Autor |
Wiadomość |
emre
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 60 Skąd: Tomaszów Lub
|
Wysłany: 2013-08-02, 15:20 [D2 00 4.2PB/LPG
] Szarpnięcia przy wrzuceniu "R"
|
|
|
Hej ;-)
Moje Audi od początku trapi mały problem który się nie pogłębia. Mianowicie chodzi o szarpnięcie na zimnym silniku/skrzyni występujące przy włączeniu wstecznego.
Podczas jazdy wszystko jest ok, płynny dobry automat
Byłem na sprawdzeniu poziomu i stanu oleju, wygląda ok i na pewno nie jest to jego wina. Błędów brak, samochód z oryginalnym przebiegiem w granicach 260tys km. Warsztat który sprawdzał olej twierdzi, że wina leży w płycie układu sterowania ale jemu nie chcę powierzyć samochodu. |
Ostatnio zmieniony przez emre 2013-08-09, 12:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-02, 16:44
|
|
|
jak jest zimmy to masz wyzsze obroty i bardziej szarpnie.moga byc poduszki.ja bym jezdzil dalej bo i tak generalka sie szykuje.jak plynnie zmienia biegi to ok.mozesz tak i pare lat pojezdzic.chyba ze nie masz na co wydac 5 do 7 tys :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
emre
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 60 Skąd: Tomaszów Lub
|
Wysłany: 2013-08-03, 09:10
|
|
|
Wszystko wskazuje na to, że nic strasznego się nie dzieje i auto pewnie będzie tak jeździło parę ładnych lat.
Lubię mieć jednak wszystko idealnie więc rozejrzę się za rozwiązaniem. Myślałem, że jest na to jakaś odpowiedź, generalka mnie nie kręci :lol: |
Ostatnio zmieniony przez emre 2013-08-09, 12:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-03, 12:23
|
|
|
jak juz wyciagna skrzynie za co kasuja zdrowo to lepiej wszystko przejrzec.bo sie okaze ze sie rozleci pare miesiecy po naprawie.biegi powinno sie wolno zmieniac i nie szarpie tak wtedy.szukaj madrego mechaniora bo sie mozesz zdziwic jak skrzynka chodzi po pseudo naprawie :-/ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-03, 18:42
|
|
|
Sprawdź jeszcze czy nie masz baboli na kompie bo to tez wpływa na jej pracę |
|
|
|
|
emre
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 60 Skąd: Tomaszów Lub
|
Wysłany: 2013-08-04, 18:09
|
|
|
Cytat: |
Sprawdź jeszcze czy nie masz baboli na kompie bo to tez wpływa na jej pracę |
Jeżeli chodzi Ci o błędy to nie mam :roll:
krystek78 napisał/a: | bo sie mozesz zdziwic jak skrzynka chodzi po pseudo naprawie :-/ |
Tego się obawiam dlatego postanowiłem, że na razie się nie czepiam. Skonsultowałem sprawę z paroma osobami i wychodzi na to, że to całkiem normalna przypadłość wszelkiej maści automatów (tak samo miałem wcześniej w e39 535) |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-04, 19:02
|
|
|
dobry wybor :!: |
_________________
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin1122333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 67 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2013-08-11, 19:02
|
|
|
i tak jak kolega mi napisał wcześniej jak wrzucasz wsteczny to sekundę na N przytrzmaj może będzie lepiej |
|
|
|
|
emre
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 60 Skąd: Tomaszów Lub
|
Wysłany: 2013-08-11, 21:20
|
|
|
Ktoś z Was wie gdzie dokładnie leży płyta sterująca i czy trudno jest ją wyciągnąć?
Podobno nie trzeba wyjmować skrzyni więc jestem skłonny zaryzykować, kupić drugą i po prostu wymienić jeżeli miało by to pomóc |
|
|
|
|
|
|
|
|