Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju  
Autor Wiadomość
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:27   

kurcze, to chyba ja nie jestem w formie dzisiaj (to nie sa 3 rzeczy).

1. licznik
2. distronic
3. gateway
4. atrapa grilla
5. manetka
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-06, 23:30   

Radar chyba siedzi koło halogenu. Ja jestem przedliftowy ;)
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:35   

fakt, rzeczywiscie nie jestem w formie. w kazdym razie odpowiadam:

zupelnie nie wiem jak to jest wersja przed FL.
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-06, 23:38   

SPoko Endriu, widzę że nie tylko ja miałem udane ostatki. Jutro się ogarniemy i będzie OK :)
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-03-06, 23:43   

do całej zabawy dochodzi zdjęcie CP z licznika i gateway ;P
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:45   

.. i kalibracja (choc niekoniecznie)
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-03-06, 23:47   

kiedyś gdzieś (nie pamiętam) czytałem że w pl ciężko o tę kalibrację bo chyba tylko 2 użądzenia są i aso sobie je przesyłają/wypożyczają
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:49   

prawie prawda. ale wiekszy problem jest z audi side assist (rzeczywiscie byly 2)
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-06, 23:51   

A ostatnie pytanko na dziś: czy jak założę sam licznik od ACC to normalnie będzie hulał, nie będzie żadnych szopek w działaniu wyświetlacza?
Jakby coś to do serwisu mam dostęp :)
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-03-06, 23:53   

wsio będzie git :) poza CP
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:57   

oczywiscie trzeba odpowiednio zakodowac. a wiec pewnie dwuetapowo. najpierw zakodowac bez ditronic, apozniej z distronic - zakladam, ze zaczniesz upgrade od licznika. choc z drugiej strony nie znam tych kodowan tym vcds-em. moze tam nie ma nic o distronicu ?

nawet bez zdjecia CP licznik bedzie dzialal. to znaczy bedzie dziala tylko predkosciomierz, tak abys nie mogl scedowac mandatow za przekroczenie predkosci na audi.

suma sumarum: wolek ma pelna racje
 
 
webcomat 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 24
Skąd: Kępno
Wysłany: 2011-03-07, 14:39   

w moim przypadku to był sterownik MMI. Samochód oddawałem do 4 poważnych zakładów mechanicznych i nic. Co jeden to inna diagnoza. Jedni obstawiali moduł komfortu inni moduł telefonu a jeszcze inni regulator napięcia który był w bagażniku. Ostatecznie w serwisie audi stwierdzono ze jest uszkodzony sterwonik MMi. Zakupiłem identyczny z polskim menu i odblokowanym tv na allegro i przekazałem serwisowi Audi. Zamontowali i śmiga... Wykorzystując temat zapytam jeszcze o pewny problem który pozostał do dziś... Chodzi o ten czujnik zblizeniowy key less go. Raz miałem dostęp do Vaga i gdy wykasowałem wszystkie błędy wszystko śmigało. Auto dało sie zamykac z przyciska na klamce i otwierac poprzez zblizenie ręki do klamki. Działało tylko do uruchomienia silnika. Potem błędy wywaliło na nowo.... Czy ktoś jest w stanie rozwiązać ten problem ? Muszę wspomniec ze nabyłem nowy sterwonik od kessy ale kazdy radzi żeby nie bawić sie w wymiane...

[ Dodano: 2011-03-07, 14:48 ]
Sorki że tak zmieniłem temat z tym sterownikiem MMI ale dawno mni enie było przy kompie a chciałem pomóc koledze...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-07, 15:21   

and808 napisał/a:
... uff to dobrze. to ja sie pomylilem. tam sa dwie opcje: "radio clock" i "quartz clock".

masz prawidlowo ustawione. powinno byc quartz clock.

opcja radio clock powoduje, ze zegar probuje wylapac czas nadawany przez czasomierze zewnetrzne (jak pisalem wczescniej, w polsce to nie dziala - nie ma emiterow). a moze w ramach eksperymentow zmien ustawienia. to nie powinno nic zmienic, ale czasami ...

Czyżby sposób synchronizacji z zegarem atomowym był inny niż w D2???

Jak kupiłem D3 to od początku miałem ustawioną inną godzinę... jeszcze w Germanii śmigając po autobahn bawiłem się ustawieniami i w menu znalazłem to co opisujesz powyżej... było zaznaczone "radio clock" ale czas nie był prawidłowy (auto z DE, produkowane na DE, pierwszy właściciel w DE) :roll:
po przyjeździe do PL na zegarach wciąż była nieprawidłowa godzina i dopiero później zorientowałem się że można ją ręcznie zmienić po usawieniu na "quartz clock"... czas zmieniłem i jest OK ale...

W moim Ex S8 miałem synchronizację z zegarem atomowym i bez problemu hulało to u nas w Wa-wie więc jak to jest :shock:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-03-07, 16:02   

Foss dziwna sprawa z tym zegarem bo w mojej pszczółce bez problemu działa opcja "radio clock"i zawsze mam świeżą godzinę :> zeskanuj i i wywal błędy? może pomoże,u mnie lusterka nie chciały się składać ale kasowaniu błędów wszystko grało i buczało :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-07, 16:22   

mazur6662 napisał/a:
Foss dziwna sprawa z tym zegarem bo w mojej pszczółce bez problemu działa opcja "radio clock"i zawsze mam świeżą godzinę :> zeskanuj i i wywal błędy?

W tym tygodniu postaram się podjechać do ASO na akcję serwisową (cewki) a jak już tam wiadę to obadam wszystko co się da - mam nadzieję że nie wyjdą jakieś babole bo zakup trochę taki na wariackich papierach był i nie miałem okazji sprawdzić wszystkiego jak należy... nawet historii nie udało mi się sprawdzić bo akurat wtedy wykrzaczył się serwer i nigdzie w Polsce nie mieli dostępu :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.