Autor |
Wiadomość |
seweryn233
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Seweryn
Jeżdzę: a8
Wiek: 41 Dołączył: 17 Lut 2021 Posty: 17 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2024-09-15, 18:02 [D3 07 4.2TDI
] jaki tylni most kupić
|
|
|
Witam Panowie mam problem w moim a8 strzela i wali mi w moście z tyłu jest to silnik 4,2 tdi bvn stary most ma oznaczenie hnk i moje pytanie czy mogę dobrać inny czy tylko z takim oznaczeniem a nie mogę takiego znaleźć z góry dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 364 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-09-15, 18:27
|
|
|
Taki sam, bo inny będzie miał pewnie inne przełożenie i wtedy nie zgra się to z napędem przodu. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
Bsat
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Maj 2024 Posty: 6 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2024-09-15, 22:38
|
|
|
Tak, musi być HNK. HNM który również występował w poliftach niestety ma inne przełożenie. Zawsze możesz zamontować przedliftowy EYC, pasuje 1 do 1. Ja ze 2 miesiące temu właśnie EYC zmieniłem na HNK (EYC często wyją). |
|
|
|
|
seweryn233
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Seweryn
Jeżdzę: a8
Wiek: 41 Dołączył: 17 Lut 2021 Posty: 17 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2024-09-16, 06:37
|
|
|
Jeszcze jedno jak znajomy w sklepie sprawdzał mi po vin to wyskoczyły 3 rodzaje właśnie ten HNK ale jeszcze HCL i HWA i dlatego sie zastanawiałem czy na któryś z tych nie można wymienić i piszę tu może ktoś lepiej się zna ode mnie i podpowie |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Bsat
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Maj 2024 Posty: 6 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2024-09-16, 11:37
|
|
|
drago_o napisał/a: | Tylny dyfer tylko S8 i W12 ma inny, każdy pozostały ma te same przełożenia. |
V8 FSI też ma taki co S8. A W12 w wersji L były wersje co takiego nie miały.
Tak, HCL i HWA są zamiennikami HNK. Ale pamiętajmy, że to właśnie HNK/HNM są poprawioną wersją wszystkich pozostałych. Odsyłam do biuletynu serwisowego pt: Whining noises from rear axle (01R). |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2024-09-17, 11:47
|
|
|
Bsat napisał/a: | drago_o napisał/a: | Tylny dyfer tylko S8 i W12 ma inny, każdy pozostały ma te same przełożenia. |
V8 FSI też ma taki co S8. A W12 w wersji L były wersje co takiego nie miały.
Tak, HCL i HWA są zamiennikami HNK. Ale pamiętajmy, że to właśnie HNK/HNM są poprawioną wersją wszystkich pozostałych. Odsyłam do biuletynu serwisowego pt: Whining noises from rear axle (01R). |
Akurat musze przyznać nie zauważyłem, że w mojej rozpisce brakuje 4.2FSI. W12 w zależności od długości jedna ma normalny a druga ma taki jak S8.
3.7, 4.2mpi, 4.0, 4.2tdi maja ten sam tylny dyfer z przełożeniem 32:10 |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
seweryn233
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Seweryn
Jeżdzę: a8
Wiek: 41 Dołączył: 17 Lut 2021 Posty: 17 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2024-09-20, 14:43
|
|
|
ok dzięki za podpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
|