Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 2.8PB/LPG ] temperatura silnika a nagrzewnica  
Autor Wiadomość
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-12, 21:58   [D2 00 2.8PB/LPG ] temperatura silnika a nagrzewnica

Czy temp silnika ktora oscyluje miedzy 94 a 99 stopni ( wskazania vaga) nie jest za wysoka? Mechanicy rozkladaja rece.. Wymieniona pompa wody, termostat, wiskoza i korek od zbiorniczka. Bez zmian. Niepokojacy jest fakt iz po odpaleniu zimnego silnika i ustawieniu nawiewow na HI dmucha zimnym powietrzem. Dopiero jak przegazuje to pojawia sie cieple. Czy to moze miec jakis zwiazek? T
Ostatnio zmieniony przez forest2007 2013-07-13, 16:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-12, 22:06   

No a skąd w nawiewach ma sie wziąśc gorące skoro silnik jeszcze zimny?? ;)
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-12, 22:13   

Hehe.. Racjaa.. Zapomnialem napisac ze osiaga temp 94 stopnie i bez przegazowania leci zimne powietrze
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-12, 22:14   

Zapowietrzony układ zapewne.
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-12, 22:25   

Zostal dobrze odpowietrzony kilka razy
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-12, 22:48   

No może jednak nie. Uklady chłodzenia mają swoje himery. Moj po podłaczeniu reduktora gazu dopiero niedawno sie odpowietrzył jak dostał letniej temperatury i mi wywalił bąbel powietrza litr płynu spod korka. Dla nienadwrezania starych węzy nie mam dokreconego mocno korka tak by nie było ciśnienia latem.
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-12, 22:56   

No to moze byc.. Jakies sugestie do sprawnego odpowietrzenia? Na goracym silniku pierwsze odkrecenie korka skutkuje wyrzuceniem plynu..
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-07-13, 06:41   

Miałem identycznie jak padła mi pompka wspomagania ogrzewania. Grzało tylko na wyższych obrotach. Podłączyłem ja na krótko a ona nic. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Myślę ze warto ją sprawdzić, to nic nie kosztuje.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-13, 09:02   

forest2007 napisał/a:
Na goracym silniku pierwsze odkrecenie korka skutkuje wyrzuceniem plynu..

Na gorącym tak ale ja mam stale poluzowany i jak wszystko jest ok i nie ma żadnych bąbli powietrza tam to nic nie wywali.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-13, 11:47   

Apophis napisał/a:
ja mam stale poluzowany
-mocne stwierdzenie
'a wiesz co to jest układ ciśnieniowy
i po co to ciśnienie jest ? :-P
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-07-13, 11:56   

Apophis napisał/a:
ja mam stale poluzowany


Lepiej dokręć.
 
 
brak
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-13, 11:59   

OD ponad roku tak jeżdze i nic sie nie dzieje.
Nie wiem po co to ciśnienie jest itd ale wiem co się potrafi stanąc w starym aucie w goracy dzień jak tego ciśnienia nie wytrzyma któryś wąż....
No ale oświeććie mnie o co chodzi bo wiedze chętnie przyjmuję.
Dla uscislenia korek nie lata luzem ale nie jest też na maxa dokręcony. Z wyczuciem.
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-13, 16:02   

Mowisz o tej dodatkowej pompce obiegu co dziala po zgaszeniu silnika? Czy o innej? Jak tak to gdzie jej szukac?
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-07-13, 19:50   

Siedzi między serwem a obudową wentylatora. Taka czarna. Podaj 12V na wtyczkę pompki i będziesz słyszał czy pracuje.
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-13, 20:04   

Ale nie mowimy tutaj o pompce ktora chodzi jak zgasze silnik tylko o innej polaczonej do nagrzewnicy? I czy ta pompka od nagrzewnicy powoduje ze silnik ma podwyzszona temp?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.