Autor |
Wiadomość |
antymones
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2013-09-20, 10:45 [D2 00 4.2PB
] LPG po raz setny. Porada
|
|
|
Witam wiem że temat juz był omawiany aczkolwiem chciał bym o pomoc w rozpatrzeniu konkretnego przypadku oferty która mi zaproponowały dwa zakłady w pobliżu mojego miejsca zamieszkania ( są to warsztaty na które natknołem się w necie bez żadnego polecenia. Jeśli ktoś mam kontakt do dobrego Gazownika ze Śląska to chętnie się zapoznam )
I teraz moja prośba mógł byk ktoś na to rzucic okiem bo kompletnie się na tym nie znam a rozrzut cenowy jest znaczny i czy drożej znaczy lepiej czy może płaci się tylko za firmę
i wystarczy wcelować się w jakiś środkowy przedział
Opcja pierwsza:
"Witam .
Do pańskiego samochodu proponujemy nast. instalacje :
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=8#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=3#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=43#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=43#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=12#product
Do w/w instalacji należy doliczyć koszt montażu dodatkowego reduktora gazowego w cenie 500 zł .
Termin najwcześniejszy 2013 10 10 . Montaż trwa trzy dni na czas montażu udzielamy samochodu zastępczego.
Pozdrawiam ."
Opcja druga
"Witam serdecznie Do tego samochodu polecam 2 typy instalacji , jedna to składak czyli STAG 300 8 cyl .Reduktor KME GOLD 350HP i wtryskiwacze AC koszt takiej instalcji z zbiornikiem w miejscu koła zapasowego i tankowaniem w wlewie PB to 4400 zł wtryskiwacze HANA dopłata 500 zł . Druga to kompletna instalacja VSI-PRINS koszt takiej instalacji to 6200 zł .
Pozdrawiam serdecznie"
A i jeszcze jedno pytanko na tą chwile przydało by mi się jeszcze wymienić świece
i czy opłaca m się to robić teraz ? Czy przy robieniu instalacji każą mi wymienić na inne bo stwierdza że te się nie nadają do lgp itp.
Dziękuje za Wyrozumiałość :mrgreen: |
_________________ Chcemy mieć: niemieckie fury, japońskie motocykle,
Amerykańskie buty i zaliczyć tajską cipkę.
Mamy: morza i góry, Bałtyk i murzasichle,
I robimy awantury pijąc wódkę i miód pitny.
Ze słowiańskiej kultury w sobie mam słowiańską krew,
Wcale jej nie czuje, ale budzi czasem dziwny zew.
|
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-20, 11:25
|
|
|
antymones napisał/a: | Opcja druga
"Witam serdecznie Do tego samochodu polecam 2 typy instalacji , jedna to składak czyli STAG 300 8 cyl .Reduktor KME GOLD 350HP i wtryskiwacze AC koszt takiej instlacji z zbiornikiem w miejscu koła zapasowego i tankowaniem w wlewie PB to 4400 zł wtryskiwacze HANA dopłata 500 zł . Druga to kompletna instalacja VSI-PRINS koszt takiej instalacji to 6200 zł .
Pozdrawiam serdecznie" |
OO widze że ceny staga idą ostro w górę :lol:
Brał bym Prinsa i jak przedmówca pisze świece przy instalacji. |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-09-20, 15:41
|
|
|
antymones napisał/a: | Montaż trwa trzy dni | jak dla mnie to ten zakład który potrzebuje 3 dni na montaż instalacji 3 dni jest co najmniej zastanawiający. Żeby nie było tak że nie mieli doświadczenia z takimi autami i porywają się z przysłowiową motyka na księżyc, a 2 dni założyli sobie zapasu jakby sie jakies problemy pojawiły |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-09-20, 17:07
|
|
|
Zależy czy dużo latasz, też bym brał Prinsa ale jak dużo nie jeździsz to ci się tak szybko nie zwróci a zwykły stag obleci ci spokojnie ten silnik. a zawsze kilka tyś w kieszeni. |
_________________
|
|
|
|
|
kaseba
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-01, 22:49
|
|
|
Kilka dni temu w Warszawie pytałem się o STAG - koszt 4800, czas instalacji minimum 2 dni - znam gościa jakieś 8 lat i jest wiarygodny - powiedział że w A8 D3 4.2 jest mało miejsca i żeby wszystko zgrabnie poupychać trzeba na to poświęcić odpowiednią ilość czasu. Ja raczej pójdę w STAG ale tylko dlatego że mam zaufanie do człowieka który to robi. Zastanawiam się tylko co zrobić ze zbiornikiem. Może się mylę ale wydaje mi się że w QUATRO dojazdówka nie wchodzi w grę i zbiornik w kole troszkę nie ma sensu. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-10-02, 11:52
|
|
|
kaseba napisał/a: | Może się mylę ale wydaje mi się że w QUATRO dojazdówka nie wchodzi w grę i zbiornik w kole troszkę nie ma sensu. |
Tu się z tobą zgodzę , że koło dojazdowe nie wchodzi w grę przy quattro , ja mam butle w kole zapasowym , a zapas w piwnicy leży .
Staram się kontrolować opony co dzienne ( zboczenie zawodowe ) jak jeżdżę .
Jak wyjazd gdzieś dalej , to wtedy biorę piankę do kół ze sobą .
Myślałem o zbiorniku "walec" za tylne siedzenia , ale doszedłem do wniosku , że pompa PB może paść i wtedy jest więcej zabawy z wymianą pompy .
Po za tym , mam całą przestrzeń bagażową do dyspozycji . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-02, 11:57
|
|
|
a czemu nie BRC :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-02, 14:04
|
|
|
Moje koło zapasowe se lezy w bagażniku i pelni role koszyka na rózne graty :mrgreen: A gdy trza wiecej miejsca to je moge wyciągnąć czego z walcem sie raczej nie uczyni. pepi napisał/a: | a czemu nie BRC :mrgreen: |
no wlasnie zwłaszcza że cena superSTAGa już dogania BRC :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2013-10-02, 16:54
|
|
|
Witam jak widze kolega mam tez silnik 4.2V8 D2 ja mam załozna instalcje Stag 300 i bardzo z niej zadowolny jestem, Butle mam w kole zapasowym 94l i wchodzi w niej 85l gazu starcza na 500km. Butla jest troche wysoka jakies pare centymetrów i wlew jest zrobiony kolo wlewu PB z i do tego mam przejsciówke. POLECAM moge ci wysłać foto. Wtryski mam Valteki ale tez będe chcial zamonotowac Hanna. Reduktor też Golda i bardzo dobrze sie sprawuje. Tylko mam ustawione zeby przełączył sie po 40 Stopniach wolałbym po 70 Stopniach więc sam to kontroluje
wlew.jpg
|
|
Plik ściągnięto 51 raz(y) 101,58 KB |
|
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
Ostatnio zmieniony przez pudloc86 2013-10-02, 17:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-02, 17:10
|
|
|
Butla w koło zapasowe, opony run flat i po sprawie. Tak na marginesie,dlaczego nie dojazdówka ? |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2013-10-02, 17:12
|
|
|
Dojazdowkę podobno mozna załozyc na wlewie pisze u mnie 135/90/17 i pytałm pare osob i nie widac problemow ze zjazdem |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-02, 19:07
|
|
|
Apophis napisał/a: | no wlasnie zwłaszcza że cena superSTAGa już dogania BRC :lol: | -nie sądziłem że się zgodzę ale powoli stag sobie strzela w nogę
bo jeśli cena jest podobna to ja bym zamontował brc
pod warunkiem pewnego nieładu pod maską
to to lepsze niż stag i jak na dwóch reduktorach to już ok
[ Dodano: 2013-10-02, 20:07 ]
pudloc86, -daj foty tego cuda jeśli można |
|
|
|
|
|
|
|
kaseba
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-02, 23:18
|
|
|
Z tego co wiem to nie tylko w quatro ale we wszystkich cztero napędowcach bardzo ważne jest żeby wszystkie koła były takie same. Dlatego dojazdówka nie wchodzi w grę. Po za tym cena run flat jest kosmiczna a komfort raczej słaby, ostatnio kolega zmienił na zwykłe w swoim BMW i jest w szoku. Chyba lepiej zainwestować w PZU i asistance. Czy problem pompy dotycz też D3? |
|
|
|
|
|