Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-30, 16:54 [D2 99 4.2PB
] Zamiennik pompy wspomagania TRW
|
|
|
Witam
Czy pompa wspomagania TRW JPR414 będzie pasowała do silnika AQF '99?
Numery OEM tej pompy to: 4D0 145 155F i 4D0 145 155H. ETKA natomiast informuje, że podejdzie mi tylko 4D0 145 155K. Na allegro zauważyłem, że sprzedawana jest chińszczyzna, która posiada niby kompatybilność ze wszystkimi w/w numerami (od C do M). Jest więc jakaś różnica w budowie tych pomp? Czy mogę śmiało kupować tą TRW? |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2013-11-30, 17:33
|
|
|
Na podstawie katalogu intercarsu taki index 4D0 145 155K zamienia sie na JPR725 , ale sadze ze JPR414 tez powinna pasowac |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-30, 17:39
|
|
|
Zgadza się kolego. Niestety JPR725 jest teraz praktycznie nieosiągalny. |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2013-11-30, 17:44
|
|
|
Z jpr414 - jest podobny temat , ostatnio też patrzylem i nigdzie w hurtowniach nie widzialem, moze gdzies w sklepach internetowych lezy |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-11-30, 22:57
|
|
|
Nie roznia sie one tylko kątem króćca? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-02, 07:47
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Z jpr414 - jest podobny temat , ostatnio też patrzylem i nigdzie w hurtowniach nie widzialem, moze gdzies w sklepach internetowych lezy |
JPR414 od ręki jest w kilku sklepach i z kupnem tej pompy nie byłoby problemu. Jak chcesz namiary to poproszę PW.
szeryfisch napisał/a: | Nie roznia sie one tylko kątem króćca? |
To znaczy, że nie są ze sobą zamienne? |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-02, 21:53
|
|
|
Są, bierzesz patyka wsadzasz w kruciec i obracasz go jak trzeba.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-13, 15:12
|
|
|
Dla potomnych:
TRW JPR414 i TRW JPR725 różnią się faktycznie kątem króćca. Niestety nie ma możliwości rozebrania tego i przekręcenia. Pompę JPR725 można bez problemu zakupić na niemieckim eBay'u za kwotę mniejszą niż u nas.. |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
|