Autor |
Wiadomość |
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-10, 10:17 [D3 ALL
] Demontaż kompresora zawieszenia
|
|
|
Demontaż kompresora zawieszenia w A8 D3:
Kompresor znajduje się przed przednim lewym kołem za plastikowym nadkolem ;-) , SAMOCHÓD W TRYBIE PODNOŚNIKA / MMI /
1. zdejmujemy osłonę silnika i ukazuje nam się:
2.odłączamy 3szt kostek na kablu:
3.odłączamy przewód gumowy zasilający w powietrze / kolor czarny/:
4.odkręcamy przewód ciśnieniowy / kolor brązowy , cienki z miedzianą nakrętką/zasilający ciśnieniem nasz układ kluczykiem 10:
5.odkręcamy zawieszenie kompresora na 3szt sprężynek ze śrubami na kluczyk 10
6. i wyjmujemy nasz kompresorek zabezpieczając wszystkie złącza w samochodzie - samochód NIE OPADNIE .
7.kompresorek gotowy do naprawy i wysłania do.........lub samodzielnej nauki :idea:
http://polaudio.webpark.pl/reklama_-_kopia.jpg
http://polaudio.webpark.pl/kontaktt.jpg
[ Dodano: 2010-01-19, 19:36 ]
Kompresorek przyszedł po naprawie z gwarancją......700zł i śmiga jak się patrzy cichutko , system nie pokazuje żadnych błędów , pamięć czysta , pompuje w kilku sekundach i nie wiem po prostu kiedy :shock: i o to chodzi 8-) |
|
|
|
|
|
|
|
silvae
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mam
Jeżdzę: A8, Jaguar
Wiek: 51 Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 10 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2011-10-09, 18:39
|
|
|
hej,
pozwól, że dołączę się do Twojego tematu z tym kompresorem, bo mnie ostatnio też padł - a że przy tej reperaturze trzeba jak najbardziej wymienić też przekaźnik który go załącza, zrobiłem właśnie na ten temat taką małą instrukcje naprawy, żeby już nikt tu więcej nie musiał szukać gdzie on jest zabudowany, pod jakim numerem go zamawiać itd. Sam się trochę naszukałem, inni już tego drugi raz robić nie muszą. ;-)
Przekaźnik J403
silvae :-) |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2011-10-09, 19:53
|
|
|
Panowie, wielkie dzięki za informacje. Szukałem tego przekaźnika jakiś czas temu. W serwisie powiedzieli, że skoro dobrze działa to lepiej nie zaczepiać, a chyba nie muszę nikomu tłumaczyć jak po kilku latach rozłączania dużego prądu wygladają styki (zdjęcia mówią same za siebie). |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
kuczi3
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: w poszukiwaniu
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: BP
|
Wysłany: 2013-01-08, 01:43
|
|
|
JIMM napisał/a: | kompresorek zabezpieczając wszystkie złącza w samochodzie - samochód NIE OPADNIE . |
czym to zrobic najlepiej ? |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-10, 16:55
|
|
|
Pisząc zabezpieczyć miałem na myśli osłonę przed brudem...wystarczy taśma izolacyjna :peace: |
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-06-27, 19:09
|
|
|
pytanie czy w angliku kompresor bedzie po tej samej stronie?
Pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-27, 19:28
|
|
|
Tak, po tej samej, bo po drugiej jest filtr powietrza z całym dołem :-o |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-06-27, 19:36
|
|
|
JIMM napisał/a: | bo po drugiej jest filtr powietrza z całym dołem |
Filtry są po obu stronach. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-29, 13:18
|
|
|
Mówię o 4.2 benzynka taki jak znam z autopsji.....pod filtrem mamy jeszcze pompę powietrza :mrgreen:....przągladając etkę i rozbitki na allegro.....kompresor jest w dieslu tam gdzie w benzynce. |
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-06-29, 21:00
|
|
|
U mnie po lewej stronie jest tak..........
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
Wyglada to troche inaczej niz na Twoich zdjeciach JIMM
|
|
|
|
|
|
|
|
fogg
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 40 Skąd: Gdańsk - Taunton
|
Wysłany: 2013-06-29, 22:44
|
|
|
WiZ napisał/a: | U mnie po lewej stronie jest tak..........
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
Wyglada to troche inaczej niz na Twoich zdjeciach JIMM
Obrazek |
dobrze rozumiesz,tam jest kompresor :mrgreen: mocowany na 3 sruby,przygotuj sie na wyjecie lampy i halogenu ,bedzie lepszy dostep,chyba ze ktos ma inny patent na sprawne wypatroszenie pompki. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-03, 13:46
|
|
|
WiZ napisał/a: | Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor? |
dokładnie w głębi widać kompresor ale zacznij inaczej niż w benzynie i odkręć kompresor wraz z wieszakiem......na twoim zdjęciu to ten aluminiowy zakrzywiony element przykręcony do poziomych wsporników na dwie śruby (jedna do poziomego w kierunku lewo prawo a druga do poziomego przód tył)......po wyjęciu lampy powinna być jeszcze jedna. |
|
|
|
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-07-04, 22:44
|
|
|
Taki mam wlasnie plan. Wywale ten skrzywiony element, lampe i do roboty.
Dzieki za pomoc panowie.
Pozdro |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-26, 06:49
|
|
|
WiZ napisał/a: | Taki mam wlasnie plan. Wywale ten skrzywiony element, lampe i do roboty.
Dzieki za pomoc panowie.
Pozdro |
No i jak robota? zakończona operacja? Jeśli tak to jakie efekty i doświadczenia, bo może coś nowego zauważyłeś, a przyda sie dla innych. |
|
|
|
|
|
|
|
Gorthammer
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 16 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-01-12, 21:31
|
|
|
Chyba i mnie to czeka bo jak rano odpalę i zaczyna pompować to głośno pracuje,waszym zdaniem lepiej regenerować czy kupić nową słyszałem że od merca pasuje |
|
|
|
|
|