby doładować akumulator - to taki stary myk audi, w kilku poprzednich modelach też tak było. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-20, 11:59
|
|
|
wielkie dzieki za info a te nastawniki to cos poważnego |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-20, 12:00
|
|
|
Niestety i powaznego i trochę kosztuje. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-20, 13:25
|
|
|
korzonek napisał/a: | spotkales sie z problemem jak sie rano auto odpala to cos przez sekundy grzechocze w silniku |
Raczej pewne, że nastawniki. Poczytaj:
http://www.a8team.pl/d2-f...uchu-vt9642.htm |
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-20, 15:13
|
|
|
A serwis audi spotkał się z tym problemem jak.do nich podjadę Żeby zobaczyli czy to czy zrobią wielkie oczy |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-20, 15:48
|
|
|
No standard wiec znaja problem. Koszt jednej na czapce 2500-3500 |
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2015-03-24, 12:15
|
|
|
rozmumiem ze serwis wyciaga silnik ja robi nastawniki a wymieniac wszystkie czy jeden bo chalas dobiega z prawej strony |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:15
|
|
|
Jak wyciagaja silnik co nie jest potrzebne to zapłacisz z 15tyś za oba |
|
|
|
|
|