Autor |
Wiadomość |
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-12, 21:10 [D3 preFL ALL
] Filtr do ASB nie pasuje
|
|
|
Dzisiaj zabrałem się za wymianę płynu w ASB, wszystko elegancko przygotowane, wtykam filtr idę po miskę a tu zonk, coś nie halo, okazało się, ze filtr ma za długą rurkę (o jakieś 3 cm) reszta identyczna.
Filtr kupiony zamiennik w IC
http://sklep.intercars.co...wsk=O&typ=16994
no pierwszy raz taki myk widzę |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-12, 21:29
|
|
|
A jak typowałeś zamiennik?... po modelu i roczniku auta czy po numerze części wg. oryginału??
Ja zawsze typuję po numerze oryginału i chyba nie zdarzyło mi się kupić czegoś co później by nie pasowało. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-12, 22:06
|
|
|
nr oryginału nie miałem wpadłem do IC i mówię jakie auto wyskoczyły 3 różne - były obrazki jak w kolorowance :mrgreen: patrzę jeden zupełnie inny drugi też trzeci jest jak trzeba - wygląd identyko no ale że rurka będzie dłuższa - to do czego to pasuje ? ?
[ Dodano: 2013-10-13, 15:27 ]
Ten filtr (link wyżej chyba nie pokazuje dokładnie) to zamienia się na
09L 325 429
jaki powinien być poprawny nr oryginału do D3 3.7 - 4.2 (2002-2006r) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2013-10-13, 17:14
|
|
|
W D2 ktorys z zamiennikow mial to samo, wystarczylo ja uciac do odpowiedniej dlugosci. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-14, 20:21
|
|
|
W sumie ten zamiennik w IC kosztował 92zł (można było oddać bo to nie elektroniczna część) a oryginał 190 więc można by było sobie przerobić filterek ale z drugiej strony +100zł i głowa spokojna tym bardziej że w D3 ten filtr nie jest w żaden sposób przykręcany tylko wtykniety i w razie co ma się oprzeć dołem na misce |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2013-10-15, 12:54
|
|
|
Jakbys to ucial moim zdaniem tez bylo by ok.
PS - przypomnialo mi sie - SAMKO to ten zamiennik |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2013-10-15, 20:00
|
|
|
Jezeli dalej chcesz to wyslij numer nadwozia to sprawdze Ci dokladny numer filtra pasujący na 100% do Twojego auta |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-16, 08:23
|
|
|
dice111 napisał/a: | Jakbys to ucial moim zdaniem tez bylo by ok.
|
W sumie tak, bo rurka ma cały czas tę samą średnicę bo jak by się rozszerzała ku dołowi to mogłoby być gorzej, tak wystarczy obrobić potem 1 cm na okrągło by uszczelka weszła i po sprawie :-)
Nie chciało mi się kombinować wcale a wcale więc 10 minut miałem do ASO i kupiłem mieli od ręki na stanie
Skrzynię mam GNT |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
|