Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(  
Autor Wiadomość
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-11-29, 22:53   [S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(

Trochę czasu nie używałem (z braku czasu), nie miałem czasu dojść ładu z tym odpalaniem a teraz jest już tragedia.

Wcześniej za 2-3-4 razem zaskoczyła i chodziła trochę nierówno ale stabilnie a teraz trzeba ze 20 razy kręcić albo więcej zanim zaskoczy i chodzi przez chwilę jakby na połowie garów zanim wyrówna (w miarę). Jak już odpali to później odpala do momentu w którym auto przestoi noc.

Zalałem do pełna beny - to samo.

Czujnik temperatury wymieniony na nowy - to samo

Czy cewki mogą mieć na taki objaw wpływ? Mierzyłem rezystancję (pin 2 i 3) wszystkich które mam i pokazują zależnie od temperatury od 1,16 do 1,36 (jak zimne) do nawet 1,60 kOhm (robiłem eksperyment i grzałem na kaloryferze a później za okno i za każdym razem wartości sie zmieniały) dla eksperymentu kupiłem zamiennik cewki i ona niezależnie od temperatury trzyma 1,26.


Pomocy bo normalnie podpale to jutro :(
_________________

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-11-30, 12:08   

g28?
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-11-30, 13:22   

Zakręć gaz w butli wypal co zostało w przewodach . Odłącz aku na całą noc pojeździć na samej benzynie ze 100km i zobacz czy wszystko powroci do normy. Czasami parownik już puszcza gaz do kolektora ssącego i taka sytuacja wystepuje u mnie tak bylo na parowniku kme gold lub źle zestrojona instalka lpg i w sterowniku ecu pozmieniały sie adaptacje dlatego trzeba odłączyć aku. Temat byl wiele razy opisywany na forum. Vaga podłączałes?
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-11-30, 13:36   

Nie mam jak wypalic gazu bo teraz juz nie chce zaskoczyc wogole. Bledy sprawdzilem i nie bylo nic oprocz tego ze aku bylo odpiete.

Zmierzylem czujnik walu i pokazuje 839 ohm. Niby ludzie pisza ze powinien miec miedzy 900 a950 a w katalogach w hurtowniach podaja 860. I znowu zglupialem. Zamawiac czujnik?
_________________

 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2013-11-30, 13:47   

Jezeli czujnik bylby uszkodzony to jakis blad napewno by sie pojawil , moze pompa paliwa?
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-11-30, 14:46   

Jakby byla przerwa albo zwarcie na czujniku toby wywalilo blad, przy spadku oporu nie jestem pewien ale chyba nie (tak mialem w poprzednim aucie, czujnik nie trzymal wartosci, auto nie odpalalo a bledu nie bylo).

A pozatym pompe slychac i z wydechu czuc paliwo jak krece, bak zatankowany na fulla wiec nawet jakby kosz byl nieszczelny to nie powinno cofnac.

Juz mam dość.
_________________

 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-11-30, 17:11   

A awaryjny start z lpg sprawdzales? Bo jak zagada to pompa paliwa
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-30, 18:25   

tylko ciekawie jaki ma gaz
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-11-30, 19:33   

Zenit, tryb awaryjny na sterowniku włączony, nie chce zagdakać na gazie też.
_________________

 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-30, 23:14   

Ta rezystancja czujnika katalogowo podawana jest w 20*C, wątpię, że mierzyłeś ją w tej temperaturze, więc to raczej nie to.
Zresztą, żeby zobaczyć czy działa podepnij kawałek jakiegoś VAGa i zobacz w grupie 1 na przykład czy na rozruszniku sterownik widzi obroty. Jak nie widzi - przyjrzyj się czujnikowi, kabelkom itp.
W ciemno nic się nie wymienia.

Sprawdź sobie jeszcze regulator ciśnienia, czy z wężyka nie cieknie paliwo do kolektora. Sprawdź iskrę czy jest na wszystkich cewkach. Sprawdź ustawienie rozrządu.

Bez diagnostyki nic więcej na myśl mi nie przychodzi.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-11-30, 23:21   

Przyjrzyj się jeszcze czujnikowi wałka rozrządu. Tak jak napisał k44761 bez diagnostyki komputerowej jest ciężko cokolwiek stwierdzić.
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-11-30, 23:47   

fajki sprawdzałeś w jakim są stanie?
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-01, 01:17   

Fajki ok (z resztą mam już jakieś 17 cewek :p) , świece wymienione dzisiaj na drugie, zobaczę jeszcze grupę 1 czy coś pokazuje bo nie pamiętam. Czujnik wału sprawdzany przy temp otoczenia (czyli jakieś 2 stopnie czy ile tam dzisiaj było).

Importcompany co dokładnie zobaczyć i gdzie to dziadostwo leży?
_________________

 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-12-01, 02:29   

U mnie w ABZ jest w tylnej czesci glowicy (przy scianie grodziowej)za 8 cylindrem dzisiaj tzn. W sobote wyciagalem go i dwa razy wymienialem simmering bo lał mi sie olej i kapał na wydech i sie dymiło do kabiny. Kurde nie wiem jak sprawdzic . Podejrzewam ze tam jest po prostu sygnal przerywany... jak jest nie podlaczony to auto nie odpali... Ty masz po lifcie to raczej nie masz ABZ koledzy co maja po lifcie to sie wypowiedza szerzej na ten temat.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-01, 09:29   

bez czujników wałków bo kolega ma dwa
z przodu i z tyłu :-D
auto odpali
czujnik położenia wału jest kluczowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.