Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 3.2FSI ] Stuki w silniku  
Autor Wiadomość
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-11-01, 15:24   [D3 06 3.2FSI ] Stuki w silniku

koledzy mam problem.
Wczoraj parkowalem samochod i zaczelo bardzo glosno cos stukac w silniku (jak by traktor chodzil) po podpieciu pod kompa mam bledy P0346 oraz p0391 po czym auto juz nie odpala a jezeli krece z gazem do spodu czasem odpali kopci na czarno i nie wiejdzie powyzej 2tys obrotow po czym po 5sekundach gasnie
co moze byc pczyczyna??? czego szukac?? silnik 3.2fsi benzyna i najechane 100tys mil-przebieg orginalny
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-02, 21:36   

Tak jak pisałem na PW - podejrzane będą pewnie napinacze łańcuchów rozrządu ale to trzeba fizycznie na aucie obejrzeć.
U ciebie w głowicach jest kilka prowadnic łańcucha + napinacz - jak coś się sypnęło to może spowodować nawet spore zniszczenia :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-11-03, 12:07   

FOSS napisał/a:
Tak jak pisałem na PW - podejrzane będą pewnie napinacze łańcuchów rozrządu ale to trzeba fizycznie na aucie obejrzeć.
U ciebie w głowicach jest kilka prowadnic łańcucha + napinacz - jak coś się sypnęło to może spowodować nawet spore zniszczenia :-?


w poniedzialek autko trafa na lawete i do "szpeca" zobaczymy co powie, nie stety jest problem tutaj z dobrym mechanikiem bo wszyscy co znam to tzw. "wrozbici" z fusuf.
German Specialist Car - polecili mi bym wymienil olej i filtr oleju (ponoc jest dluzszy i stuka) co w ogole zareagowalem smiechem, ale wracajac do tematu- w poniedzialek odstawie do polskiego warsztatu rozbiora i mam nadzieje ze nie bedzie tak zle.
Jedyne co mnie martwi to to ze przy przebiegu 101tys napinacze by poscily??
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-03, 13:35   

bober1 napisał/a:
edyne co mnie martwi to to ze przy przebiegu 101tys napinacze by poscily??

Niestety bolączką tego bezawaryjnego rozrządu jest szybkie wyciąganie się łańcuchów i szybkie zuzycie napinaczy. To taki "bezobsługowy" rozrząd który siada szybciej niz paski w V8 i generuje wieksze koszty. Byłem w szoku jak kiedyś na warsztacie widziałem ładnego touarega z niecałymi 100tyś przebiegu i miał juz rozrząd do roboty.
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-11-03, 18:18   

Apophis napisał/a:
bober1 napisał/a:
edyne co mnie martwi to to ze przy przebiegu 101tys napinacze by poscily??

Niestety bolączką tego bezawaryjnego rozrządu jest szybkie wyciąganie się łańcuchów i szybkie zuzycie napinaczy. To taki "bezobsługowy" rozrząd który siada szybciej niz paski w V8 i generuje wieksze koszty. Byłem w szoku jak kiedyś na warsztacie widziałem ładnego touarega z niecałymi 100tyś przebiegu i miał juz rozrząd do roboty.


a to co najbardziej boli ze rozrzad nie jest od przodu tylko odstrony grodzi. i tu juz sie warsztat klania:((
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-03, 18:22   

Dokładnie.
Trzeba zwalac silnik na stół i przecietny koszt takiej operacji to ok 10tys zł chyba że ktoś sam sobie zrobi.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-03, 22:11   

Dlatego kocham Audi, ale następne wozidło to raczej będzie BMW.
Słyszał ktoś, żeby w bmw padała mechanika w silnikach?
Chciałem kupić teraz D3, ale ani diesla (rozrządy,łańcuchy, napinacze, wtryski, kolektory dolotowe, klapki itp inne chrobotania) ani benzyny (napinacze łańcuszków w głowicach, rozrządy na paskach, nietrwałe skrzynie automatyczne) nie sposób kupić, żeby nie martwić się, że coś padnie.
Nic już konkretnego prócz quattro Audi nie robi. Ani diesli, ani benzyn. Ot taki niedzielny offtop.
Ale się zaraz zacznie :)
Ale ktoś to powinien jasno powiedzieć...
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-11-04, 01:13   

k44761 napisał/a:
Dlatego kocham Audi, ale następne wozidło to raczej będzie BMW.
Słyszał ktoś, żeby w bmw padała mechanika w silnikach?
Chciałem kupić teraz D3, ale ani diesla (rozrządy,łańcuchy, napinacze, wtryski, kolektory dolotowe, klapki itp inne chrobotania) ani benzyny (napinacze łańcuszków w głowicach, rozrządy na paskach, nietrwałe skrzynie automatyczne) nie sposób kupić, żeby nie martwić się, że coś padnie.
Nic już konkretnego prócz quattro Audi nie robi. Ani diesli, ani benzyn. Ot taki niedzielny offtop.
Ale się zaraz zacznie :)
Ale ktoś to powinien jasno powiedzieć...

nie zgodze sie z kolega
Audi to konkretna marka a usterki zdarzaja sie tak samo jak w bmw, np sasiad ma 520 z przebiegiem 96tys km i juz musi wahacze wymienic-przebieg orginal bo jest pierwszym wlascicielem, no ale nie o tym temat...
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-11-04, 09:52   

k44761 napisał/a:
Słyszał ktoś, żeby w bmw padała mechanika w silnikach?

Znam takie przypadki i to nie odosobnione. Kolega opycha takie rodzynki, szczególnie 2.0 d 177 KM i to nie jakieś szemrane ale klienci przyprowadzają, zdaża się że na sznurku, kupione w salonie w Polsce, serwisowane i kupują drugie ale już PB.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-04, 11:21   

moim zdaniem po 2000 roku
stan nowych aut się pogorszył
i nie chodzi tylko o audi , bmw
tak jest prawie wszędzie a dlaczego tak jest ? :-D
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-04, 17:01   

pepi, o to wlasnie chodzi. Ciezko cos dobrego wybrać. Bo co konkretnego mozna wybrać d D3 ewentualnie C6 czym mozna bezstresowo jezdzic?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-11-04, 17:56   

k44761 napisał/a:
Bo co konkretnego mozna wybrać d D3 ewentualnie C6 czym mozna bezstresowo jezdzic?

Przecież jest 4,2 tdi., nie słyszałem złego słowa o tym silniku.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-04, 18:39   

No nie tak do końca. Problem z klapami kolektora w silniku BVM też występuje. Regeneracja 3-4 tys. Jest to ułamek ceny zakupu takiego autka, ale kupić i znowu zastanawiać się 700km od domu, kiedy padnie...Poza tym silnik dość skomplikowany, co nie wróży bezawaryjnosci przez dlugie setki km. Ale fakt to najlepszy wybor do poliftowej d3. Poza tym te silniki nie maja jeszcze dużych przebiegów, zobaczymy jak to będzie za kilka lat. Tak jak z v6 tdi, na początku przez kilka lat tez je chwalili :)
Wg mnie dobre silniki skończyły się na ABZ, AQF ( i odpowiednio do nich 3.7) z D2 oraz oczywiście BFM z D3. Przymrużając oczywiście oko na napinacze w poliftowych....
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-04, 19:31   

Marcinie...Motoryzacja sie skończyła europejska po 2000roku a dokladniej gdzies w okolicach 2004roku. Jednak amrykanie robią dośc dobre technicznie auta do dziś(nie kazdy model) może tam coś znajdziesz nowszego dla siebie a jak nie to zwyczajnie poszukaj lub sam sobie ogarnij rodzynka z ABZtem i bedzie dobrze. Bo kto powiedział że nastoletnie wychuchane A8 jest be? Ja na swoje nie narzekam choć na exploatacje sporo wydaje ale tez i np wczoraj był pierwszy dzień od niepamietnych czasów kiedy to auto nie jeździło :D
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-04, 21:11   

Nie jezdzilo bo sie zepsulo, czy mialo wolne?
nie gustuje w amerykancach...
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.