Autor |
Wiadomość |
kamson025
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 9 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-11-16, 13:40 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Jaki warsztat do regeneracji kompresor
|
|
|
Witam. Jak w tytule, poszukuje warsztatu w woj. mazowieckim bądź lubelskim który zajmuje się regeneracją kompresorów zawieszenia do A8 D3. Proszę o jakieś namiary i orientacyjne ceny jeżeli ktoś regenerował, oraz ocenę wykonanej usługi w danym warsztacie. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-16, 14:35 Re: Jaki warsztat do regeneracji kompresor
|
|
|
kamson025 napisał/a: | Witam. Jak w tytule, poszukuje warsztatu w woj. mazowieckim bądź lubelskim który zajmuje się regeneracją kompresorów zawieszenia do A8 D3. Proszę o jakieś namiary i orientacyjne ceny jeżeli ktoś regenerował, oraz ocenę wykonanej usługi w danym warsztacie. |
Na wstępie przyznaję, że nie znam takiego warsztatu ale dodam również, że mój kolega robi właśnie podejście do takiej regeneracji ale....
słyszałem jednak opinię, że kompresor po regeneracji (wymianie uszczelnienia tłoka) nie będzie zbyt długo sprawny.
Osobiście nie robiłem nigdy regeneracji, tylko wymiany ale ktoś tu na forum to już ćwiczył więc musisz poszukać - może kolega opisał jak mu poszło i jak długo to później było sprawne. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2014-11-16, 20:53
|
|
|
Daj sobie spokój z regeneracją kompresora.
Wezmą 1000 zł bo wmówią, że był padnięty. Iwystarczy może max na dwa lata.
Ja regenerowałem w wielkopolskim przez allegro. I nie polecam, szału nie było.
Kup nowy będziesz miał spokój. I cena przystępna.
http://www.air-suspension...7D-Luftfederung |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-16, 22:03
|
|
|
Też robiłem regeneracje, niby chodził ok. Jednak do konca mnie to nie zadowalało, wiec kupilem nowy. Kultura pracy o wiele lepsza. Przypuszczam, ze po regeneracji nie dość, że pochodzi krócej, to na pewno głośniej. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-19, 10:48
|
|
|
może miałeś te tulejki amortyzujące wybite
ja sam regenerowałem bo tam praktycznie tylko pierścień siada
tylko jak jest zajechany cylinder to jak umarłemu kadzidło |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-01-21, 10:10
|
|
|
Hmm, nie wiem jak tez co podałeś w linku, ale ostatnio przerabiałem temat kompresora i u nas na Alledrogo te wszystkie NOWE za około 1100,- wcale nie są nowe tylko regenerowane, też myślałem że są nowe tak jak pisze w aukcji,ale zagłębiając temat sprzedawca dopiero mówi że są po reg., a zdjęcie jest przypadkowe i dałem sobie spokój.
pepi napisał/a: | może miałeś te tulejki amortyzujące wybite |
masz na myśli te gumki między kompresorem a sprężynkami ??
pepi napisał/a: | ja sam regenerowałem bo tam praktycznie tylko pierścień siada |
Właśnie zrobiłem tak samo ile czasu masz już po reg.
pepi napisał/a: | tylko jak jest zajechany cylinder to jak umarłemu kadzidło |
Na szczęście u mnie był gładziutki
Przed wymianą owego pierścienia miałem ciśnienie miałem w okolicach 4-5 Bar.
po wymianie okoł 13 Bar tylko nie wiem jednego jak oglądam ciśnienie w bloku 6 to czasami mam ciśnienie cały czas wysokie (przy nie pracującym kompresorze), ale zdarza się że ciśnienie jest wysokie tylko jak kompresor pompuje,a jak się wyłączy to od razu spada <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:15
|
|
|
podepnę sie pod temat, co radzicie regenerować ? kupić używkę? nowy w ASO to koszt ok 5tyś więc średnio mi to pasuje a podejrzewam że autem pojeżdze jeszcze rok dwa |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:19
|
|
|
Ja u siebie wymieniałem pierścień i jest ok. Możesz spróbować wymienić najpierw pierścień - jeśli cylinder jest dobry, tak jak gumy zawieszenia - to będzie hulał jakiś czas i to jest tańsza wersja naprawy. Jeśli jednak to nie pomoże to pozostanie Ci droższa opcja - wymiany. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:21
|
|
|
Hmm jeśli robisz sam , a po rozebraniu okaże się że cylinder jest gładki to bym spróbował wydasz tylko na pierścień 18 funtów lub w PL 150 zeta |
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:12
|
|
|
u mnie jest obiaw taki że kompresor jak by nie miał siły pompować i tak bardzo, bardzo wolno pompuje.. to może być pierścień?
gdzie taki można dostać? ASO? |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-22, 08:42
|
|
|
http://allegro.pl/piersci...4995388117.html
przeczytajcie opis przynajmniej gośc nie ściemnia
,,CENA DOTYCZY CZARNEGO PIERSCIENIA do kompresora wabco
JEST TO SLABEJ JAKOSCI ZAMIENNIK MOGĄCY POWODOWAC USZKODZENIA GŁOWICY
JEST TANI I NADAJE SIĘ NA ZAŁOŻENIA TYLKO DO IDEALNEJ GŁOWICY
NA KRÓTKĄ CHWILĘ PRZED SPRZEDAŻĄ...`` |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-01-22, 09:08
|
|
|
No tak , ale zobacz co napisał na aukcji dokładnie na samym dole ten sprzedawca:
http://allegro.pl/kompres...4989863033.html
jeszcze dodam że rozmawiałem przez tel. z tym panem z Poznania i wydał mi się BARDZO arogancki nawet nie chciał mo zmierzyć nowego pierścienia twierdził że tak się nie mierzy jeszcze twierdził że w A8 do góry maja iść naraz wszystkie cztery koła i maksymalny czas to 3 sek. ?? i najlepiej żebym wysłał do niego mój kompresor itd... nie wiem czy zrobiłem dobrze, ale kupiłem pierścień od innego sprzedawcy za 150,- i na razie jest oki. W sumie nie miałem nic do stracenia tylko 150 zł bo całą operacje zrobiłem sam to nic trudnego. |
Ostatnio zmieniony przez Marcin2013 2015-01-22, 09:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
eRDc
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 0 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-01-22, 09:19
|
|
|
też właśnie później znalazłem to i teraz sam się zastanawiam co zrobić, ale pewnie kupię ten czarny o ile cylinder bedzie OK |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-22, 12:11
|
|
|
jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę |
|
|
|
|
|