|
Autor |
Wiadomość |
Kufel
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 25 Dołączył: 22 Paź 2024 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2024-10-22, 21:57 [D3 04 3.0TDI
] Stukanie/Trejkotka w lewym przednim kole
|
|
|
Witam wszystkich. Od dłuższego czasu borykam się z problemem dotyczącym trejkotki w lewym przednim kole. Pojawia się ona tylko podczas jazdy i ucicha gdy auto praktycznie stoi w miejscu lub po prostu podczas jazdy. W momencie zaprzestania "trejkotki" jest chwilowo głośna. Nie występuje ona regularnie i raczej tylko przy jeździe do 50-60 km/h. I nie występuje też regularnie. Częstotliwość trejkotki nie jest też adekwatna do prędkości. zawsze jest taka sama.
Czy ktoś może spotkał się już z takim problemem? Jeśli tak to prosił bym o pomoc
Dodam jeszcze że z biegiem czasu około 2 lat dźwięk wydaje się coraz głośniejszy. |
|
|
|
|
|
|
|
Deesikuu
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lip 2024 Posty: 26 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2024-10-23, 10:36
|
|
|
Siemka, jeżeli to lewe koło przednie, przestaje jak się zatrzymasz lub po jakimś czasie jazdy - jest to kompresor pneumatyki (kończący się) lub zniszczone mocowanie kompresora
A żeby to dokładniej potwierdzić - jak będziesz jechał na przykład na dynamicznym to zmień na komfort, na sekundke powinno przestać. |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 364 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-10-27, 09:03
|
|
|
Lepiej dać na podniesiony (tylko trzeba w miarę wolno jechać, żeby ten tryb był w ogóle dostępny). Kompresor musi dłużej pracować wiec się bardziej nagrzeje przez co prędzej wyjdzie czy się kończy. Ogólnie jeśli kompresor i jego amortyzowanie jest 100% sprawne, to nawet jak otworzysz drzwi na postoju i zmienisz tryb jazdy żeby zaczął pracować, powinien być ledwie słyszalny.
Natomiast odnośnie samego terkotania, wszystko zależy od tego, co przez terkotanie rozumiemy. Skręć koła w którąś stronę na maksa, i zacznij powoli cofać (na jakims większym parkingu sobie to zrób). Jeśli zacznie terkotać/strzelać, to najprawdopodobniej przegub zewnętrzny się kończy. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |