Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] Drgania auta przy pewnej prędkości  
Autor Wiadomość
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-23, 17:12   [D2 97 3.7PB/LPG ] Drgania auta przy pewnej prędkości

Witam.Mam problem , auto przy prędkości pomiędzy 80 a 100 km/h drga jakby miało koło niewyważone i przy hamowaniu tak samo.Jest to wyczuwalne na kierownicy ale jak ją lekko trzymam.Wyważyłem koła, zawieszenie zrobione , tarcze proste .Jak jadąc przełącze na N to jest tak samo (jak by koło było nie wyważone) .Wyczytałem na forum że może to być sprzęgło hydrokinetyczne .Nie sprawdzałem poziomu oleju ale czy jak sprawdze i doleje (jeżeli będzie brakowało )to objawy mogą minąć ? Tylko zastanawia mnie jedna sprawa co ma wspólnego sprzęgło z drganiem auta.Może macie jakieś doświadczenia ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-23, 17:18   

Może być opona wadliwa co na wyważarce nie zawsze wykaże.
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-07-23, 17:30   

jedziesz po prostym na piątym biegu prędkość około 80.obroty niskie tysiac z groszem.bardzo delikatnie dołozyc gazu.jak pojawiaja sie wibracje konwekter kleka.trzeba zrobic pare prob.drugie jedziesz okolo 140 zdejmij noge z gazu jak obroty spadaja falujac tez objaw zuzytego konwektera.jak miałem takie objawy
_________________

 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-23, 17:44   

Nie mam takich objawów auto normalnie zmienia biegi i nie faluje po odjęciu gazu.
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-07-23, 18:12   

inne kola bys mogl wciepac.naped na 4 masz?
_________________

 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-23, 19:48   

Przpraszam że naruszam regulamin ale nie mogę zmienić tematu coś mi się posypało z przeglądarką zmieniam a nic się nie zapisuje. :-(

A jeżeli chodzi o napęd tak mam 4x4 i jak kupiłem auto było na zimówkach i robiło to samo po wymianie na lato i naprawie zawieszenia drgania zmalały .Testowałem jeszcze według opisu na forum rozpędziłaem auto do prędkości przy której występują drgania i zmieniłem skrzynia na 4 ale to nic nie zmieniło mimo wzrostu obrotów silnika więc sprzegło hydrokinetyczne raczej odpada ale poprawcie jeśli sie myle .Dodam jeszcze że w aucie mam gwint zawieszenie może to przez nie odczuwalne są wibracje, jeżeli była by normalna zawiecha amortyzatory i sprężyny weliminowały by ten problem.Co o tym myślicie?


A może zamiana kół z przodu na tył coś da?
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-07-23, 20:30   

mialem kiedys chlyslera w automacie i byly drgania auta.okazalo sie ze wyrobione bylo gniazdo co poloska wchodzi do skrzyni (nie znam fachowych nazw)troche sie nasilalo przy dodaniu gazu.gwint nie ma nic do tego
_________________

 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-23, 21:14   

a co z tym sprzęgłem hydrokinetycznym?
 
 
master439 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 8
Skąd: FG
Wysłany: 2013-09-11, 20:13   

a więc miałem takie same objawy tylko że pomiędzy 60 - 80 samochód zaczynał drgać wszyscy spece twierdzili jednoznacznie - wał. Więc wziąłem się za wał wymieniłem przegub a nastepnie wyważanie koszt 700 złotych. problem dalej był po dwóch miesiącach nierównej walki samochód przy przerzucaniu biegów zaczął drżeć delikatne drżenie- byłem u 3 lub 4 speców od skrzyń, brak błędów na komputerze ale wszyscy jednoznacznie stwierdzili iż to sprzęgło hydrokinetyczne. KOszt wyjęcia i włożenia skrzyni 700 złotych a regeneracja sprzegła z roczną gwarancją 800 złotych. Dodatkowe koszty to wymiana oleju uszczelki i filtra. Podjedź kolego do jakiegoś speca od skrzyń i może Ci zdiagnozuje problem na 100 % ozdrawiam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-11, 21:02   

master439, To przyczyna drgań było to sprzęgło?
 
 
master439 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 8
Skąd: FG
Wysłany: 2013-09-12, 14:09   

Teraz wszyscy twierdzą że to wina sprzęgła dodatkowy objaw jaki miałem ale występował on sporadycznie to uderzenie w podwoziu gdzies przy ostrym wcisnieciu gazu jak samochód redukował. We wtorek oddaje samochód na regeneracje sprzęgła jak bede miał samochód z powrotem dam Tobie znać czy coś uległo zmianie
 
 
marcin1122333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 67
Skąd: radomsko
Wysłany: 2014-01-21, 16:41   

Ja ostatnio miałem taka sytuacje jadę ok 60 km/h , odpuszczam gaz i trzymam delikatnie bez dodawania gazu i wtedy poczułem delikatne wibracje w środku aut. Zdarzyło mi się to parę razy, a taraz przez jakiś czas spokój. Co to mogło być?

Dodam tylko ze dwa dni po tym zdarzeniu auto pracując na wolnych obrotach samo mi zgasło, jeszcze dodam że jakieś 1,5 mies temu auto nie chodziło mi na jednym cylindrze i winą był moduł regulacji napięcia. Chyba tak to się nazywało. Te moduły są dwa i jeden padł. Kupiłem zamiennik w intercarsie, ale wtedy cat mi się świecił i wyraźnie było czuć że chodzi na 7 garach a teraz wszystkie gary pracują pozdrawiam.


Poprawione, troszkę lepiej się teraz czyta.
Pozdrawiam ernesto.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-21, 18:19   

marcin1122333 używaj -edytuj -
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-22, 11:43   

marcin1122333, Przy tej predkości odczuwalne sa najlepiej wszelkie niedomagania zapłonu więc żeby znaleźć cos szybko podłącz vaga i zczytaj powracające błedy.
 
 
marcin1122333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 67
Skąd: radomsko
Wysłany: 2014-01-22, 19:58   

dzięki chłopaki dziś testowałem auto i mysle ze jest wszystko ok,nie ma zadnych drgan.ale mysle ze kolega Apophis ma racje podlacze pod kompa i zobaczę moze cos wyświetli komp.pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.