|
Autor |
Wiadomość |
daniello
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-09, 22:25 [D2 01 3.7PB
] uszczelka miski olejowej-siła dokręcania?
|
|
|
Szykuję się do wymiany uszczelki miski olejowej w 3.7 fl i nie wiem z jaką siłą dokręca się śruby? Kolejne pytanie jaką uszczelkę polecacie gumową czy papieropodobną? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
|
|
|
|
daniello
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-28, 22:56
|
|
|
Pytałem w sklepie jak i w ASO i dostałem odpowiedz że pod małą i dużą miską olejową nie występują uszczelki tylko pasty uszczelniające więc poszła pasta z siłą docisku 10Nm i obserwacja czy dobrze uszczelnione. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2013-10-29, 06:41
|
|
|
daniello napisał/a: | Pytałem w sklepie jak i w ASO i dostałem odpowiedz że pod małą i dużą miską olejową nie występują uszczelki tylko pasty uszczelniające więc poszła pasta z siłą docisku 10Nm i obserwacja czy dobrze uszczelnione. |
Jest uszczelka...
Przykład uszczelki
W ETK masz wyszczególnioną uszczelkę nr: 077103610C
Duża miska olejowa także ma swoją uszczelkę.
Są dwie szkoły: uszczelka i bez uszczelki.
Jak dobrze to zrobiłeś to i bez uszczelki będzie trzymać.
Uszczelka daje większe szanse "znalezienia" dobrych powierzchni styku.
Jeżeli miska już swoje przeżyła (a pewnie tak) to uszczelka zniweluje brak
jednej płaszczyzny miski (tam gdzie są śruby to często powstają wybrzuszenia, spowodowane dokręcaniem na max miski). Ci co grzebią to wiedzą o co chodzi. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
daniello
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-29, 07:35
|
|
|
Po zdjęciu miski nie było uszczelki tylko pasta i tak auto przyjechało z niemiec więc jak może działać poprawnie bez to teraz na siłę nie będę jej tam wkładał
Na razie nie mogę zamontować osłony silnika bo uchwyty się połamały więc będzie łatwiej kontrolować czy jest wyciek po nagrzaniu auta nic nie cieknie spod miski ale zanim dokręcałem kluczem dynamometrycznym było zrobione na wyczucie i się sączyło. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |