Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8  
Autor Wiadomość
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-15, 11:13   

123
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2021-06-15, 11:55   

Czyli chcesz mi powiedzieć, że faktycznie jest ktoś z Gdańska- komu robiłeś silnik w S8 i ten ktoś teraz rości pretensje o naprawę ?

HGO napisał:
"...wiem wiele na ten temat jednakże musiałbym odsłonić pewne osoby z Gdańska pisząc więcej."


Nie wiem skąd taki wniosek... sam o tym pisałeś, nie pamiętasz już co pisałeś?

Napisałem wyraźnie, że S8, w którym wyleciał silnik w powietrze, było naprawiane
w znanym warsztacie koło W-wy.

ps. widzę, że zaczynasz usuwać posty by śladu kłamstw nie było...
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-15, 12:32   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-06-15, 15:22   

Mateuszku nie pitol.
Wiesz gdzie jest problem? To Ci tak szybciutko wytłumaczę.
Pojawił się temat tuningu S8 czyli silnika 4.0TFSI i padła z mojej strony propozycja na sprawdzenie co robią takie firmy jak ABT czy MTM.
Oczywiście zanegowałeś ten kierunek jak i markę tych firm bo jak to określiłeś "konie placebo dla takich ludzi mojego pokroju..."
Padają pytania o różnice między silnikami... a z Twojej strony pada odpowiedź "różni się softem" że S8 ma 520HP a takie RS7,RS6 czy S8 plus ma 605HP co jest oczywiście bzdurą ale kto to zweryfikuje jak 98% osób na tym forum nie ma wiedzy i jej szuka. (?)

https://a8team.pl/d4-all-opinie-i-recenzje-a8-d4-vt17388,75.htm
Hgo napisał/a:

Nie różni się softem sterownika S8 do RS6/7 czy też S8+. Zapewniam Cię, że nie znajdziesz S8 nawet pierwszych modeli z mocą poniżej 560 KM zmierzonych na hamowni- chyba, że pomiar będzie na kołach, a to co innego niż na silniku ( mówię o zdrowej serii- a nie trupie ). Seria S8 D4 pokazuje moc zazwyczaj od 560 do 580 KM i uwaga ciekawostka- to, że modele performance czy + mają troszkę większy potencjał mocy spowodowane jest tym, że kręcą się obrotami NIEZNACZNIE wyżej przez co da się bardziej wykres dociągnąć- oczywiście czasy też będą notabene lepsze. Tune fabryczny dotyczy przesunięcia [i]limitera obrotów [/i]wyżej.


To, że wypisujesz bzdury to masz wcześniej wykres z hamowni od Patryka Pachury (tak to ABT nieszczęsne), który pokazuje przy jakich obrotach jest max moc i ile tej mocy wychodzi w silniku DDTA z S8 Plus.
Ale skąd Ty tę "wiedzę" czerpiesz bo przecież sam tego nie wymyśliłeś.... (?)
Proszę:
https://www.audiworld.com...turbos-2969478/
MP4.2+6.0 napisał/a:

Good luck trying to truly nail it down. My net take is it is all in the tune. You can back into it by looking at the APR site and quickly realizing it is the same end result whether you have an S8 or S8+. I recall some S8+ guys whose jaws kind of dropped when they found out you didn't get any farther up the post tune power chart, pre or post +. At factory tune level, S8+ has a higher redline where some of the final HP may be. But owning a pre-+, good luck using that real world, at least in more built up metro areas. Car just runs away when you get on it; mine almost never sees up close to redline. Also know that just about every test on the planet says stock S8 is more like 575HP, so Audi sandbagged it to try to differentiate some to the RS7 most likely. But, the few tests out there say S8 + is close to the rated number. So, stock to stock, the comparo is really 575:605, not 520:605. It in turn explains why it really is apparently just a slightly massaged factory tune tweak and the real tuner result from APR comes out the same on either one.

Equally hard to pin down the RS7 and 7 competition side. You get lots of "mine's better/bigger" and has an R and various blustering stuff on the forums, but when push comes to shove, not so easy to find documented differences. If anything, with the greater general under hood room, exhaust clearance, etc. plus the known twin air boxes on the S8 and S8 Plus, has always seemed yet more dubious. To be clear, both S8 (and +) and RS7 have the larger turbos, but it is relative to the "standard 4.0T" in the A8, S7 and S6. Both also have the beefier main bearings, more oil cooling and various other tweaks. Thus you will find true differences from std 4.0T to S8/RS7, some of which you really can't even mod like internal engine.



Dlatego robiłeś turbiny u Michała z PERUN TURBO a jak się to skończyło to doskonale wiemy. :)
Wiesz już ile kosztuje intercooler od sprintech.ua, wiesz też jak zrobiło się ciepło po sofcie i przy jakiej temp.zewnętrznej.

I można zadać sobie pytanie "Panowie w czym problem?".
Problem w tym, że ktoś z mizerną wiedzy kreuje swoją osobę na speca od tuningu 4.0T by później pod szyldem "HGO Motosport"...(?) Tune...(?) Performance (?) robić $$$$ a ja mu ten marketing spie**....tzn. popsułem stąd te wszystkie określenia od oszołomów po świnie i negatywne emocje :)

ps: Panowie nie ma sensu karać kogoś za określenia, których używa... nie jestem zwolennikiem jakiś kropek a tym bardziej banowania...jeżeli faktycznie leci dużo epitetów i dla osób postronnych mało komfortowo się to czyta to moderujcie
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2021-06-15, 16:10   

Mówisz Łukaszu, że jak ktoś Ciebie nazywa ŚWINIA to jest OK. Tylko zmoderować?

Dla mnie nie jest OK. Nieważne czy to Ty czy ktoś inny. Trochę szacunku.
Jak nie stać kogoś na szacunek do drugiej osoby to powinien być odizolowany
od reszty. Takie jest moje zdanie. W dyskusji pojawiają się kłamstwa, próba uciszenia
mnie bo inaczej coś wypłynie na jaw w sprawie jakiejś S8...

Powtórzę.

DNO, CAŁKOWIE DNO.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Lukasz_S8 

Rocznik: 2014
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Mar 2021
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-15, 17:34   

Wracając do wątku o stage 3... :)

Cytat:
Wiesz już ile kosztuje intercooler od sprintech.ua, wiesz też jak zrobiło się ciepło po sofcie i przy jakiej temp.zewnętrznej.


panton ile kosztuje taki cooler w sprintech, ewentualnie czy znasz jakieś alternatywne ?

Ja znalazłem takie coś:
https://dmt-racing.net/en/catalog/air-to-air-cooling-kit/

Nikt w u nas w kraju naprawdę nie robi takich rzeczy ?
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-06-15, 19:30   

marekp750 napisał/a:
Mówisz Łukaszu, że jak ktoś Ciebie nazywa ŚWINIA to jest OK. Tylko zmoderować?

To nie jest OK ale daje do myślenia i zupełnie do mnie nie trafia więc jest mi to obojętne.
Jestem jednak zwolennikiem swobodnej wypowiedzi (odnośnie słownictwa) nawet jak jest ona na słabym poziomie niż ostrej moderacji bo wtedy prowadzi to do cenzury.

marekp750 napisał/a:
W dyskusji pojawiają się kłamstwa, próba uciszenia
mnie bo inaczej coś wypłynie na jaw w sprawie jakiejś S8...

Powtórzę.

DNO, CAŁKOWIE DNO.

W 100% się zgadzam.


Lukasz_S8 napisał/a:
panton ile kosztuje taki cooler w sprintech, ewentualnie czy znasz jakieś alternatywne ?

Nie wiem i uważam, że to jest zły kierunek

https://www.youtube.com/watch?v=6z-35TzeGBg
 
 
Lukasz_S8 

Rocznik: 2014
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Mar 2021
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-15, 19:42   

Cytat:
Nie wiem i uważam, że to jest zły kierunek

Jaki według ciebie jest słuszny kierunek przy stage 3 ?
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-15, 21:50   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-06-16, 01:30   

Mateusz zadzwoń do Adasia tego u którego miałeś wymieniać pompke paliwa z filterkiem w zbiorniku bo ci sypało błędami ale z uwagi na fakt, że sporo krzyknął to sam ogarnąłeś (brawo Ty bo to żadna filozofia <okok> ) i niech Ci wytłumaczy jak On te wykresy rysuje, że już któregoś S8+ w serii tak narysował:

W przypadku jakby Adaś nie odbierał to pisz mu na fajsbuku - na pewno odpisze.
I o co chodzi z tym przesunięciem "limitera obrotów" z 6500 w S8 do 6800 w S8Plus, gdzie max moc powstała przy 6294 RPM (?) O co kaman (?)
I dlaczego Adaś nie poszedł tym "fabrycznym tunem" przesuwając obroty do np. 8200 by uzyskać więcej kuni tylko nie ruszając limitera obrotów zrobił 718 kunia i to przy 6029 RPM???!!!
Dlaczego? <hmm>

I nie obrażaj, nie wyzywaj tylko tłumacz jak dziecku w piaskownicy bo ja jestem żywo zainteresowany by to zrozumieć i czegoś się nauczyć.





Lukasz_S8 napisał/a:
Cytat:
Nie wiem i uważam, że to jest zły kierunek

Jaki według ciebie jest słuszny kierunek przy stage 3 ?

takim w którym poszła fabryka czyli wodny... wiem, że FORGE coś ma od siebie co usprawnia fabrykę ale na ile i jak to działa nie mam pojęcia bo tematu nie dotykałem i auta nie "tuninguje"
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-16, 02:01   

123
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-06-16, 06:33   

panton napisał/a:
Dlatego robiłeś turbiny u Michała z PERUN TURBO a jak się to skończyło to doskonale wiemy.

Reszta wątku delikatnie mnie p.... bo to jakieś przepychanki ale moje hybrydy będą tam robione. Możesz rozwinąć?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2021-06-16, 08:05   

marekp750 napisał/a:
Hgo napisał/a:
Z Tobą ŚWINIO nie dyskutuję.


Wiesz co HGO. Przeginasz. Mam nadzieję, że admini dadzą ci bana za takie odzywki.
Dno, kompletne dno. Nie pierwszy raz tak się odnosisz do ludzi na tym forum.

Czy Admini coś z tym zrobią, czy będą chować głowę w piasek?

To typowy warszawiak który ze wsi do miasta się wyprowadził i świruje pawiana.
Oj cisną mi się na język rózne epitety ale nie będę się zniżał do jego poziomu.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-06-16, 08:28   

Hgo napisał/a:
Jedynym dnem w tej dyskusji jesteście Wy dwaj.

faktycznie szkoda czasu na dyskusję z Tobą a przyznam się szczerze, że mimo różnic i tego całego języka liczyłem, że dojdziemy do wspólnego miejsca w dyskusji czego wynikiem będą jakieś sensowne wnioski i wiedza, która innym się przyda... czegoś nowego człowiek się dowie a tutaj lipa

Hgo napisał/a:
Jeżeli w kolejnych dniach nie będzie sprostowania w kwestii wyżej wymienionych pomówień wówczas podejmę odpowiednie kroki prawne.

buhahahaa.... :D to już dzisiaj możesz pisać pozew



drago_o, śmiało rób w PERUN będzie <okok>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-06-16, 08:47   

panton napisał/a:
drago_o, śmiało rób w PERUN będzie

<okok>
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.