Autor |
Wiadomość |
forest2007
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-12, 21:58 [D2 00 2.8PB/LPG
] temperatura silnika a nagrzewnica
|
|
|
Czy temp silnika ktora oscyluje miedzy 94 a 99 stopni ( wskazania vaga) nie jest za wysoka? Mechanicy rozkladaja rece.. Wymieniona pompa wody, termostat, wiskoza i korek od zbiorniczka. Bez zmian. Niepokojacy jest fakt iz po odpaleniu zimnego silnika i ustawieniu nawiewow na HI dmucha zimnym powietrzem. Dopiero jak przegazuje to pojawia sie cieple. Czy to moze miec jakis zwiazek? T |
Ostatnio zmieniony przez forest2007 2013-07-13, 16:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:06
|
|
|
No a skąd w nawiewach ma sie wziąśc gorące skoro silnik jeszcze zimny?? |
|
|
|
|
|
|
|
forest2007
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:13
|
|
|
Hehe.. Racjaa.. Zapomnialem napisac ze osiaga temp 94 stopnie i bez przegazowania leci zimne powietrze |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:14
|
|
|
Zapowietrzony układ zapewne. |
|
|
|
|
|
|
|
forest2007
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:25
|
|
|
Zostal dobrze odpowietrzony kilka razy |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:48
|
|
|
No może jednak nie. Uklady chłodzenia mają swoje himery. Moj po podłaczeniu reduktora gazu dopiero niedawno sie odpowietrzył jak dostał letniej temperatury i mi wywalił bąbel powietrza litr płynu spod korka. Dla nienadwrezania starych węzy nie mam dokreconego mocno korka tak by nie było ciśnienia latem. |
|
|
|
|
|
|
|
forest2007
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:56
|
|
|
No to moze byc.. Jakies sugestie do sprawnego odpowietrzenia? Na goracym silniku pierwsze odkrecenie korka skutkuje wyrzuceniem plynu.. |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-07-13, 06:41
|
|
|
Miałem identycznie jak padła mi pompka wspomagania ogrzewania. Grzało tylko na wyższych obrotach. Podłączyłem ja na krótko a ona nic. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Myślę ze warto ją sprawdzić, to nic nie kosztuje. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-13, 09:02
|
|
|
forest2007 napisał/a: | Na goracym silniku pierwsze odkrecenie korka skutkuje wyrzuceniem plynu.. |
Na gorącym tak ale ja mam stale poluzowany i jak wszystko jest ok i nie ma żadnych bąbli powietrza tam to nic nie wywali. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-13, 11:47
|
|
|
Apophis napisał/a: | ja mam stale poluzowany | -mocne stwierdzenie
'a wiesz co to jest układ ciśnieniowy
i po co to ciśnienie jest ? :-P |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-07-13, 11:56
|
|
|
Apophis napisał/a: | ja mam stale poluzowany |
Lepiej dokręć. |
|
|
|
|
brak [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-13, 11:59
|
|
|
OD ponad roku tak jeżdze i nic sie nie dzieje.
Nie wiem po co to ciśnienie jest itd ale wiem co się potrafi stanąc w starym aucie w goracy dzień jak tego ciśnienia nie wytrzyma któryś wąż....
No ale oświeććie mnie o co chodzi bo wiedze chętnie przyjmuję.
Dla uscislenia korek nie lata luzem ale nie jest też na maxa dokręcony. Z wyczuciem. |
|
|
|
|
|
|
|
forest2007
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-13, 16:02
|
|
|
Mowisz o tej dodatkowej pompce obiegu co dziala po zgaszeniu silnika? Czy o innej? Jak tak to gdzie jej szukac? |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-07-13, 19:50
|
|
|
Siedzi między serwem a obudową wentylatora. Taka czarna. Podaj 12V na wtyczkę pompki i będziesz słyszał czy pracuje. |
|
|
|
|
|
|
|
forest2007
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-13, 20:04
|
|
|
Ale nie mowimy tutaj o pompce ktora chodzi jak zgasze silnik tylko o innej polaczonej do nagrzewnicy? I czy ta pompka od nagrzewnicy powoduje ze silnik ma podwyzszona temp? |
|
|
|
|
|