Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Opinie o silniku AQH  
Autor Wiadomość
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-07-30, 18:55   [S8 D2 00 ] Opinie o silniku AQH

Tak jak w temacie proszę o opinie.Obilo mi się o uszy ze jest podatny na powazne awarie.Drugie pytanie odnosnie tego silnika to czy warto rozwarzac zakup jeśli silnik miał wydmuchana uszczelke pod jedną z głowic?Czy uszczelki będą inne pod głowice niż w a8 4.2 z tego rocznika? Przypuszczalnie ktoś dobrze go gonil skoro padła uszczelka!
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-30, 19:51   

uszczelki niekiedy same padają
tylko gorzej jak jest przegrzany :mrgreen:
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-07-30, 19:57   

Przegrzania w takiej s8 to chyba ciężko wyczaic przy zakupie?!
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-30, 20:25   

zobacz czy motor suchy
olej będzie brał
taki przypadek
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-07-30, 21:13   

Olej to wszystkie v8 audi od niepamiętnych czasow brały :-) więcej lub mniej ale brały. Przeczytałem dużo postów w necie o s8 i jakoś nigdzie nie trafiłem na temat wydmuchania uszczelki pod głowicą chociaż parokrotnie trafiłem na padniete silniki s8 ogłoszeniach stąd moje pytanie o awaryjnosc tych silnikow?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-31, 05:47   

podobna jak każdego 4,2

a co do oleju to bierze ale wiesz 1 litr na 500 km to sporo
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-07-31, 07:01   

pepi napisał/a:
podobna jak każdego 4,2

a co do oleju to bierze ale wiesz 1 litr na 500 km to sporo


1ltr na 500km to juz chyba sporo.
1ltr na 5000km to całkiem całkiem ale na 500 to chyba juz coś nie tak
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-07-31, 11:14   

Litr to dolewalem w starej v8 na 5000km w a8 natomiast to litr między wymianą oleju dolewalem ale dyskusja zeszła na zły temat bo mnie interesują opinie o silniku aqh a nie zużycie oleju w v8 :-)
 
 
MARCINSOBI 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 119
Skąd: Police
Wysłany: 2013-07-31, 13:16   

ja mam taki silnik i nie mam z nim praktycznie zadnego problemu
ma przejechane ok 240tys km
jedyne co wymienilem to uszczelki pod pokrywami zawotrow ,uszczelke przepustnicy bo wydmuchalo +swiece +cewki+wezyki podcisnienia bo sparcialy i sondy lambda .
poprzedni wlasciciel (mial go 10 lat) mowil mi ze nic przy nim nie robil oprocz wymiany rozrzadu i oleju
ostatnio dolalem 1 litr oleju po 8000km ,wiec mysle ze ok
pracuje rowno ,
ja z kolei czytalem ze ten akurat silnik to jest bardzo dobry i bezawaryjny (u mnie przynajmniej narazie tak jest) :-D
_________________
Marcin
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-07-31, 13:53   

Więc ilu użytkowników tyle opini :-).
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-31, 17:22   

a ja myślałem ze jak 4,2 PB w Audi to mniej więcej to samo i każdy udany i fajny
_________________

 
 
MARCINSOBI 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 119
Skąd: Police
Wysłany: 2013-08-01, 06:15   

cytat z innego postu wyrwany troche z kontekstu ale mala wzmianka o AQH jest


" Silniki 32v, jesli np. chodzi o korbowody sa mocniejsze niz 40v (za wyjatkiem AQH, ktory ma korby tak mocne jak ABZ) "
_________________
Marcin
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-08-01, 06:23   

Ciekawe więc co zmieniali w pozniejszych AVP, AYS, BCS bo też były wkładane do s8?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-01, 11:21   

aqh podobnie jak aqf i wczesniejsze abz jest bezawaryjny. Padaczke zalicza jesli wlasciciel jest katem i nie dba o niego. W mojej kadencji trafil mi sie jeden aqh gdzie korba wyszla bokiem - i na bank zarżnął go własciciel.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
ARTIXXX77 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ARTUR
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 1
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2014-02-08, 11:34   DO AQH

MARCINSOBI napisał/a:
ja mam taki silnik i nie mam z nim praktycznie zadnego problemu
ma przejechane ok 240tys km
jedyne co wymienilem to uszczelki pod pokrywami zawotrow ,uszczelke przepustnicy bo wydmuchalo +swiece +cewki+wezyki podcisnienia bo sparcialy i sondy lambda .
poprzedni wlasciciel (mial go 10 lat) mowil mi ze nic przy nim nie robil oprocz wymiany rozrzadu i oleju
ostatnio dolalem 1 litr oleju po 8000km ,wiec mysle ze ok
pracuje rowno ,
ja z kolei czytalem ze ten akurat silnik to jest bardzo dobry i bezawaryjny (u mnie przynajmniej narazie tak jest) :-D


W pełni podzielam opinię nic dodać nic ująć. oleju dolewam mniej więcej tyle samo . A tak poza tematem u mnie robiona była skrzynia biegów bo padła ale po ok 200 tys to normalka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.